Huawei promuje Ascend P7 w kampanii "Excellence with Edge"

Newsy
Opinie: 0

Niedawno odbyła się polska premiera smartfonu Huawei Ascend P7 – następcy modelu Ascend P6. Premiera wpierana jest przez kampanię marketingową „Excellece with Edge” obejmującą niemal wszystkie kanały komunikacji: telewizję, outdoor, online display, social media, blogosferę i aktywacje sprzedażowe. Jej integralną częścią jest projekt „Reporterzy HUAWEI” – konkurs skierowany do blogerów modowych i technologicznych mający na celu wyłonienie najlepszej relacji z premiery HUAWEI Ascend P7 w Polsce. W głosowaniu publiczności i Jury zwyciężyła blogerka Macademian Girl.

Przedstawiciele biorących udział w projekcie blogów – Charlize Mystery, Macademian Girl, Stay Fly, Spider’s Web i Antyweb, mieli za zadanie przygotować krótki reportaż nakręcony nowym HUAWEI Ascend P7 podczas polskiej premiery smartfona. Relacje z eventu zostały automatycznie zagregowane na Facebooku do aplikacji „Reporterzy Huawei” i poddane głosowaniu fanów i Jury. Nagrodą główną w konkursie jest wyjazd do Chin, podczas którego, zwyciężczyni konkursu, Macademian Girl przygotuje najnowszym modelem Ascend P7 reportaż z siedziby HUAWEI.  

W ramach szeroko zakrojonych działań kampanii „Ecellence with Edge” w blogosferze, w najbliższych miesiącach zostaną zorganizowane warsztaty dla osób prowadzących blogi technologiczne i lifestyleowe. Spotkania odbędą się pod patronatem HUAWEI. Wśród wykładowców znajdą się najbardziej znani polscy blogerzy, vlogerzy oraz przedstawiciele HUAWEI. Rekrutacja na warsztaty (2 edycje) będzie się odbywać na profilu HUAWEI Device Polska od połowy czerwca.

W nadchodzących tygodniach, fani HUAWEI Device Polska będą mogli wygrać na Facebooku ciekawe nagrody, w tym m.in. najnowszy smartfon Ascend P7. 

Za realizację kampanii reklamowej oraz działania w social media odpowiada agencja Isobar Poland.

Relacja z polskiej premiery Ascend P7:

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: