Idea chce przejmować abonentów konkurencji

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 84

Z dniem 26.03.2002. oferta Idea Optima została wzbogacona o „Ofertę ZMIENNICY”. Po przedstawieniu 3 ostatnich faktur konkurencji (Era, Plus GSM) klient ma możliwość otrzymania 50% rabatu na abonament przez kolejnych 12 miesięcy.

Opinie:

Opinie archiwalne (84):

Komentuj

Komentarze / 84

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    balta pisze: 2002-03-27 09:31
    no to gratulacje to jest coś !
    0
  • Users Avatars Mini
    NONICK pisze: 2002-03-27 09:32
    Cóż, to tylko jeszcze jeden dowód na to, że różowe statystyki boleśnie zweryfikowało życie i Idea rozpaczliwie szuka abonentów - i to tych, którzy płacą. Życzę szczęścia i pomysłów na bardziej \"IDEOWE\" promocje, no i aparaty bo te oferowane dla mas to juz prawie relikty i wypadałby pokazywac je w muzeum a nie w witrynach sklepowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longbow pisze: 2002-03-27 09:45
    Ciekawa promocja, napewno Idea zdobedzie przez to troche abonentow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-03-27 09:59
    Czy to oznacza wojne o klienta,ciekawe jak zareagują konkurenci Era,czy Plus,który jak podaje poprzedni news moze zmienić nazwę,co spowoduje agresywna reklame w celu obeznania klienta z nową nazwą.
    0
  • Users Avatars Mini
    sendi pisze: 2002-03-27 10:02
    Bardzo ciekawe posuniecie marketingowe. Zastanawia tylko jedno - na kim tak naprawde zalezy operatorom? Czy na poszerzaniu uslug i zwiekszaniu przychodow od "starego" klienta i pozyskiwaniu "nowych" z rynku czy na wzajemnej podmianie klientow? I niby czemu ja, jako "stary" klient mam finansowac ekstrawagancje marketingowcow tego operatora. Czy nie mozna zaoferowac wiecej "starym" tak, by pozostawiali wiecej kasy w kieszeni swego operatora, a nie zmieniali ciagle sieci? I jeszcze jedno - dlaczego operatorzy sami psuja sobie rynek? Moim zdaniem tego typu dzialania maja malo wspolnego z rzetelnoscia tzw. kupiecka. Ale moze to tylko odosobnione wrazenie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-27 10:05
    Niby nic ciekawego, ale zawsze cos!
    0
  • Users Avatars Mini
    on74 pisze: 2002-03-27 10:08
    tego wlasnie nie rozumiem u opow czemu lepiej ma nowy klient a stary kogo opchodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    Stian pisze: 2002-03-27 10:10
    Zgadzam sie, zastanawia mnie dlaczego bardziej oplaca sie podpisanie nowej umowy, niz przedluzenie starej (jesli masz rachunki ponizej 70zl) czy w wynikach rynkowych tak fajnie wyglada posiadanie miliarda abonentow z czego 30% to martwe numery. Konkurencja konkurencja, ale czy nie lepiej np. obnizyc czas taryfikacj do 15 sek niz podbierac abonentow konkurencji. Barany robia wszystko aby nie obnizyc cen, ale zastanawia mnie kiedy skoncza sie pomysly markietingowcom :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-27 10:18
    Mnie tez to bardzo zastanawia dlaczego dlugowieczni klienci maja gorzej niz nowy! Czy mto jest spowodowane!?
    0
  • Users Avatars Mini
    dzidas pisze: 2002-03-27 10:20
    Popieram w pełni sendi. To nie są dobre praktyki. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-03-27 10:21
    Właśnie taka jest strategia każdej firmy: trzymanie cen na jednym poziomie dopóki jest sprzedaż lub konkurencja radykalnie nie obniży cen. A że w Polsce wszyscy operatorzy patrzą na siebie i obsrwują kroki konkurencji - tak długo nie będzie obniżek cen. Na to nie ma co liczyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-27 10:23
    Nasycenie rynku rzedu 27% to zadna rewelacja dla naszych opow wiec napewno jeszcze przez jakies 2-3 lata nie bedzie zadnych rewelacji, a wielka szkoda! ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-03-27 10:26
    PLUS teraz wyskoczył z jakimś nowym abonamentem za 25 złotych, w czym wliczone jest 10 min, ale szczegółw nie znam. IDEA rzeczywiście ma w nosię starych klientów, lojalnych i płacących regularnie, mnie też takie podejście zastanawia. Może IDEA chce na siłę się zbliżyć do PLUSA i ERY pod względem ilości abonentów (zwiększyć udział w rynku) i dopiero wtedy zaczną traktować klienta lojalnego poważnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-03-27 10:34
    Obserwując działania IDEI, można domniemać, że usilne pozyskiwanie nowych klientów to plan strategiczny IDEI (zwiększenie udzaiłu w rynku). IDEA nie wprowadza nowych fonów zbyt często w nowych promocjach, bazują na przestarzałych modelach. Może za dużo ich mają w magazynach, może źle założyli sprzedaż i teraz nie mają co z tymi aparatami robić. A skoro ludzie nie lecą na stare fony, to wpadli na pomysł podkupowania abonentów konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    tajfun pisze: 2002-03-27 10:37
    sendi: w zupelnosci sie z toba zgadzam, moze to lekka przesada, co powiem, ale tonacy brzytwy sie chwyta, to troche niezdrowe metody konkurencji, ci z ideowego marketingu skrecili nie w ta sciezke co trzeba - tak mi sie wydaje
    0
  • Users Avatars Mini
    RoccoM pisze: 2002-03-27 10:50
    Markas: Ten abonament z Plusa za 25PLN (netto) i darmowymi minutami (po szczycie) to Czasami 10, a więc nic nowego. Mogliby godz. szczytu zrobić od 17 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rami pisze: 2002-03-27 10:54
    Osoby zastanawiajace sie, czemu lepiej maja nowi klienci nie wiedza tego na prawde, czy tylko udaja w ramach zgrabnej figury stylistycznej i pytania retorycznego? W tym pierwszym przypadku na prawde nie ma sie co dziwic, ze klient ktory jest abonentem od dlugiego czasu i nie zmienial operatora jest klientem pewnym, warto go miec. ale skoro jest sam (np. z przywiazania do numeru) to po cholere do niego doplacac? Bo jesli zechce odejsc, to musi rozwiazac umowe. I wtedy ktos zerka w komputer. I wiekszosci klientow daje sie odejsc. Ale tym lepszym, placacym regularnie spore rachunki, sklada sie kuszaca propozycje. I to nie raz na prawde bardzo kuszaca. Takie postepowanie ma wszak glebokie uzasadnienie, nie wydaje wam sie? Rzeczjasna, jakies promocje mozna tez dac za przedluzenie lojalki, ale one sa obliczone na statystycznego klienta, a wiec nie za dobre, a wiec dosc tanie dla operatora. I tyle. Nadal kogos dziwi, ze promocje sa obliczone na zlapanie nowego klienta? zdrowka, Rami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-27 10:54
    Nie od 17 tylko chyba raczej do 17! To juz nie chodzi o oplaty w szczycie czy poza nim, ale o to ze kiedys to wszystko musi staniec bo bez takich zmian nasz rynek juz wkrotce obrosnie w pajeczyny i nie bedzie widac zadnych ciekawych zmian na lepsze dla klienta, a to przeciez on jest tu najwazniejszy!
    0
  • Users Avatars Mini
    kkrzysiekk pisze: 2002-03-27 11:18
    przez to posuniecie idea na pewno zyska paru nowych klientow.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-27 11:20
    To samo co ty napisal na samej gorze Longbow, ale chyba tego nie przeczytales! Moga pozyskac , ale powinno byc to zrobione jednak w troszeczke inny sposob!
    0
  • Users Avatars Mini
    prien pisze: 2002-03-27 11:23
    A mi ta oferta podoba się myślę że znajdzie swoich zwolenników tylko czy to obejmuje tez firmy ??? bo jak tak to pomyślę poważnie przez rok zmniejszyć koszty o polowe ....... w czasach gdzie ucieka się od wydatków. Faktycznie nie ładnie tak perfidnie podkupywać klienta ale czego się w naszym kraju ( i nie tylko) nie robi dla kasy.
