Idea.pl nadal nie działa poprawnie

Newsy
Opinie: 157

18 listopada 2002 roku Idea poinformowała o planowanym na 25 listopada 2002 r. uruchomieniu nowego serwisu internetowego idea.pl. 9 grudnia 2002 r. pod adresem map.idea.pl działała testowa wersja nowego serwisu Idei. Finalna wersja miała zostać uruchomiona 25 listopada br. 29 listopada portal działał zaledwie około 30 minut. Później niestety nie było lepiej.

Po ponad roku od uruchomienia portalu serwis nadal nie działa poprawnie. Specjaliści krytykują wybór technologii zaprzęgniętej do realizacji tego serwisu oraz nie wystarczającą moc obliczeniową serwerów na których ten serwis działa. Prawdopodobnie w związku z problemami z korzystaniem z "oryginalnego" serwisu idea.pl, marka Idea stała się najpopularniejszą marką wśród Internautów korzystających z wyszukiwarek informacji w Internecie, co ostatnio ogłosił Netsprint.

Serwis Idei został przygotowywany przy współpracy z renomowaną agencją interaktywną AMG.net. Według niej do budowy platformy Idea.pl wykorzystane zostały "wiodące" systemy takie jak:

  • ATG Dynamo 5.6, zawierający moduł personalizacji, scenariuszy i e-commerce oraz specjalizowane narzędzia wspierające budowę portali wielodostępnych,

  • Volantis Mariner umożliwiający dostarczanie najlepszego możliwego przekazu (user experience) niezależnie od docelowej platformy klienckiej (telefony WAP, przeglądarki WWW).

  • system CMS – AMG.net DynaXML 2.0, internetowy system zarządzania treścią z motorem workflow i edytorem WYSIWYG.

  • Compoze Hormony, zbiór komponentów ułatwiających tworzenie aplikacji typu Personal Information Manager.

  • serwer aplikacji BEA WebLogic 6.1 (bazowy serwer J2EE),

  • baza danych Oracle 8i.

Oto jak to wdrożenie wygląda po roku z pozycji klienta serwisu WWW:

"Standardowa" strona główna serwisu:


Strona główna idea.pl z 26.01.2004:

Jedna ze stron serwisu idea.pl z z 26.01.2004:

Strona główna działającego serwisu idea.pl (28.01) ze zdublowanymi informacjami o zimowej akcji operatora:

Link do regulaminu w formacie PDF promocji Plan Turbo - promocja kończy się w 31.01, a łącze internetowe do regulaminu nie działa od kilku tygodni:

Funkcja "Wyślij znajomemu" w dolnej części większości stron np. z promocjami:

Opinie:

Opinie archiwalne (157):

Komentuj

Komentarze / 157

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    madabr pisze: 2004-01-28 23:39
    jak zwykle - Chała!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    brn pisze: 2004-01-28 23:47
    a czy kiedys cokolwiek dzialalo w idei poprawnie ???? chyba tylko dzial windykacji
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-28 23:55
    Ja pierniczę, ale numer... Takiego "newsa" się naprawdę nie spodziewałem. To ja dodam coś extra do tego , nikt o tym nie wiedział. Prę dni temu zablokował mi się licznik puli sms-ów i mogę sobie wysyłać na maxa do wszystkich sieci poza Ideą , bo zmniejsza się tylko i wyłącznie jak wysyła się do Idei. Na dodatek sms-y wysyłane do innch sieci nie mają żadnego statusu, status mają tylko sms-y wysyłane do sieci Idea. Z tym Planem Turbo , to pisałem poniżej przy serwisach Idei , bo dziś dzwoniłem w tej sprawie do Idei . Do tego dołóżmy link w "kosmos" jak pisał *** windu o pakietach sms i kompetny brak informacji o tejże promocji od bodaj 12.01.2004. Ale redakcja "dała". Osobiście to popieram , ale sądzę że będzie burza. Oj poczytam sobie jutro.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-01-28 23:56
    zasluzona krytyka :) korzystam z tego ale zadowolony nie jestem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-01-28 23:58
    issa: po co to piszesz? oni pewnie o tym nie wiedzieli i teraz to poprawia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2004-01-28 23:59
    lipa taki duzy operator a takie glupie wpadki ;((
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 00:02
    Co działa w Idei poprawnie ? Gprs jak widać. Ludzie , to jest przełomowy news. Gdyby ktoś chciał jeszcze kupić plan Turbo , to podałem link w "Nowe serwisy sms w Idei". Mógłbym tu troszkę porozwijać kwestię działani tego i owego zaczerpniętą z doświadczenia , wylogowywanie w trakcie wysyłania sms-ów czy e-maili i parę innych "dodatków" , ale po co ... To jest gwóźdź do trumny serwisu Idea.pl w obecnej formie i tylko należy przyklasnąć , że ktoś o głosie bardziej donośnym od nas , niż my szaraczki-użytkownicy się tym zajął. Dalej nie wierzę w to co czytam. 10 punktów dla redakcji. Niewiarygodne , czego się doczekałem
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-01-29 00:02
    Hehe, ale GOL "dokopał" Idei... Tego się nie spodziewałem... Jestem w szoku. To coś w stylu "newsów" z portalu www.telefon.pl gdzie 80% wiadomości to krytyka TPsy, Idei, Neostrady itp...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-01-29 00:09
    issa***: widzę, że mamy podobne odczucia... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 00:09
    Ciekawe czy mi wyłączą za to telefon, co piszę :-))) Sczególnie mi się podoba "strona główna" serisu. Niesty , może trzeba sobie powiedzieć szczerze , że ten projekt tj. spersonalizowana skrzynka e-mail-sms i logowanie się do niej przez stronę główną wypełnioną informacjami , było bardzo dużym błędem i było zbyt zaawansowane technicznie. Czy przed tym "cudem" nie było tak , idea.net była autonomiczna. Ale wtedy problemy też były ! Pamiętam , że na założenie skrzynki też czekałem dzień lub dwa , bo były problemy. Ale informacyjna "czarna" strona Idei działała wolno, ale działała.
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-01-29 00:10
    kożystam dość cześto z Idea.pl ale problemów jako takich nie mam bo niezwracam na bzdury uwagi... aczkolwiek obecny stan idea.pl jest strasznie nieprzejrzysty i nudny , dotego ten kolor , wystrój itd. mnie się najbardziej podobała jak był jescze stary podział na optime meritum i popa , chociarz jak było wszyttko na czarni też nie było źle (czasy Eisteina) ... tak w sumie to dobrze że tak profesjonalny portal wytyka błędy ... mam nadzieję że wszystko się zmieni na lepsze i kolorystyka tez ...
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-01-29 00:12
    chciałem jeszcze dodać że najbardziej sprawnie dzaiłającą stronę ma Era , tam jest wszystko jak na dłoni i nie trzeba się naklikac by coś znaleźć jak na idea.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 00:15
    Za to strona Ery nie jest zbyt aktualna :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 00:16
    *** GSManiac- krytyka , lecz w tym wypadku jak najbardziej uzasadniona . Jak dziś powiedziałem Pani na Bok , że nie działa link do Promocji Turbo i , że Idea traci potencjalnych klientów którzy mogliby skorzystać z owej bardzo dobrej moim zdaniem promocji , pomijając mylący fakt ceny "poabonamentowych" minut , to co Ona mi mogła więcej powiedzieć ? Czyżby redaktor Piechocki , miał Idee i nie wytrzymał napięcia ? Zaraz być może się rozlegną głosy , że redakcja jest nierzetelna , bo "lekko" sugeruje opinię na ten temat , ale to fakt , suchy fakt... Ja na Gsm to praktycznie "afera starachowicka" , tyle , że bez wątku kryminalnego. Chyba , że zlikwidują za to Pana Wojtka , to i ten wątek się pojawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2004-01-29 00:17
    krotka odpowiedz na tytul newsa - a kiedys dzialala? :) chociaz fakt, ze tekst ostry... pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 00:22
    *** bysr - regulaminy promocji , to nie bzdury. Co można podciągnąć pod kategorię "bzdury" ? Każdy szuka tam tego na czym mu zależy. Ty nie korzystasz z gprs, ktoś inny z czego innego.To troszkę , nie te tłumaczenia. Pozdrawiam :-) A pamiętacie dyskusję o nieotwierających się linkach do cen telefonów. Muszę Wam powiedzieć , że 20 sierpnia do nich dzwoniłem w dzień po wejściu GPRSManiak , bo mieli błąd w tabelce cen dotyczących tej usługi. To jakoś ujdzie, każdy ma prawo do błędu. Ale np. niektóre cenniki nie dadzą się zdrukować, musieliście to zauważyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 00:24
    issa masz rację, u mnie też nie działa licznik gdy się wysyła SMSa do innego operatora, przed chwilą sprawdziłem :) Fajna sprawa, tylko żeby potem nie zabrali tych SMSów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-01-29 00:25
    ***issa , masz rację nie chodziło mi o regulamin bo wie ze to coś istotnego , źle Mnie zrozumiałeś ,a z GPRSu nie kożystam bo mam POPa a jak wiesz w nim go nie ma , choć mój telefon jest w pełni przystosowany ...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 00:28
