DRSA, operator telekomunikacyjnych oferujący w całym kraju połączenia przez prefiks 1051, zaoferował swoim klientom możliwość stałego dostępu online do bilingu i szczegółowych danych o wykonanych połączenia. Usługa I-BOA (Internetowe Biuro Obsługi Abonenta) dostępna jest dla autoryzowanych użytkowników poprzez serwis internetowy DRSA.
Dzięki usłudze I-BOA klienci DRSA mogą na bieżąco sprawdzać szczegółowy billing telefoniczny, generować przydatne raporty i statystyki połączeń.
USŁUGA I-BOA umożliwia m.in.:
grupowanie swoich numerów i generowanie raportów dla odpowiednich grup numerów
przeglądanie billingu połączeń telefonicznych
generowanie przydatnych statystyk – tj. najczęściej wybierane kierunki i numery, najdroższe i najdłuższe połączenia
przeglądanie listy i szczegółów wystawionych faktur
przeglądanie danych ewidencyjnych i wprowadzania zmian na swoim koncie
W ramach oferty promocyjnej DRSA proponuje wszystkim swoim klientom biznesowym możliwość bezpłatnego korzystania z usługi I-BOA przez okres pierwszych 30 dni korzystania z usługi BIZNES. Po tym terminie opłata miesięczna za korzystanie z I-BOA wynosi 15 zł netto.
Firma DRSA została założona w 2002 roku. Jej przychód (ze spółkami zależnymi) w 2004 roku wyniósł 25 mln PLN. W spółkę zaangażowany jest fundusz Nordkapp Equity and Advisors Ltd. będący jej strategicznym akcjonariuszem oraz firma Kronellvik A.B. (szwedzki funduszowi private equity).