    0
  • Users Avatars Mini
    siemensfan pisze: 2002-03-27 11:46
    Nie wierzę w to, że pierwszy lepszy klient może wejść do Idei i mieć obniżkę na abonament.Podejrzewam że są jakieś wymogi co do średniej z ostatnich 3 faktur /trochę się znam na takich promocjach.../
    0
  • Users Avatars Mini
    niuniuch pisze: 2002-03-27 11:48
    w plusie jest to juz od ponad poł roku
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-03-27 12:16
    To jest odpow,na KAMELEONA +!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-03-27 12:24
    Cóz, moim zdaniem jedyny w miarę dobry program lojalnościowy to Plus Tobie. Będac abo juz ponad trzy lata mam do "często 100" dodatkowe 30 minut - to jest konkret. Ale generalnie starzy abonenci nie maja za dobrze. A z rzadka tylko sa jakiekolwiek promocje dla tych, co kupują tylko samą aktywację... bez "dotowanego aparatu" Jako drugi numer kupiłem Simplusa bez fona, potem zrobiłęm konwersję na abo i w sumie tyle, zę dostałem warunki jak nowi abonenci - czyli żadna łaska. A telefon chciałbym zmienić za jakieś normalne pieniądze.. ale bez szans. Niestety, operatorzy wola walczyć cyrografami niz ofertą... Poza tym, staż w pre-paid przy konwersji mógłby być liczony do stażu w sieci....
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-03-27 12:27
    Bardzo dobre posunięcie. Odowiedzią konkurencji może być tylko korzystniejsza oferta dla starych abonentów zastanawiających się nad pozostaniem z dotychczasowym operatorem. Popieram w całej rozciągłości, przecież to jest walka a nie popierdułka. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANDREW1 pisze: 2002-03-27 12:31
    Plus tobie daje pierwsze dodatkowe minuty po 18 miesiącach w simplusie godziny szczytu są chyba właśnie do 17.
    0
  • Users Avatars Mini
    jason pisze: 2002-03-27 12:33
    Ja napewno z PLUS-a nie zrezygnuje!!! Jestem już abonentem 5 lat. Pozdrawiam wszystkich lojalnych userów!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-03-27 12:35
    bardzo ładne posunięcie Ideowców, choć troche ten post za krótki i obawiam się, że warunków uzyskania 50% rabatu w abonamencie jest więcej. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2002-03-27 12:40
    Szkoda tylko, że cisza o tej promocji na stronach IDEI, bo chciałbym więcej szczegółów. Podkupywanie klientow to bardzo stara praktyka. Dla nas to jak najlepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-03-27 12:41
    heh.. ciekawe jaka suma musi widniec na taj fakturze..?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-03-27 12:44
    Michal: i jest liczony!!!!!!!!! jesli jestes zarejestrowanym uzytkownikiem simplusa i masz srednie doladowania z 3 ostatnich miesiecy ponad 80 zl.. to mozesz po konwersji i przejsciu na abon. wymienic sobie aparat!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    HWCP1 pisze: 2002-03-27 12:57
    Bardzo dobre posuniecie ze strony IDEII brakuje jeszcze tylko jakis fajniejszych aparacikow!
    0
  • Users Avatars Mini
    berg pisze: 2002-03-27 13:00
    do michał; jesli skożystałeś z konwersji to możesz wymienić sobie aparat pod warunkiem że masz staż w simplusie co najmniej dwuletni i wydawałeś co najmniej 80zł co miesiąc na telekarty
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-27 13:22
    Idea usiluje nadrobic stracony czas (przez opoznienia w udzieleniu licencji). Ale czy by to zatem znaczylo, ze dynamika rozwoju rynku na tyle spadla, ze zaczelo sie oplacac walczyc o juz zabonowanych. W koncu liczby pokazuja, ze jest nam daleko do nasycenia rynku. Inna sprawa do ubustwo spoleczenstwa i chyba o to jednak chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-27 13:39
    idea rzuca wyzwanie :-) co na to pozostali? może dzięki temu doseniom stałych klientów?