    **issa miales racje,pula smsow nie zmniejsza sie po wysłaniu smsa do innej sieci niz Idea.Czyli wywyłamy za free?No chyba,ze na kredyt i któregos pieknego dnia okaże się ze powstały małe debety...
    0
  • Users Avatars Mini
    mihau pisze: 2004-01-29 00:31
    Szkoda, że nie zamieścili screena, gdzie przy opisie Siemensa C60 było zdjęcie Motoroli V500 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 00:36
    Teraz jak się wieść rozniesie to idea.pl przeżyje prawdziwe oblężenie i wszyscy będą wysyłać "darmowe" SMSy do Plusa i Ery :)
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2004-01-29 00:41
    za tak dzialajaca(niedzialajaca) stronke naleza sie darmowe smsy-w ramach rekompensaty za stracony czas i nerwy ;-)) co do niedzialania niektorych czesci serwisu- u mnie nie dziala moja wap idea-Jave mam- z www.sun.com :) wszystko co zwiazane z java na innych stronkach dziala bez zarzutu...tylko sa problemy na www.idea.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 00:41
    **windu - może być tak jak mówisz. Idea upomi się o swoje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-01-29 00:43
    Pożyjemy zobaczymy ... kto zbankrutuje
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 00:46
    **Bartplus obawiam się tego ;) Moze nie debet,ale przez jakiś czaś mogą dać co miesiąc mniej smsów. **berdys już są darmowe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 00:49
    **windu: "W ramach rekompensaty za darmowe SMSy Idea przyznaje w tym miesiącu darmową pulę 10 SMSów" :) To by były dopiero jaja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 00:53
    **Bartplus zycie juz pokazało nie raz,z Ideą nigdy nic nie wiadomo i wcale bym sie nie zdziwiił gdyby było tak jak piszesz :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 00:54
    Pożyjemy, zobaczymy :o) Swoją drogą pewnie technicy od strony już pełną parą naprawiają błąd w systemie :) Ciekawe czy Idea potrafiłaby przyznać się do błędu...
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2004-01-29 00:57
    ***windu- to ze sa darmowe to wiem ;-) stad pomysl ze to rekompensata hehe :))) ale darmowe nie do konca.... bo mam 3 numerki w Idei- na kazdego zalozony mBox- z konta zalozonego do nr 503XXXXXX odejmuje mi smski :( a z kont na 501 nie ;) co prawda bardzo watpie aby to zalezalo od prefiksu :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 01:04
    ja loguję się na idea.pl na skrzynkę założoną na numer 506XXXXXX i nie odejmuje SMSów, więc nie zależy to od prefiksu ale może od "szczęścia" czy nasza skrzynka jest objęta promocją "darmowe SMSy" :P
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse pisze: 2004-01-29 01:04
    Zostawcie kochaną IDEA w spokoju. Bo jutro wymieniają nam baner nad salonem na nowy zółto-czarny. O o tym powinni zrobic news że idea wymienia banery nad sklepami na nowe. Zapraszam jutro do salonu w Poznaniu, służę pomocą:)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 01:05
    ***berdys,ja mam zaloznone na dwa numery z prefiksami - 502 i 503 i z obydwu mi nie odejmuje jak wysyłam na numer do plusa.Wiec to chyba nie zalezy od prefikusu.**Bartplus,tak zapewne ktos nie dostanie za ten miesiąc premii,za przeoczenie takiej luki w systemie,ktora naraziła firmę na poważne straty finansowe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 01:06
    **diverse do którego salonu?Pracujesz w Idei? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 01:06
    **windu: Ciekawy jestem jak długo będzie trwać ta "promocja" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 01:09
    **bartplus myslę,ze tego nawet nie wiedzą w samej Idei :)
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse pisze: 2004-01-29 01:10
    czeho znowu nie wiecie jaka promocja??
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 01:11
    **windu: jutro będzie news "Darmowe SMSy z mBox'a" :P
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 01:13
    :D :D Moze nawet jeszcze dzisiaj?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 01:14
    To powinno być na głównej stronie IDEI :D
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-01-29 01:15
    Boże, jaki wstyd!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse pisze: 2004-01-29 01:15
    Skoro tak tragizujecie z tymi PDF-ammi, zapraszam do salonu IDEA, lub 0801234567 koszt 1 impuls
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 01:17
    "Od dnia 29.01. w ramach promocji Idea wprowadza bezpłatne smsy z mBox'a.Nowa promocja obowiazuje do odwołania" :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 01:17
    Zerknę jutro rano czy "promocja" dalej obowiązuje :) Dobranoc wszystkim...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 01:17
    **windu: Taki tekst newsa jest po prostu idealny :P
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 01:19
    O witamy Ciebie **dedorka :) Nie przejmuj się,to nic takiego... ***diverse my nie tragizujemy z PDFami tylko z tym,ze strona Idei kiepsko chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 01:20
    **Bartplus tez tak uważam :) Mysle,ze jeszcze będzie obowiązywać.Dobranoc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 08:28
    **windu - właśnie sprawdziłem i "promocja" dalej obowiązuje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-01-29 09:03
    dobrze, że tak pojechali po idei może zrobią ją tak, że będzie działać poprawnie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-01-29 09:33
    No właśnie... Przez taki skopany serwis tracą potencjalnych klientów. Klasycznym przykładem jestem ja. Właśnie chciałem rozwiązac umowę z Erą ... z różnych powodów.. i skorzystać z Idea TURBO - ale kompletny brak dostępu do informacji powoduje że nie moge dowiedzieć się nic poza ogólnikami, a nie mam czasu by ganiać do salonu po wersje papierową.... Bardzo dobrze że w końcu poza newsami typu .. "nowa promocja" na GOL pokazują się prawdziwe i konkretne newsy które mogą przysłużyć się do poprawy jakości usług....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 10:05
    *** diverse - podają PDF.y przez telefon ? Zapraszam do salonu Idea ? To , po co strona internetowa ? Niech ją zamkną ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 10:09
    ***issa: może podajesz adres e-mail przez telefon i Ci przesyłają :) To będzie kolejna usługa Idei :P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 10:14
    *** Bartplus , ja wiem o co tu chodzi !!! To specjalnie ma nie działać , albo nie dokońca, abo potencjalni zainteresowani szli od razu do salonów. Im więcej tym lepiej :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 10:17
    ***issa: jak już klient przyjdzie do salonu to łatwiej będzie go przekonać do zakupu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 10:20
    Potwierdzam - "Promocja" trwa nadal...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 10:21
    Promocja jak na razie bezterminowa - do odwołania :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-01-29 10:24
    Idea dziala strasznie, ale jak ktos tu sugeruje ze Era jest lepsza... no coz, tak NIE jest. To samo dziadostwo! O np. tel ktore sa na stronce konsultanci nie slyszeli...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-01-29 10:33
    Bartplus, issa - w Plusie kiedyś miałem taką sytuację (doś dawno temu - może ze 3 lata temu albo i węcej - pamiętam, że miałem wówczas taryfę Master bo m.in. numeru faksu komórkowego dotyczy opisywana sytuacja), że wysłałem esemesa z zamówieniem na coś - z podaniem numeru faksu, a oni mi przysłali to coś... Jakieś formularze, czy oferty (nie pamiętam już dokładnie co to było) - właśnie na faks stacjonarny i "komórkowy" :-) Tak więc być może i w Idei taka możliwość istnieje - zdalnego wysyłania dokumentów faksem?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 10:41
    Mi się wydaje , że nasze narzekania czy też krytyka (taka jest dozwolona , pod warunkiem , że jest wynikiem długotrwałem obserwacji działania danej osoby, a w tym wypadku usługi) służy tylko dobrze pojętemu dobru Idei. Nam to już jest obojętne , jak to działa, bo i tak w miarę dobrze się na tym znamy , mamy aktywacje i dostęp do alternatywnych źródeł informacji o GSM . I Idea , nie powinna się obrażać i dąsać , a tak reaguje większość osób traktując to jako atak na siebie, tylko zrobić coś sensownego w kierunku naprawy nienormalnej sytuacji która trwa już zbyt długo. Pewnie Pan Skrodzki , Kalinowski i Pani Kosssman powiedzą , zakłócenia w pracy serwerów są sprawką kosmitów. Ale chyba tak jednak nie jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 10:43
    A wiecie , że sms-y wysyłane z mBox da abonentów innych sieci , mają nie długi numer , lecz numer telefonu na który zarejestrowany jest mBox ? To też już jest od pewnego czasu. Jak to interpretować ? Czy po opcji "odpowiedz" sms trafi na mBox skąd był w rzeczywistości wysłany , czy na telefon ? *** wlo - dlaczego Ty sobie żartujesz z Idei ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    anonymous pisze: 2004-01-29 10:50
    Oczywiscie ze nie trafi na mBox tylko do telefonu osoby. I tak jak bys wyslal smsa z mBoxa na plus i ere to na dlugi numer nie odpowiesz bo niby jak ?? To jest raczej w dobra strone ze kolega z plus i ery moze odpowiedziec na smsa z ery i plusa a nie leci on w powietrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 11:01
    O widzę , że ANONYMOUS z PTK CENTERTEL. Sprecyzuj , ostatnie zdanie Twojej wypowiedzi, można jaśniej ?
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2004-01-29 11:01
    w koncu ktos to dostrzegl i opublikowal bawia mnie informatolki z Idei :))))))))))))))0
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-29 11:02
    Jesli chodzi o ideii, to wielokrotnie sie tutaj rozpisywalem na temat tej sieci i ich strony. Pojawilo sie wowczas wiele glosow, ze to wlasnie dzieki tak ogromnej popularnosci ich strona nie dziala. Jak mowilem ze to wina operatora to wielu maruderow nie chcialo mi wierzyc, twierdzilo, ze jestem niepoprawnym fanem +). Jak widzicie mialem racje i to co mowilem bylo prawda. (to przy okazji artykulu: "Idea najpopularniejsza w internecie"). Mysle, ze niektorzy zastanowia sie nad zmiana sieci!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 11:04
    Hej Sławek vel "Anonymous" , z tymi sms-ami było może tak od zawsze , powiem szczerze , że nie wiem , bo zwykle wysyłałem i "sprawdzałem" tylko te dochodzące do Idei a one mają "długi" numer. A tak w ogóle to co Ty robisz w pracy ? Czytasz Gol ? :-))) Napisz do swoich by poprawili link Turbo. Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 11:07
    Ja się nie zastanawiam na zmianą sieci bo dokąd pójdę ? ;) Uwielbiam Idee i moja zdolnośc do wybaczania jej wpadek jest praktycznie bezgraniczna. Jeśli już to dokupiłbym kolejną aktywację w Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 11:11
    Wczoraj był malutki kryzys z int. via gprs i jest to o tyle zastanawiające , że nie otwierała się żadna strona poza bramką sms Idei . Trwało to od ok00.00 do co najmniej 01.00 , ale każdemu się może zdarzyć. Czy ktoś mógłby mi podać (potwierdzić ) DNS zapasowy do wpisania w ustawieniach TCP/IP ? Mam go , ale coś mi się to dziwne wydaje i wolę potwierdzić u kogoś . Kto wie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Bucek pisze: 2004-01-29 11:21
    "umożliwiający dostarczanie najlepszego możliwego przekazu (user experience) niezależnie od docelowej platformy klienckiej (telefony WAP, przeglądarki WWW)."... Przez piewsze pół roku nie działało na komputerze z Win95 i Netscape 4.8. Jaka sieć, taki serwis internetowy. Ale serwis gsmonline.pl nie jest lepszy. Cały czas kaszani się w Netscape 4.8. Zresztą strona Plusa też.
    0
  • Users Avatars Mini
    anonymous pisze: 2004-01-29 11:24
    KONIEC PROMOCJI PANOWIE !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-01-29 11:25
    Płacę za dostęp do mBox, jestem na stronie idei codziennie wydaje mi się, że za 5 PLN które im oddaję co miesiąc mam prawo wymagać nieco lepszej jakości. Nie jest tak tragicznie ale poprawne działanie to nieco za mało. Powinno być bardzo dobrze a niestety nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-29 11:52
    A mnie się podoba to, że nie mogąc wejść na serwis Idea.pl może sobie chociaż pooglądać zdjęcia serwisu na Gol :P. ***tkubon: chcyba nie sądzisz, że ludzie zmienią sieć tylko dlatego, że strona internetowa nie działa ;)?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 11:53
    Ktoś tu ogłosił koniec promocji :) Czyżby Idea się tak pospieszyła?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-29 11:58
    Nie chodzi mi tylko o bramke i strone internetowa. IDEA ma wiele niedociagniec o czym zawsze pisalem i kazdy o nich wie. Nie bede sie powtarzac. To oczym tutaj pisza to tylko kropla w morzu
