Warunkiem skorzystania z oferty jest rejestracja zakupionego smartfonu w aplikacji HiCare do 31 lipca.
Specjalna usługa Huawei Cares obejmuje naprawę przedniej szyby i wymianę tylnej obudowy telefonu. W sytuacji, gdy uszkodzeniu ulegną oba elementy, Huawei wymieni za darmo obie części podczas jednorazowej naprawy przewidzianej w regulaminie.
Rejestracja w programie Huawei Cares jest warunkiem skorzystania z oferty. Można jej dokonać za pomocą aplikacji HiCare, dostępnej w telefonach Huawei. Informacja o pomyślnej rejestracji pojawi się w aplikacji HiCare i będzie dostępna w zakładce „Ja”. Użytkownik będzie też mógł w każdej chwili sprawdzić status swojej rejestracji na stronie internetowej Huawei w zakładce „informacje o okresie gwarancji”, gdzie znajdzie niezbędne informacje po wpisaniu numeru seryjnego swojego smartfona.
Skorzystanie z usługi Huawei Cares nie ma wpływu na status gwarancyjny telefonu. Jeśli uszkodzenie telefonu okaże się poważniejsze niż defekt szyby lub obudowy, pozostałe wady zostaną naprawione odpłatnie lub bezpłatnie w zależności od warunków gwarancji. Oferta Huawei Cares nie dotyczy zwykłych śladów użytkowania telefonu, takich jak zarysowania i otarcia na przedniej i tylnej pokrywie smartfona.
Z oferty można skorzystać wysyłając telefon do serwisu w ramach nieodpłatnej przesyłki „door-to-door” lub odwiedzając salon, w którym użytkownik kupił telefon.