    0
  • Users Avatars Mini
    cececi pisze: 2002-03-27 14:02
    Uprzejmie przedstawiam opis oferty „Ofertę ZMIENNICY”. Oferta skierowana jest do Abonentów Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era GSM) oraz Polkomtel (Plus GSM) Klient korzystający z oferty otrzyma 50% rabat na abonament przez 12 pierwszych okresów rozliczeniowych. Warunek skorzystania z oferty: - okazanie i wyrażenie zgody na wykonanie kserokopii 3 ostatnich faktur za usługi telekomunikacyjne (w Erze lub Plusie) wystawionych na Abonenta - podpisanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na 24 miesiące Saldo na fakturze powinno być dodatnie (klient nie powinien być obciążony zaległościami płatniczymi). Z oferty może skorzystać tylko i wyłącznie osoba nie prowadząca działalności gospodarczej. Na podstawie telefonu posiadanego u konkurencji (faktury) istnieje możliwość zakupu max. 3 aktywacji w ofercie Idea Optima.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-03-27 14:42
    śliweczka & berg: dzięki! tej informacji nie %#$@$%#@% nawet pod 2601 :( ale już od pól roku jestem na abo co, generalnie obnizyło mi rachunki, a cyro jeszce pól roku...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-03-27 14:50
    czy o.t.r.z.y.m.a.ł.em. to brzydkie słowo?????
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-03-27 14:56
    tak na marginesie jezeli ktos z was ma konczący sie cyrograf to jak macie troche pewnosci siebie oraz co wazne placiliscie regularne i nie za niskie rachunki, to olejcie oferte i dzwoncie sobie do swojego BOK i próbujcie wynegocjowac indywidualne warunki ( powinien byc u waszego opa dzial utrzymania klienta i tam probujcie sie dodzwonic ), za kazdym razem straszac ze odchodzicie do konkurencji. Ja ze swego doswiadczenia wiem ze w erze mozna naprawde sie dogadac, tylko czasem trzeba trafic na kogos rozsadnego ( z reguly nie na kobiete bo te jak Niemcy - "Befehl ist befehl" ) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-03-27 14:56
    ceceni: czy to chodzi tylko o aktywacje czy aktywacje z telefonami? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-03-27 15:04
    pewnie w erze i plusie tez bedzie ciekawa oferta... ale dla tych co przejda z konkurencji a dotychczasowi obejda sie smakiem... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kubsonik pisze: 2002-03-27 15:30
    dobra oferta idei, troche moze ostra dla konkurencji, ale wydaje mi sie ze korzystna dla nas. tylko ciekwe czy jak sie wezmie abo na 12 miesiecy to czy tez bedziemy mieli 12 misiecy obnizony abo o 50% ?? ale kombinuje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-03-27 15:35
    kubsonik: cyro jest na 24 miechy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Sslaus pisze: 2002-03-27 15:37
    To jest bardzo dobre!
    0
  • Users Avatars Mini
    cececi pisze: 2002-03-27 15:43
    gm: osoba korzystajaca z tej promcji jest też uprawniona do zakupu telefonu po promocyjnej cenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-03-27 15:54
    ceceni: DZIĘKUJĘ. Ciekawe czy bedzie mozna zmienic taryfe po 12 miesiącach? Co na to konkurencja? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    slonko7 pisze: 2002-03-27 15:58
    Konkurencja na razie spiiiii. Niewiadomo kiedy sie przebudzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-03-27 16:00
    regan: ja tez jestem w erze i kiedy skonczyla mi sie umowa a potem wylaczyli mi strefe076 to kupilem druga aktywacje a pierwotny numer odlaczylem. juz nie mialem siily zeby sie z nimi uzerac przez nastepne tygodnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    cececi pisze: 2002-03-27 16:01
    gm: to zależy od szczegółowych postanowień umowy ktorą bedzie trzeba podpisać, ale wydaje się , że tak, ale taka zmiana kosztuje 25 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-03-27 16:25
    Co to znaczy "klijent ma mozliwość otrzymania 50% rabatu" to dostanie ten rabat czy potrzebne są jeszcze jakieś dodatkowe zabiegi ?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-03-27 16:37
    Pospekulujmy! Ciekawe czy kupujac na I gr.inwalidzka ub na kombatanta dostaniemy 50% z tych 50%, czyli za 25% abonament? Pewnie nie!!! gm
    0
  • Users Avatars Mini
    0806 pisze: 2002-03-27 16:49
    Krótko!!! Ale jaja!!!! Co na to konkurencja?????????
