Huawei rozpycha się na polskim rynku laptopów

Newsy
Opinie: 0

Huawei poinformował dziś o swojej pozycji na polskim rynku laptopów.

Firma sprzedaje je w naszym kraju od października zeszłego roku.

W marcu Huawei miał 5.1% udziałów w tym rynku (ilościowo).

Wartościowo udział jest delikatnie niższy i wynosił 4.6%.

W segmencie 2400-2800 zł Huawei został nawet liderem z udziałem na poziomie 22.6% (ilościowo).

Huawei Matebook D14 był najczęściej kupowanym laptopem w Polsce w lutym i marcu 2019 r.

Bardzo dobrze sprzedawał się także model D15.

Huawei chce zostać liderem rynku laptopów w Polsce w ciągu 3 lat – taką deklarację w marcu 2019 r. złożył Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group.

Prezentacja

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: