Według danych GFK w ciągu ostatniego roku Huawei zanotował siedmiokrotny wzrost udziałów w Polskim rynku smartfonów i stał się najszybciej zdobywającym popularność producentem wśród Polaków.
Według raportu GFK z września Huawei miał 7,7 proc. udziału w polskim rynku (ilościowo). W porównaniu do wyników z ubiegłego roku, daje to ponad siedmiokrotny wzrost. Również pod względem wartości sprzedaży firma ma znaczący sukces, osiągając 7,3 proc. udziału.
Siedmiokrotny wzrost w przeciągu roku pokazuje, że obrana przez nas strategia przynosi wymierne sukcesy – przekonuje Wang Yanmin, President of Huawei CEE & Nordic Region Consumer BG. – Przykładamy bardzo dużą wagę do tego, by wygląd i parametry naszych urządzeń spełniały wyśrubowane standardy rynkowe, a przede wszystkim oczekiwania użytkowników. Dzięki temu zyskujemy przychylność i zaufanie coraz większej liczby klientów. Jestem przekonany, że w nadchodzących miesiącach zdecydowanie poprawimy ten wynik – dodaje.
Rodzina smartfonów Huawei nieustannie się poszerza. Najnowsze modele sukcesywnie zdobywają w Polsce kolejne nagrody i wyróżnienia, a na szczególną uwagę zasługuje wśród nich Huawei P8 - bardzo dobrze oceniany smartfon klasy premium – mówi Dariusz Marnic, Marketing Manager Huawei Consumer BG. – Model P8 Lite dzięki atrakcyjnej cenie i doskonałym parametrom cieszy się natomiast tak dużą popularnością, że można śmiało powiedzieć, że jest niekwestionowanym liderem w swoim segmencie. Już wkrótce do sprzedaży trafią kolejne telefony: biznesowy Mate S i - stworzony przy współpracy z Google - Nexus 6P – zapowiada.
Według naszych informacji, największym sukcesem sprzedażowym Huawei jest obecnie na naszym rynku Huawei P8 Lite.