    0
  • Users Avatars Mini
    PeTeRx pisze: 2002-03-27 17:07
    Konkurencja niech tez zacznie kombinowac!
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-03-27 18:11
    to nie jest dobra IDEA
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-03-27 18:15
    a jak mam juz abo w Erze i przedstawie IDEI 3 ostatnie faktury to moge wziasc drugie abo w IDEI???i zadnych dodatkowych warunkow nie musze spelniac???hmmm moze bym tak POPa rzucil do szuflady i wzial abo:)))musze to przemyslec..chyba ze jakis haczyk jest o ktorym nie napisali na GOLu:((
    0
  • Users Avatars Mini
    areksz pisze: 2002-03-27 18:48
    DLA ABONENTÓW ERA KTÓRYM KOŃCZY SIĘ CYROGRAF OD 26.03. WYSTARCZY MIEĆ ŚREDNIE RACHUNKI MIN. 50 ZŁOTYCH I MOŻNA ZAKUPIĆ SAMĄ SŁUCHAWKĘ PO CENIE AKTUALNEJ PROMOCJI PRZY ZACHOWANIU SWOJEGO NUMERU DODATKOWO WYBRAĆ JEDEN NUMER W SIECI ERA Z RABATEM 67 PROCENT ORAZ SKORZYSTAĆ Z WARUNKÓW BIEŻĄCEJ PROMOCJI. W TEJ CHWILI NUMER PROMOCYJNY LUB TARYFA 2002. JEŻELI KTOŚ UWAŻA,ŻE JEST TO SŁABA OFERTA LOJALNOŚCIOWA TO PEWNE ŻE W ŻADEN SPOSÓB NIE MOŻNA MU DOGODZIĆ. POZDRAWIAM WSZYSTKICH OPTYMISTÓW I ZADOWOLONYCH. PS.JEŻELI KTOŚ MA NIŻSZE RACHUNKI TO DO CENY PROMOCYJNEJ MUSI DODAĆ 100 ZŁ NETTO LUB DOPŁACAĆ 8 ZŁOTYCH NETTO MIESIĘCZNIE
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-03-27 19:12
    areksz: z tego co zrozumialem to oznacza, ze jezeli ktos ma rachunki powyzej 50PLN nie musi doplacac 100 lub 8PLN(miesiecznie). pamietam, ze dawniej bez wzgledu na wysokosc rachunkow oprocz podpisania cyro trzebabylo placic ww kwoty. Czyzby sie cos zmienilo? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-03-27 19:13
    areksz: brzmi interesujaco:)))ale mysle ze za dwa lata to mi zaoferuja cos znacznie lepszego:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    areksz pisze: 2002-03-27 19:15
    tak jak najbardziej potwierdzam
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2002-03-27 19:53
    ja tam z ery odchodzić nie zamierzam bo dla mnie liczy się przedewszystkim zasięg i to nie tylko w mieście !a wracając do promocji idei to dobrze bo spowoduje, że konkurencja tez na cos wpadnie czego wam i sobie serdecznie życze!!! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    kibic pisze: 2002-03-28 00:51
    Ja z plusa też nie zamierzam rezygnować, ale dlaczego mam nie dzwonić za połowę ceny w godzinach szczytu?
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-03-28 01:52
    Niech sie w D... pocałują. To byłaby ostatnia sieć, z usług której chciałbym korzystać...