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 12:11
    Mam POPa i na początku roku zawsze przed każdym połączeniem muialem wysłuchać informacji o limicie połączeń i o promocyjnym rabacie, mimo że nigdy nie uruchamiałem takiej usługi... Nowy Rok widocznie zaszkodził Idealnej sieci...Mimo zgłoszeń do działu technicznego nic nie pomagało...a jak pomogło to na godzinę, dwie i musiałem wysłuchiwać 30 sekund informacji o swoim stanie konta zanim mogłem gdziekolwiek zadzwonić...
    0
  • Users Avatars Mini
    kolo pisze: 2004-01-29 12:31
    diverse: Idzie sie leczyc patafianie z ta swoja reklama.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-29 12:33
    Ciekawe czy gdyby się info o "promocji" SMSów z mBoxa nie wydało czy Idea by się zorientowała :P
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-01-29 13:09
    HA HA HA i jaka skuteczna jest działalność GSMOnline.... link z promocją Idea TURBO działa!!!!!!!!!! Ciekawe jak rszta...???
    0
  • Users Avatars Mini
    S_beast pisze: 2004-01-29 13:24
    Z przyjemnością wieszam zawsze psy na TPSA i jej bękarciku, ale czy na pewno IDEA sama prowadzi swój serwis internetowy, czy tez może to wina jej usługodawcy? Może serwer na którym stoi to wszystko należy do Ery lub Plusa? ;-)))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-29 13:28
    **S_beast: Stary jak cos gadasz to przemysl najpierw. Jak?Gdzie kiedy?? Seriws ery i plusa to zupelnie rozne strony. I dlatego nie ma z nimi problemow.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-01-29 13:38
    szlak człowieka może tafić, przecież tak nie może być, a szczycili się, że są najpopularniejsi w necie, powinni napisać, że nie było to pozytywne
    0
  • Users Avatars Mini
    AGA pisze: 2004-01-29 13:58
    WIEM,ZE NIE NA TEMAT, ALE MOZE KTOS WIE GDZIE MOZNA DOSTAC SAMSUNGA V200? W KTORYM SALONIE IDEI???? DZIEKI ZA INFO..
    0
  • Users Avatars Mini
    idea-ns pisze: 2004-01-29 14:08
    Nic nie mowiac idea.pl to jak narazie najlepiej rozbudowany serwiz internetowy wsrod polskich operatorw. to ze nie dziala poprawnie to inna sprawa. To prawda ze w ciagu ostatnich dni mozan bylo wysylac sobie sms do wszytskich sieci za free, a pula sms sie nie zmieniala... serwery sa przeciązone i to jest najwieszky minus niezalzy od PTK bo to nie oni robili witryne tylko wynajęta firma. Pozosatje miec nadzieje ze wkortce cos sie zmieni. Jak narazie w pazdzierniku pojawila sie wiadomosc ze od 1 listopada bedzie nowy serwis Ery, narazie nic nie ma, chociaz GOL powtorzul tego newsa na poczatku stycznia ... życze miłego dnia :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-01-29 14:14
    Ja wole zeby Era nie zmieniala swojej witryny jesli mam miec takiego niespodzianki jakie serwuje judea swoim abonentom.
    0
  • Users Avatars Mini
    S_beast pisze: 2004-01-29 14:18
    ***tkubon - to ja sobie to przemyślałem i teraz dzięki Tobie wiem, że strona IDEI nie potrzebuje żadnego servera, żeby można ją było przeglądać w sieci, za to strona Ery i Plusa potrzebuje. No cóż człowiek całe życie się uczy, ale Ty już nie musisz. Dzięki!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    anonymous pisze: 2004-01-29 14:46
    DO Bartplus - Idea o problemie wiedziala od samego poczatku. Czyli od momentu jak zaczal on wystepowac. Jakos tylu madrych ludzi tutaj sie wypowiada a zaden nie skojarzyl skad wynikal problem. Od samego poczatku rozpoczela tez dzialania dazace do poprawki tego bledy. Jednak jak mozesz sie domyslec nawet wrzucenie poprawki musi byc wczesniej przetestowane. Wiec wszystko zajelo wiecej czasu niz mozna bylo przewidziec. Ale generalnie widocznie dla Ideii wieksze znaczenie ma zeby smsy w ogole sie wysylaly niz to ze pare smsow nie zostanie odjetych z konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-01-29 15:17
    Ja mam 2 aktywne telefony.W Plusie i Idei.Niestety ten drugi jest coraz tragiczniejszy.Zrywa mi połączenia.Kiepsko jest z zasięgiem w budynkach(słychać cisze)W plusie tego nie ma nawet przy słabiutkim zasiegu.O WWW nie wspomne.Tragedia z przędkością ładowania i logowaniem...Może tak...Naprawde "doceniałem idee" za ceny,ale obecnie nie to dla mnie jest najwazniejsze jesli nie słysze drugiej osoby lub po prostu przepustowość sieci pada i nie moge sie nigdzie dodzwonić lub mi czasem zrywa połączenia(i nie jest to wina aparatu-sprawdzane).Plus WYGRYWA jeśli chodzi o stabilność sieci,usłuch wraz z WWW i JEJ PRĘDKOŚCIĄ.Może dlatego coraz więcej osób wybiera właśnie PLUSa mimo droższych rozmów????
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 15:19
    ***anonymous- Idea wiedziała o tym problemie , także odemnie , bo jestem na tyle uczciwy , że napisałem o tym na idea @idea. net .pl. Poza tym , już Ci wierzę , że naprawienie tego błędu nie miało związku z publikacją na Gol-u. Poza tym cytat " Wiec wszystko zajelo wiecej czasu niz mozna bylo przewidziec" przypomina mi odpowiedzi z BOK Idei w sprawie Mix-a na początku, pewne osoby wiedzą o co chodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 15:21
    A oto e-mail oryginalny sam go możesz sprawdzić u Was w Centertelu - wysłany 2004-01-23 20:02 , priorytet - zwykły , tytuł Konto mBox , treść następująca - Witam. Od dnia wczorajszego sms-y wysyłane z mojego konta , nie mają statusów dostarczenia , poza sms-ami wysyłanymi do sieci Idea. Dodatkowo , nie są mi odejmowane z puli sms-y wysłane poza sieć Idea , sms-y do sieci Idea są odejmowane z puli.Na 100% natomiast , sms-y do wszystkich sieci dochodzą. Chyba jakaś mała awaria. Pozdrawiam."
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 15:25
    **issa no nie,napisałes im,ze smsy nie sa odejmowane z pluli??Zwróciłes im na to ich uwagę??!Uuu strary,nie wybaczę Ci tego! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-01-29 15:26
    Loll Ale sobie pojechali po Idei :DDDD Pewnie koniec ze sponsorowaniem GOL ze strony Idei - ale nie ma co sie martwic Plus i Era oraz producenci telefonów napewno wystarcza :P Brawo GOL za odważną krytykę, oby tylko ta krytyka nie ograniczyła sie do jednej sieci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 15:29
