Po 5 tygodniach od premiery smartwatchy z serii HUAWEI WATCH 4 w Polsce, producent wprowadza do otwartej sprzedaży WATCH 4 Pro w wersji Blue Edition, która dotychczas dostępna była jedynie na huawei.pl.
Przy okazji wprowadzenia nowej wersji, producent pochwalił się rezultatami sprzedaży urządzeń ubieralnych w drugim kwartale bieżącego roku.
Według danych firmy badawczej w II kwartale 2023 r. Huawei CBG utrzymał pozycję lidera w segmencie produktów core wearables w Polsce pod względem liczby sprzedanych urządzeń. Pod względem wartości liderem jest zapewne Apple (nie mamy dostępu do szczegółowych danych).
Huawei chwali się, że zwiększył w tym okresie liczbę sprzedanych zegarków o 134%. W minionym kwartale średnio co czwarty (25,8%) inteligentny zegarek sprzedany w Polsce wyprodukowany został przez Huawei. Przełożyło się to na podwojenie wartości sprzedanych przez producenta urządzeń (+106%).
Huawei podaje, że sprzedaż niedawno wprowadzonych na polski rynek smartwatchy z serii WATCH 4 w ciągu pierwszego miesiąca od premiery była o ponad 50% wyższa w porównaniu do rezultatu poprzedniej generacji (serii WATCH 3).
Polska premiera innowacyjnych smartwatchy HUAWEI WATCH 4 Pro i HUAWEI WATCH 4 miała miejsce 19 czerwca 2023 r.
Sugerowana cena detaliczna HUAWEI WATCH 4 Pro Blue Edition wynosi 2399 zł. Smartwatch będzie dostępny od 31 lipca 2023 r., a z okazji wejścia do sprzedaży, w okresie do 6 sierpnia 2023 r., przy jego zakupie będzie można otrzymać słuchawki HUAWEI FreeBuds 5i w prezencie (lub za 1 zł). Urządzenie będzie dostępne u partnerów biznesowych Huawei, w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom i Komputronik , a także w Strefie Marki na Allegro oraz na Huawei.pl.