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2002-03-28 02:02
    wandik:popieram
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-28 02:40
    wandik i l.u.l.a.s. : ja też
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-28 04:00
    Gdyby to była inna sieć, to pewnie bym sie skusił, ale idea? Choć przyznaję, że oferta dość interesująca w porównaniu z kameleon'em plusa, przy optimie 240 różnica dość spora...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-28 04:01
    Areksz, to co się zmieniło w tej ofercie????
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-28 04:02
    Cececi, dzięki za informacje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-28 10:04
    Jeszcze troszke trzeba bedzie poczekac i wszystko powinno sie wyklarowac, a przejscie powinno byc oplacalniejsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    turek pisze: 2002-03-28 12:10
    Ma ktos Idee na Ere Plusow?
    0
  • Users Avatars Mini
    olekbek pisze: 2002-03-28 12:32
    Oferta bardzo fajna :)) Nie zgadzam się, że IDEA nie ma fajnych fonów, Motka T260 za 49PLN to własnie b. dobry telefon dla "szaraczka", tak samo jak CMD J70... o Noki 8210 nic nie powiem, bo dwa dni temu nawaliłą mojej siostrze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-03-28 12:47
    olekbek: pewnie padl wyswietlacz. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-03-28 14:27
    *** gm *** tylko po co skoro jest już to mało, ale kiedyś jak się pytałem to podobno można w ten sposób - 50% aktywacja (jak jest), 50% abonamentu obniżonego jakąś inną promocją. Kiedyś można było nawet mieć ulgę 1 w NMT i 1 w DCS, później już nie (chyba od I przeprowadzki - po koncesji na 900 MHz), dałem sobie spokój na tej samej zasadzie - 50% z 10 to jest kosmiczna suma 5 zł ... Pozdrawiam ;-) P.S. jesteś kombatantem (He, he wojsko, partyzant, utrwalacz lub sibirak), czy inwalidą ? (@)
    0
  • Users Avatars Mini
    areksz pisze: 2002-03-28 15:01
    do graffi: wszystko co wiedziałem na ten temat to napisałem reszta w BOK pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    pierwszy pisze: 2002-03-28 15:53
    to wszystko to wielka baja.calkowicie nie mam nic do powiedzenia.CZE :)))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    kropi pisze: 2002-03-28 17:36
    IDEA niech się lepiej weźmie za POPRAWĘ ZASIĘGU bo qmple się śmieją widząc jak się loodzie gimnastykują szukając "pola" - sam się zastanawiam czy wziąć nowego fona w IDEI (abo mi odpowiada a właśnie się kończy) czy wsadzić taktaka i przestać się męczyć... ka$a ta sama tyle że nie ma roamingu :-(( NAWET SMS! OBUDŹ SIĘ ERO!
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2002-03-29 04:30
    faktycznie gdyby idea poprawiła zasięg i oferte proponowanych aparatów moze bym się zastanowił!
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2002-03-29 04:33
    tylko ciekawy jestem czy w gre wchodzi najwyższy abonament bo jak tylko ten najniższy to niech mnie nie rozśmieszaja!
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2002-03-29 04:37
    aha i jeszcze jedno nie wiecie czy idea daje "nowe" numery? pytam bo mój kumpel wziął ostanio nowy numer w erze (zaczyna sie na 602) i dzwonią do niego jacyś panowie i rządają zwrotu pieniędzy... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-29 10:01
    adit czesc numerow zawsze jest z odzysku, ale trafiaja one do powtornej sprzedazy dopiero po okresie okolo 6 miesiecy jak sa wylaczone!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-29 15:42
    Qba, owsem, ale nie wszędzie 6 m-cy wystarcza :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mores pisze: 2002-03-29 16:08
    Brat ma telefon w Erze. We wtorek przechodze wiec z POP-a na IO30 ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-04-02 17:07
    gm: czy 8210 to jest ta nokia z psujacymi sie wyswietlaczami??? bo mojej znajomej tez szlag trafil... co na to serwis???
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzabar pisze: 2003-05-08 01:35
    a wiecie ile trzeba sie namęczyc przy tej ofercie :) to nie takie proste by uzyskać to od nich :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: