Huawei uruchomił Huawei Ads, platformę, która umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń Huawei. Platforma targetuje użytkowników zarówno starszych modeli smartfonów i tabletów Huawei opartych o GMS oraz o ekosystem Huawei Mobile Services.
Treści reklamowe mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach własnych Huawei, takich jak Huawei AppGallery, Huawei Assistant, Huawei Video, Petal Search czy Huawei Browser, ale również w aplikacjach firm partnerskich, zintegrowanych z Huawei Ads za pomocą Ads Kit. Obecnie na polskim rynku dostępnych jest już 15 000 aplikacji zintegrowanych z Ads Kit.
Platforma Huawei Ads umożliwia profesjonalną i efektywną realizację kampanii reklamowych, w tym precyzyjne założenie celów oraz wybór grup docelowych. Użytkownicy Huawei Ads mają do dyspozycji szeroki wybór popularnych formatów reklamowych, m.in. banerów, interstitiali oraz rewarded wideo w ramach realizacji kampanii programatycznych.