Na modele zegarków z kopertą 41 mm przypadło 48% sprzedanych egzemplarzy serii GT4, a modele 46 mm stanowią pozostałe 52%. Najpopularniejszymi modelami spośród tych z mniejszymi kopertami o rozmiarze 41 mm, były wersje Elegant – 62% i Classic – 31%, a dla koperty w rozmiarze 46 mm były to wersje Active – 60% i Classic – 22% sprzedaży.
Najbardziej popularnym smartwatchem Huawei w Polsce, sprzedanym w liczbie ponad 95 000 sztuk, była seria HUAWEI WATCH GT3. Od swojego rynkowego debiutu w październiku 2021 r. smartwatche z tej serii znalazły w naszym kraju już niemal 200 000 nabywców. 58% ze sprzedanych urządzeń przypadło na wersję w rozmiarze 42 mm, co przekłada się na ponad 55 000 sztuk. Na wersję z kopertą o rozmiarze 46 mm przypadło 42% sprzedaży.
Na drugim miejscu podium najchętniej kupowanych smartwatchy Huawei w Polsce znalazł się HUAWEI WATCH Fit 2, który znalazł ponad 70 000 nabywców. Również w przypadku tego modelu okazało się, że był on wybierany częściej przez kobiety niż mężczyzn. Najpopularniejszą wersją, kupioną przez 59% osób, był zegarek w wersji Active w kolorze różowym. Nieco bardziej uniwersalna wersja Active w kolorze czarnym przełożyła się na 31% sprzedaży.
Najbardziej udanym sprzedażowo miesiącem 2023 r. dla Huawei w Polsce był grudzień, kiedy aktywowanych zostało prawie 20 000 smartwatchy z serii HUAWEI WATCH GT4, z czego 53% przypadło na wersję z mniejszą kopertą w rozmiarze 41 mm. We wszystkich pozostałych miesiącach sprzedano więcej wersji męskiej, 46 mm. W tym samym czasie również prawie 20 000 osób po raz pierwszy sparowało swój smartfon z zegarkami z serii WATCH GT3, z czego większość – 60%, przypadło na wersję damską. Grudniowe podium zamyka model HUAWEI WATCH Fit 2, który znalazł ponad 17 000 nabywców.