Marża zysku netto w tym okresie wyniosła 8,7%.
Grupa biznesowa Huawei odpowiedzialna za infrastrukturę dla operatorów telekomunikacyjnych (Carrier Business Group), w pierwszej połowie 2019 roku osiągnęła przychody o wartości 146,5 miliardów CNY. Do tej pory Huawei podpisał 50 umów handlowych na wdrożenie technologii 5G i wysłał 150 000 stacji bazowych na rynki całego świata.
Consumer Business Group odpowiedzialna za konsumenckie produkty Huawei w I poł. 2019 roku osiągnęła 220,8 miliardów CNY przychodu ze sprzedaży.
Do tej pory ekosystem Huawei Mobile Services ma już ponad 500 milionów użytkowników i 800 000 zarejestrowanych programistów na całym świecie.
„Nasze przychody w maju szybko rosły” – powiedział Liang Hua, prezes Huawei. „Biorąc pod uwagę wskaźniki, które osiągnęliśmy w pierwszej połowie roku, nadal obserwujemy wzrost nawet po tym jak zostaliśmy dodani do Entity List. Nie oznacza to, że nie mamy przed sobą żadnych trudności. Mamy i mogą one wpłynąć na tempo naszego wzrostu w najbliższym okresie czasu”.
W segmencie Enterprise Business Group, przychody ze sprzedaży w I poł. 2019 roku wyniosły31,6 mld CNY.