    Poza tym zostałem postraszony deaktywacją mojego konta na GSMONLINE , przez to , że ... wiadomo o co chodzi. Wiesz jak to jest z anonimowością , wystarczy kliknąć na nasz login , lub stronkę , więc nie rozumiem o co chodzi Jak chcecie tam w Centertelu , możecie mi deaktywować moje konto Premium "za karę" i tak mam dużo tych kont i w żaden sposób , nie będziecie mogli dojść które są moje. Nie , nie jestem bezczelny. Pozdrawiam Cię i to co pisałem , nie było zaczepką skierowaną do Ciebie. Każdy tu wie , że ja jestem jednym z największych fanów Idei na Gol-u i mogę Ci tylko powiedzieć , że pomogłem Idei na tyle ile miałem doświadczenia kilka razy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 15:31
    Redaktorze , chciałem przeprosić za moje zachowanie , to się już więcej nie powtórzy, ale to co zrobi Pan ze mną pozostawiam w Pana gestii. Z wyrazami szacunku. Marek Naumowicz
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 15:34
    *** anonymous - co do Twojej wypowiedzi z 09.50 "To jest raczej w dobra strone ze kolega z plus i ery moze odpowiedziec na smsa z ery i plusa a nie leci on w powietrze". Jak ma się to do "Dzięki tej usłudze otrzymasz skrzynkę wiadomości, która pozwoli Ci wysyłać i odbierać wiadomości SMS i MMS.." ?
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-01-29 15:34
    Idea chyba nigdy nie miała dobrej i w pełni funkcjonalnej strony. Powinni zatrudnić nowych programistów albo co?
    0
  • Users Avatars Mini
    brn pisze: 2004-01-29 15:36
    no i punkty juz sa odejmowane.... koniec darmowych sms'ow.....
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 15:38
    *issa o co "biega"?Naraziłes się adminowi za tą "aferę starachowicką" i "niewytrzymaniem napięcia"??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 15:38
    I jeszcze na koniec byłbym wdzięczny gdybym otrzymał od Was z Centertela odpowiedź na e-mail z 2004-01-23 20:08 , niestety z odpowiedziami na sugestie i pytania jest nie najlepiej. Pozdrawiam , i jakbyś był tak miły to podaj DNS zapasowy. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 15:41
    *** windu - było minęło , mi jest naprawdę wszystko jedno , myślę , że coś wartościowego wnosiłem czasem na Gol. Nie ma potrzeby mówić tu o co chodziło , admin wie. Ale jeśli zostanę wykasowany to i tak będę czytał , a moja nieobecność tu , tylko pozytywnie wpłynie na moje życie rodzinne. :-) Oby Idea miała tylu uczciwych abonentów co ja , to bedzie dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 15:46
    ***issa az tak,ze że Cie moga wywalić??Kurna przestań ie już żegnać,nie lubie pożegnań :( Moze będzie dobrze?Jesli mam skrzyknąc chłopaków i dziewczyny i mamy wystosować petycję do Admina to,mów a juz zabieram sie do roboty!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 15:51
    Nie *** windu , dzięki za pomoc. :-) Spooooko ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 15:55
    Moja wypowiedź z 14.19 miała zabrzmieć ironicznie. Oczywiście , że Ci nie wierzę ***Anonymous.... Pewnie nad aktywacją linku do planu Turbo także pracowano od dłuższego czasu i właśnie dziś go naprawiono. Co za przypadek.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 15:59
    **issa,ok ale jakby co,to wiesz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-01-29 16:04
    Milosc do Ideii moze byc bolesna ;-) Issa trzymam kciuki w walce z systemem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-29 16:06
    Okaże się,ze **issa to taki "nasz" GOL'owski Neo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-01-29 16:16
    Ja od zawsze mam problem z przeczytaniem czegokolwiek na stronie Idei. Nie wiem może to kwestia poziomu zabezpieczeń ale przeglądając stronę przy użyciu kilku kompów efekt był taki sam. Np po przejściu drogi UsługiRezerwij sięKonkurs Walentynkowy na ekranie wyświetlają się ramki strony a treści żadnej nie widać. Tak jest z większością opisów, mBoxa również. Czy ktoś jest w stanie cokolwiek zobaczyć na tej stronie?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-29 17:05
    Burzliwa dyskusja wybuchla...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-29 17:17
    ***issa: mozesz na nas liczyc! ;) cokolwiek by sie nie dzialo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-01-29 18:09
    Wiecie co?Wypowiadam sie tu po raz 2gi co do Idei.Profit jest ok,ale przez mbox od ponad 3miesiecy nie widać jakiegokolwiek WZROSTU punktów PROFITu mojej kobiety!!!Co jest GRANE KURRRNA?Czy im sie coś "Standardowo "porąbało z systemem???Dlaczego musimy ciągle nażekać na Centertel?!!Niby pięknie,FAJNY PROFIT,ale co to za PROFIT,który nie daje TYCH PROFITÓW,które potem można na cokolwiek wymienić?Jeśłi nie daje to i moja kobieta przestanie KASY im dawać!Dlaczego?MYŚLE,ŻE JEST TO BARDZO prosta odpowiedz BIORĄC POD UWAGE też moją WCZEŚNIEJSZĄ WYPOWIEDŹ..
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-01-29 18:46
    To normalne że w Idei coś nie działa tak jak trzeba.Portal Idea chyba nigdy nie działał i dalej nie działa poprawnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2004-01-29 18:56
    NO CÓZ TAK JAK TO MA MIEJSCE Z ILOŚCIA KLIETÓW TAK SAMO POJAWIA SIE W PRZYPADKU USŁUG SWIADCZONYCH PRZEZ TA SIEC. PANOWIE Z CENTKA-MOZE BY TAK ZACZĄC PATRZEC NA JAKOSC A NIE NA ILOŚĆ I SZYBKOŚĆ WPROWADZANIA NOWYCH USŁUG KTORE WAM NIE DZIAŁĄJA BADZ DZIAŁAJA ALE Z WIELKIMI PROBLEMAMI
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 20:42
    Jestem jednak winny jakieś wyjaśnienie. Nie chodziło oczywiście o "aferę starachowicką" , czy o to , że Idea rozprawi się z redaktorem Piechockim. To były oczywiście żarty , choć dramatyczne (od czasu do czasu , lub często) działanie strony Idei każdy chyba odczuł na sobie. Poszło o pracownika PTK Centertel. Mogę powiedzieć , że to argument które otrzymałem były absurdalne a sposób ich wypowiedzenia był jak dla mnie nie do zakaceptowania, więc jednak dalej wyjaśniałem tą sprawę i WYJAŚNILIŚMY SOBIE WSZYSTKO BARDZO DOKŁADNIE , wszystkimi mi dostępnymi kanałami komunikacyjnymi. Ponieważ jestem w miarę inteligentny , jestem w stanie zrozumieć , że ktoś źle zinterpretował moje słowa lub komentarz i dlatego wypowiedziałem magiczne słowo przepraszam. Nie chodziło jednak o Piechockiego....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 20:50
    ... Co do wykasowania konta (ewentualnego, choć to mało prawdopodobne) , to jest mi to całkiem obojętne. Mam jeszcze w "worku" całą masę loginów :-))) Ale co do newsa , a czytuję Gol od listopada 2002 roku , i włączyłem się na poważnie przy "Deaktywacji 300tys. kart Simplus" , to uważam ten news i sprawę której dotyczy za jeden z najlepszych na Gol-u. I jak zadziała :-))) Co do punktów Profit, ja właśnie dziś w nocy dostałem znów punkty , więc u mnie jest O.K. :-) IDEO , skoro już wszystko poprawaisz to spójrz do katalogu Profit w PDF. i popraw pozycję katalogową numer 50 , bo to co jest tam napisane jest nieprawdą. Pisałem już o tym , że nie można korzystać z Internetu via gprs przez telefony SE T300 i SE T310 , przez DRS-11 , tylko można go użyć do wysyłania dzwonków , tapet czy aplikacji przez program Send File, i jest to bardzo gruby błąd , szczególnie , że ów kabelek"kosztuje" 3500 punktów. Może ktoś to w końcu poprawi. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-29 20:56
    Tak więc ja się już dwa razy zastanowię i Piechocki też zanim coś powiemy. Koniec tego publicznego eksihibicjonizmu :-))).Lecę poczytać o abonentach Ery i na Inteligo. Trzeba rachunki żonie zapłacić ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-01-29 21:04
    od dawna już nawet nie próbuję odwiedzać "idea.pl" :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    aktoto pisze: 2004-01-29 23:54
    Na tym serwisie nic nie można znaleźć a wyszukiwarka jest do siusiorka pana,siusiorka warta :[ Ale co się dziwić ja od 21 dni czekam na aktywacje nr abo i doczekać się nie moge
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2004-01-30 00:58
    no niestety dobrze ze ktos w koncu o tym napisal na serio
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-01-30 01:14
    ery serwis dziala poprawnie, ale i-boa lezy kilka razy w tygodniu i trzeba kilka razy probowac a poza tym mapa zasiegu ery jest z lipca 2003 roku! Era moglaby troszeczke sie poprawic. Pochwala za szybka dopowiedz na maile! To sie chwali, szkoda, ze odp.negatywna, ale era walke o zasieg z plusem juz dawno przegrala i mysle ze sie poddala....zostaje nam albo dlaej zasiegu szukac albo na plusa sie przesiasc!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-01-30 01:15
    a idea kusi cenami ale te ciagle informacje o wpadkach i ze cos nie dziala troche zraza...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamil pisze: 2004-01-30 01:17
    Korzystam z uslugi mbox jednak od samego poczatku jej istnienia nie przypadla mi do gustu ... bardziej zalezalo mi zawsze na skrzynce pocztowej niz na pozostalych opcjach przyzwyczailem sie do starej dobrej idei net jednak to co oferuje teraz skrzynka mbox to parodia ciagle problemy z logowaniem i jeszcze te emaile ktore dochodza z 30 minutowym opsnieniem....
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-01-30 07:14
    **issa cieszymy sie,ze pozostajesz wśród aktywnych użytkowników :) Odetchnąlęm z ulgą :) Idę spać.Dobranoc :D Aha,w Poznaniu atak zimy,tym razem drodgowcy nie dali się zaskoczyć,w mieście jeździ pełno pługów.Do zobaczenia na GOLu około południa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    anonymous pisze: 2004-01-30 10:34
    Wyjasnienie. 1. Żaden z pracowników PTK Centertel nie wpływał na polencjalne kasowanie konta dla użytkownika issa. 2. Uwagi Issa są dla nas cenne i na pewno bierzemy je pod uwagę. Staramy się zawsze odpowiadać na wszystkie mail jakie do nas nadchodzą. Jeśli zdarzyło się tak, że na któryś mail ktoś nie dostał odpowiedzi to z góry za ten fakt przepraszamy. 3. Mimo ostrych wypowiedzi użytkownika issa nie mamy również zamiaru kasować żadnych kont tego użytkownika na witrynie www.idea.pl 4. Oczywiście również taki artykuł jak ten wpływa na poprawe działania witryny www.idea.pl. Jest jednak oczywiste, że o wszystkich problemach jakie pojawiając się na naszej witrynie wiemy jako pierwsi. Kilkuset osobowy dział Call Center jest wystarczjącym środowiskiem testowym które codziennnie dostarcza nam wiarygodnych informacji o stanie witryny. 5. Staramy się robić wszystko co leży w naszej mocy aby witryna www.idea.pl służyła naszym klientom jak najlepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-30 10:52
    dzieki, ***anonymous za wyjasnienia. moze kazda siec powinna miec swojego "usera-rezydenta" na GOLu? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-30 11:21
    Jak ktos kiedys pisal- duzo lepsze jest rozwiazanie, zeby wchodzic do skrzynki przez inna strone. Tak jak w np www. plusnet. pl czy www. eranet. pl .Kiedys tak chyba bylo nawet w IDEI?? Teraz sprobowalem z ciekawosci wejsc na idea.pl no i nawet sie zaladowalo, ale nie raz mialem straszne klopoty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-30 11:29
    anonymous: Wielokrotnie pisałem maile do Biura Obsługi Idea i ŻADEN nie doczekał się odpowiedzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-30 11:31
    A juz nie wspomne o stronie www. popaki. pl ! Boze jedyny! Nawalone, tam dziadostwa, sylwetki gosci z kapturami i spadniami z krokiem w kolanach ( co mi sie nie zbyt dobrze kojarzy). 1000 razy lepsza jest strona Simplusa- przejzysta i prosta. A jak juz tak zrobili ta strone dla POPowcow to mogli tam dac jeszcze cennik taryf, zestawow...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-30 11:32
    Bartplus- ja dostalem :-) A w Plusie to kiedys w sobote jak wyslalem, rano to dostalem odpowiedz wieczorem!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-30 11:37
    pajorro: Z Plusa odpowiedzi dostaję odpowiedzi błyskawicznie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-30 11:39
    Strona Plusa podoba mi się najbardziej. Przynajmniej nie ma tego przeładowanego flashem i grafiką dziadostwa. To powoduje, że jest i przejrzysta i - co najważniejsze - błyskawicznie otwiera się ;). A jak ktoś poszukuje atrakcji to ma do wyboru Miasto Plusa :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-30 11:43
    Stronka Plusa jest OK. Miasto Plusa też jest super!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-30 11:44
    Gonzales- masz racje. Ja tez lubie bardzo strone Plusa :-) Moze dlatego, ze jestem w Plusie :-) Ale na serio, to brakuje na niej opisow telefonow, tak jak jest w Erze i IDEII. Mogli by to zrobic. Nie mowie o testach itp- od tego jest np gsmonline :-) Ale podstawowe informacje i dane mogly by byc
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-01-30 11:49
    fakt strony +gsm są chyba najepsze ps aktywacja podpisana na PLUS 60 wczoraj a SE T610 to jnna epoka jezeli chodzi o telefony. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-30 11:52
