11 marca 2004 roku w Warszawie, w siedzibie Onet.pl odbyło się pierwsze formalne posiedzenie Biura Mobile IAB Polska. W spotkaniu uczestniczyło 16 przedstawicieli firm rynku marketingu mobilnego, dostawcy treści oraz członkowie zarządu IAB Polska.
Tematem spotkania było zdefiniowanie zakresu działań IAB w obszarze marketingu mobilnego. Poruszono także zagadnienia związane z oczekiwaniami rynku wobec operatorów sieci mobilnych oraz możliwościami prowadzenia badań rynku. Ważnym elementem spotkania była dyskusja dotycząca edukacji w zakresie wykorzystywania technologii mobilnych w marketingu i sprzedaży.
Uczestnicy wskazali także na pilną potrzebę zdefiniowania standardów oraz zbiorów zaleceń IAB dotyczących rynku marketingu mobilnego (Code of Practice). Spotkanie Biura Mobilnego odbywają się raz w miesiącu.
Na spotkaniu ustalono m.in. że IAB Polska będzie aktywnie uczestniczyć w tworzeniu, edukacji, standaryzacji i stymulacji rozwoju rynku mobilnego w Polsce. Ponadto zadecydowano o nawiązaniu współpracy w tym zakresie ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego oraz Mobile Marketing Association oraz rozpoczęciu procesu opracowania badań obejmujących rynek mobilny w Polsce.
IAB będzie tworzyć i publikować raporty i opracowania dotyczące rynku mobilego, uwzględniać tę tematykę w swoich przedsięwzięciach szkoleniowych i edukacyjnych w tym m.in. na Forum IAB, które odbędzie się jesienią 2004 w Warszawie.
W spotkaniu uczestniczyli: Michał Kulka, Wiceprezes IAB (Mobile), Artur Zawadzki, Wiceprezes IAB (Badania), Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB (Marketing) oraz następujący przedstawiciele rynku mobilnego: Tomasz Kubik - PTC, Jakub Ratajczak - Mobitis, Radosław Całka - Overnet, Mariusz Szulc - geco-lab.com, Łukasz Felsztukier - digital One, Marcin Barciński - Mdigital, Marcin Strzałkowski - Wirtualna Polska, Dariusz Stefaniak - Interia.pl, Tomasz Misak - Onet.pl, Dariusz Sokołowski - IDG.pl, Grzegorz Kuczyński - Internet Designers, Bartłomiej Wyszyński - Artegence/MEE, Jacek Skafander - Webservice.