Huawei rozpoczął współpracę z duetem projektantów mody Paprocki&Brzozowski. Podczas pokazu kolekcji wiosna-lato 2015 obok zorganizowano prezentację topowego modelu Huawei Ascend Mate7. Współpraca jest jednym z działań wprowadzających markę do świata mody i designu.
Na pokaz została przygotowana specjalna strefa Huawei z Ascend Mate7 oraz Ascend P7. Na pokazie wybrane gwiazdy wcielały się w rolę „Reporterów Huawei”. Efekty ich prac oraz wrażenia z pokazu można śledzić na ich profilach na Facebooku. Jednym z reporterów był aktor Rafał Cieszyński. Uczestnicy mogli wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą był Mate7.
Chińska firma zaplanowała również specjalną strefę w showroomie projektantów przy ul. Wiejskiej w Warszawie. W salonie zostanie udostępniony jeden ze smartfonów Huawei, którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w trakcie przymierzania ubrań i opublikować je na Instagramie.
Huawei w ramach nowej kampanii „Ascend Mate7 zmienia reguły gry” otwiera również dwa nowe kanały komunikacji: Twitter i Instagram.
Na konferencji był obecny Wangyanmin, szef CEE&Nordics Huawei Consumer Business Group. Wangyanmin przyznał, że nowy projekt fashion to po prostu kolejna próba zwiększenia świadomości marki Huawei w naszym kraju. Projekt ten ma być kontynuowany w najbliższych miesiącach. Huawei w przyszłym roku zamierza zwiększyć swoje wydatki na marketing i powalczyć o większy udział w rynku. Chiński producent mierzy wysoko, bo przyznaje, że jego głównym konkurentem jest Samsung. Huawei rozpatruje także opcję sponsoringu sportu, ale na razie żadne decyzje nie zostały podjęte. Tego typu działania ten producent prowadzi od kilku lat w Zachodniej Europie. W główny strumień komunikacji nie będzie angażowana nowa marka Honor. Ma to być brand "onlinowy", tani, bez dużych wydatków na reklamę.
Zdjęcia z pokazu:
Zdjęcia smartfonu Huawei Ascend Mate7: