Polski oddział Huawei kolejny raz współpracuje z agencją marketingu szeptanego The Insiders.
Ich zadaniem jest promowanie tego modelu w internecie – na forach, w sklepach internetowych i w komentarzach serwisów internetowych.
Mają oni korzystać z serwisów YouTube, Facebook, Instagram i Twitter. Hashtagiem akcji jest #mate20liteinsiders.
Podczas wysyłania zgłoszenia do udziału w kampanii, nie jest wymagane wpłacenie depozytu. Po upływie terminu nadsyłania zgłoszeń, zostanie dokonany wstępny wybór kandydatów pod kątem dopasowania do profilu konsumenta dla smartfona HUAWEI Mate 20 lite. Wstępnie wybrani kandydaci zostaną poproszeni o wpłacenie depozytu w wysokości 799 złotych.
Pierwszych 100 wstępnie wybranych kandydatów, którzy wpłacą depozyt, zostanie automatycznie zakwalifikowanych do udziału w kampanii i otrzyma smartfon HUAWEI Mate 20 lite.
Po zakończeniu kampanii można zatrzymać testowane urządzenie za kwotę oddaną do depozytu, czyli połowę ceny rynkowej.
Można również zrezygnować z telefonu i odzyskać depozyt.
Z agencji The Insiders korzystał też Samsung.