Usługa gwarancyjna Huawei door-to-door właśnie została rozszerzona o kolejne modele smartfonów. Wprowadzona w zeszłym roku usługa była dostępna dla telefonów P8 i P8 lite. W tej chwili z door-to-door mogą skorzystać posiadacze smartfonów Huawei z rodziny P, Mate, Honor 6 i 7, a także użytkownicy ShotX i GX 8.
W ramach usługi door-to-door oferowanej przez Huawei klienci mogą liczyć na wsparcie techniczne nie tylko w centrach serwisowych, ale także przez internet lub infolinię. Po zgłoszeniu usterki online lub telefonicznie, Huawei wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu. Gdy smartfon jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.
W przypadku awarii sprzętu, problem należy zgłosić poprzez kontakt z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) lub za pośrednictwem strony internetowej - tutaj.
Pełny cennik usług pogwarancyjnych znaleźć można tutaj.