HTC Polska poinformowała o powiększeniu swojego zespołu. Od września Piotr Suski dołączył do HTC Poland obejmując stanowisko Area Service Managera dla regionu Europy Wschodniej.
Piotr Suski uzyskał tytuł inżyniera na Politechnice Warszawskiej. Specjalizował się w radiokomunikacji, kończąc studia podyplomowe na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania i Marketingu.
Od początku swojej kariery zawodowej związany z sektorem serwisowym. Od 1996 roku doświadczenie zawodowe zdobywał w Sony Poland. Swoją pracę rozpoczął jako inżynier, następnie koordynator serwisu, odgrywając aktywną rolę w kluczowych projektach firmy związanych z rozwojem sieci serwisowej w Polsce. W latach 2002-2008 zatrudniony w firmie CRC CommunicAID, gdzie odpowiedzialny był za kluczowe projekty wdrożeniowe (w tym również HTC), wsparcie techniczne oraz koordynację szkoleń dla kadry serwisowej.