Huawei coraz lepiej radzi sobie także w Zachodniej Europie

Newsy
Opinie: 4

Huawei podał, że całkowita wartość zamówień działu Consumer Business Group w Zachodniej w 2015 r. przekroczyła już 2 mld dolarów. Oznacza to wzrost przychodów ze sprzedaży rok do roku o 45%.

Huawei twierdzi, że to wyniki skupienia się strategii na trzech głównych obszarach: urządzenia high-end (P8 i Mate S), lepszej współpracy z operatorami i sieciami sprzedaży detalicznej oraz lepszej dostępności produktów w punktach sprzedaży (dedykowane wyspy). Te zabiegi spowodowały wzrost sprzedaży i jednoczesny wzrost świadomości marki w regionie.

Według danych GfK Huawei za październik Huawei miał 10% rynku smartfonów we Włoszech oraz 13.8% w Hiszpanii. W Hiszpanii Huawei miał 55% udziałów w segmencie urządzeń za 400-500 euro. Według danych Kantar Worldpanel ComTech Huawei jest obecnie 2 marką Androida na 5 rynkach w Zachodniej Europie.

Huawei osiągnął poziom 64% znajomości marki w regionie, co oznacza wzrost o 30% w porównaniu rok do roku.

Na zdjęciu: Mr. Kevin Tao, Vice President Huawei Corporate Quality, Process & IT; Mr Vincent Pang, President of Huawei Western European Region; Mr Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG; Mr Richard Ren, President Huawei Western Europe Consumer BG

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: