Marka Honor zaprezentowała europejską wersję swojego flagowego smartfona Honor 7.
Honor 7 ma ośmiordzeniowy procesor HiSilicon Kirin 935 z A53 oraz 3GB pamięci RAM i 16GB pamięci ROM. Jego płytka z obwodami elektrycznymi w kształcie litery L eliminuje możliwość przegrzania. Jeśli chodzi o łączność, technologia Huawei Signal+ i konstrukcja podwójnej anteny umożliwia odnajdywanie sieci z silniejszymi sygnałem w 80-krotności średniej prędkości podobnych urządzeń. W smartfonie umieszczono baterię 3,100 mAh.
Honor 7 posiada z tyłu 20 MP aparat z przysłoną obiektywu f/2.0, który zasilany jest przez czujnik Sony IMX 230 i technologii PDAF Honor. Przednia 8MP kamera oferuje szerokokątną f/2.4 przysłonę obiektywu i wbudowaną lampę błyskową LED. Dopełnia to możliwość poprawy jakości obrazu i funkcja panoramy. Smartfon oferuje też spersonalizowane filtry takie jak tryb Good Food. Urządzenie jest również wyposażone w możliwością malowania światłem, dzięki której użytkownicy mogą skonstruować żywe obrazy artystyczne.
Obudowa smartfonu w pełni wykonana jest z metalu. Honor 7 wyposażono w dodatkowy przycisk umieszczony na lewej stronie urządzenia, który może być używane do szybkiego wyszukiwania w Google. Czytnik linii papilarnych z tyłu urządzenia działa też jako przycisk aparatu.
Smartfon możemy też obsługiwać za pomocą komend głosowych, jak np. możliwość wybudzania telefonu za pomocą określonej komendy: "Honor, mój drogi". Po tym wystarczy zadać pytanie "gdzie jesteś", a urządzenie zadzwoni, aby wskazać swoje położenie.
George Zhao - prezes marki Honor, przemawiając na premierze produktu w Londynie powiedział: „Honor 7 ucieleśnia naszą filozofię i misję, aby umożliwić lepsze mobilne doświadczenia internetowe dla generacji i epoki Internetu. Dokładne wymiary urządzenia i metalowe wykończenia oferują wygodę użytkowania i dotyk luksusu, a inteligentne funkcje multimedialne inspirują do działania i kreatywności”.
Zhao mówił także o wynikach marki Honor w pierwszej połowie 2015 roku, powołując się na liczbę przychodów na poziomie 2.63 mld dolarów. Przypisywał sukcesy Honor stałym inwestycjom w technologię, celowaniu w grupę osób zaawansowanych technologicznie, które od dziecka mają styczność z nowoczesnymi technologiami i strategicznemu partnerstwu w celu zwiększenia doświadczenia w zakresie internetu mobilnego. Honor, jako marka pionierska, będzie dalej zwiększać swój zasięg. Skupi się i będzie nadal inwestować w niektóre kluczowe rynki, takie, jak Wielka Brytania, Francja, Rosja i Indie.
Wśród wszystkich czynników przyczyniających się do sukcesu marki wymienionych przez Zhao, za najważniejszy uważa on partnerstwo. Powiedział też, że firmy z którymi Honor dąży do stworzenia współpracy nie są ograniczone tylko do kanałów sprzedaży, ale raczej powiązane są z zainteresowaniami osób młodych, m.in. rozrywki i usługi na żądanie.
Poza tymi działaniami Honor będzie nadal poszukiwać informacji zwrotnych od klientów, co będzie czynnikiem w rozwoju przyszłych produktów.
Specyfikacja techniczna Huawei Honor 7:
Zdjęcia: Huawei Honor 7:
Zdjęcia z premiery: