HUAWEI P20 lite za 800 zł

Najważniejsze | Newsy
Żródło: TABLETOWO.PL
Opinie: 0

Polski oddział Huawei w czasie startującej kampanii serii P20 skorzystał z usług firmy oferującej usługi marketingu szeptanego The Insiders.

Word of Mouth Marketing (WOM) ma na celu stymulowanie konsumentów do rozmów o produktach, poprzez dostarczanie im powodów do mówienia o nich. Polega to na dobrowolnym rozpowszechnianiu opinii (online i offline) o jakimś produkcie, rozmawiając z rodziną, przyjaciółmi czy znajomymi. Według agencji Marketing szeptany jest o wiele bardziej wiarygodny i ma większe oddziaływanie niż tradycyjna reklama.

W kampanii HUAWEI – uwolnij swoje prawdziwe JA 150 osób otrzyma smartfony  HUAWEI P20 lite oraz selfie stick Huawei AF15.

Rejestracja chętnych kończy się 9.04.2018.

Po upływie terminu nadsyłania zgłoszeń, zostanie dokonany wstępny wybór kandydatów pod kątem dopasowania do profilu konsumenta dla smartfonu HUAWEI P20 lite. Wstępnie wybrani kandydaci otrzymają e-mail z prośbą o wpłacenie depozytu w wysokości 800 PLN i linkiem do dokonania płatności.

Po zakończeniu kampanii można zwrócić urządzenie i firma odda wpłacony depozyt.

Zadania ambasadorów:

  • komentowanie, przesyłanie zdjęć i nagrań na blogu kampanii
  • udostępnianie swoich spostrzeżeń w internecie i w sklepach internetowych
  • promocja w mediach społecznościowych z #p20liteinsiders

The Insiders Network z Niemiec to spółka należąca do holenderskiej Grapevine Group.

Wcześniej z usług tej firmy korzystał polski oddział Samsunga.

Rejestrować się można tutaj

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: