Huawei w 2017 r. - 153 mln sprzedanych smartfonów

Newsy
Opinie: 1
Ken Hu, Rotating CEO

Szef Huawei, Ken Hu, przygotował specjalny noworoczny list, w którym podsumowuje osiągnięcia swojej firmy w zeszłym roku.

Przychody koncernu osiągęły poziom 600 mld juanów (91.2 mld dolarów), co oznacza wzrost rok do roku o 15%.

Huawei sprzedał 153 mln smartfonów (razem z marką Honor). Oznacza to, że chińska firma ma ponad 10% udziału w światowym rynku. Huawei jest aktualnym liderem w Chinach.

Dział Consumer BG ma utrzymać poziom wzrostu i skupić się na zwiększeniu zyskowności.

W 2017 r. awansowało 4500 pracowników Huawei, a 2018 r. awanse ma otrzymać 6000 osób. 3000 z nich awansowało z poziomu 15 i 16, 2000 z poziomów 17, 18 i 19, a 2000 z innych poziomów. Huawei chce ułatwić zdolnym i pracowitym szybsze niż do tej pory awanse. Większą autonomię mają otrzymać regiony i poszczególne kraje.

Huawei zamierza wdrożyć także nowe systemy radzenia sobie z kryzysami. Firma chce także lepiej dbać o wizerunek marki.

Ken Hu odważnie zapowiedział, że jego firma chce w przyszłości mieć przychody na poziomie setek miliardów dolarów.

W 2018 r. Huawei obchodzi 30 rocznicę swojego istnienia.

Obszerny list w wersji oryginalnej można przeczytać tutaj

Podobny list przygotował też szef marki Honor - jego treść jest tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2018-01-02 19:44
    Można jedynie pogratulować. Niestety ale w zasadzie wszystkie liczące się marki produkcję mają w Chinach bądź innych azjatyckich krajach. Nie jest to dobry prognostyk dla tej gałęzi przemysłu w Europie czy USA.
    4

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: