Huawei rozpoczął w maju „Program Udoskonalenia Usług”, w ramach którego użytkownicy urządzeń tej marki mogą skorzystać z darmowych usług serwisowych.
Oferta jest dostępna także dla sprzętu, którego dwuletnia gwarancja już wygasła.
Raz na kwartał użytkownicy mogą wybrać jedną z bezpłatnych usług: czyszczenie urządzenia, konsultację z ekspertem w Autoryzowanym Salonie Serwisowym, diagnostykę usterki lub aktualizację / reinstalację systemu w laptopie lub komputerze. W przypadku diagnostyki oraz reinstalacji systemu, Huawei zapewnia również bezpłatną przesyłkę w obie strony między klientem a serwisem.
Program obejmuje różne kategorie urządzeń, takie jak smartfony, tablety, laptopy, komputery, produkty audio, urządzenia ubieralne Huawei oraz wybrane produkty marki Honor*.
Aby skorzystać z programu należy znaleźć najbliższy Autoryzowany Salon Serwisowy Huawei. Można to zrobić:
Alternatywnie, można wypełnić formularz Door-to-Door dostępny online lub skontaktować się z infolinią, aby zamówić darmową przesyłkę
Program potrwa od 1 maja do 31 grudnia 2025 roku. Każdy użytkownik może skorzystać z jednej darmowej usługi raz na trzy miesiące.