    Dobra- napisalem, ze na Stronach + nie ma opisow telefonw, a co ze sklepem plusa?? No wlasnie tam sa opisy telefonow, znalazlem teraz :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-01-30 11:53
    mialo byc "inna" - hehe ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-30 11:55
    ICEWIND- kupiles sobie T610??? No to gratuluje! Niech ci sluzy dobrze idlugo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-01-30 12:09
    Oj nie ja niestety nie, ale Moja dziewczyna, ale i tak się wczoraj bawiliśmy nim chyba z 5 godzin, jest extra. Ja nadal jestem przy siemens c35i ale myślę ze już niedługo po tym, co widziałem, jakie ma funkcje to „cudo,”/bo tok możemy go określić porównując oba fony/ to chyba tez kupie. ps aktywacje na któregoś z rodziców;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    anonymous pisze: 2004-01-30 12:19
    Bartplus - Jesli nie dostales odpowiedzi na jakies twoje maila na BOK w PTK Centertel to prosze podaj swoj login i numer telefonu oraz informacje kiedy i jakie maila wysyłałeś, a ja osobiście wyjaśnie dlaczego nie dostałeś odpowiedzi na swoje maile.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-01-30 12:23
    anonymous: Wysyłałem je na podany na stronie Idei adres boa@idea.pl To już było jakiś czas temu, ale jeżeli chcesz to podeślę CI je na mail wieczorem.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-30 13:00
    anonymus- oj, ktoz ty jestes w takim razie?? Jakis BOSS z IDEII ;-)?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-30 14:16
    ***S_beast:: Stary mowisz jak typowy maruder: ze strona ideii to tak dziala, bo to taka lubiana siec i wszyscy sie na nich rzucaja. To przyjmij do wiadomosci, ze Era i Plus rowniez maja wielu zwolennikow, a ich strony tez sa rownie czesto odwiedzana, ale tam wszystko hula, a w ideii.pl??? Moze dzialac ale nie musi
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-01-30 14:21
    ***anonymous - skoro jesteśmy przy kwestii internetu: w sklepie www.sklep.idea.pl nie można kupić zestawów MIX. Dlaczego? Przecież normalną aktywkę oraz POP można nabyć bez większych problemów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-30 15:18
    Fajnie , że w końcu odezwał się na poważnie , ktoś z Idei. Dziękuję użytkownikowi ***ANONYMOUS i o ile wydaje mi się , że w pewnym momencie się poważnie zgalopowałem , o tyle tak jak pisałem wilokrotnie moje wypowiedzi traktuję , jako coś co przyniesie Idei jak najwięcej korzyści. Tylko czasami jestem niewłaściwie rozumiany... Sam nie rozumiem , dlaczego mam taką słabość do Idei. Dodam jeszcze , że moje e-maile wysyłane były na ogólnie dostępny dla wszystkich użytkowników sieci Idea adres to jest idea @idea. net.pl , pod który można zgłaszać sugestie dotyczące działania mBox. Pozdrawiam serdecznie i tym optymistycznym akcentem kończę. Ach , ta moja Idea :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-30 15:36
    I popieram sugestię , by użytkownik ***ANONYMOUS , stał się tu oficjalnym przedstawicielem Idei , nawet gdyby tylko czytał , a czasami zechciał odpowiedzieć w takiej formie jak o 09.34 byłoby naprawdę świetnie. To mały doddatek do (14.18)
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-01-30 15:49
    Serwis IDEA ma najgorszą stronę internetową. Nie chodzi mi tu o wygląd, bo on jest całkeim spoko. Wkurzają mnie częste przestoje. Dlaczego podobnego problemu nie ma ERA czy PLUS ? Przecież ta pierwsza jest najbardziej popularną siecią, więc strona powinna mieć najwięcej gości ? A może wszyscy co tak najeżdzają na IDEĘ nic do tej sieci nie mają i chcą "pogłębiać wiedzę" :-) Niech sprawa się szybko rozwiąże, bo nawet normalnie newsów nie można sprawdzić !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-30 15:52
    Jeszcze tylko dla ułatwienia dodam , że figuruję w danych sieci Idea jak użytkownik POP , co oczywiście nie ma pokrycia w rzeczywistości, ponieważ z tych kart nie korzystam , lecz z abonamentów. No i co najmniej kilka osób, udostępniło mi "swoje" konta mBox , podam może jeden login -"Saraha" . Klops , czy wiesz kto to był Saraha ? Pewnie wiesz ;). To moi ulubieńcy Issa, Saraha, Tilopa , Naropa , Milarepa itd :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-30 15:58
    A na abonamentach jest mnie troszkę trudno znaleźć . Ale podam użytkowane TYLKO I WYŁĄCZNIE przezemnie numery bez jednej cyfry do sprawdzenia 503-1*-80-85, oraz 509-1*-63-18. To są moje numery i mam PEŁNE prawo je podać. Więc działanie sieci Idea , licząc od byłych Pop-ów , ze strony użytkownika , znam od podszewki. To tylko , tak dla pełnej uczciwości. Lecę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    anonymous pisze: 2004-01-30 16:48
    Witam kolejny raz. Rzeczywiście jestem pracownikiem PTK Centertel. Oczywiscie postaram się wyjaśnić sprawę Bartplus do końca. Niestety pełną odpowiedz udziele indywidualnie tylko Bartplus na jego adres podany na strone GSMOnline. Prosze także o przesłanie listów na moj adres ktróry jest podany pod nick. Jednocześnie jeśli chodzi o użytkownika issa. To także sprawdze jakie zgłoszenia były odnośnie loginów które podał i numerów MSISDN ktróre podał a następnie odpowiem na problemy jaki tam były zgłaszane.
    0
  • Users Avatars Mini
    mat21 pisze: 2004-02-01 14:26
    Idea przez to psuje sobie opinię. Bardzo często wchodzę na stronę a to mi pisze że jest za dużo użytkowników on-line!:/
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-01 21:46
    A niech ktoś powie, czy Idea kiedykolwiek stabilnie działała.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-01 21:48
    No, pewnie niekiedy to chodziła! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-01 21:54
    no to chyba GOL pogniewal sie z IDEA ze takiego newsa zamiascil ale brawo wkoncu cos zlego pojawilo sie na tej stronie o Idei bo pomyslec by mozna ze bledy robi tylko Era i Plus
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-02 23:16
    HMm grom go wie, ale to chyba dlatego ze idea jest najpopularniejsza wsrod osob, mlodych korzystajacych w wiekszym stopniu z internetu a co za tym idzie wieksze obciazenia sa niz w innych sieciach
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-02-08 17:43
    juz stracilem nadzieje ze ta strona wogle ruszy:( dupa poprostu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-08 18:44
    JA POWOLI TRACE NADZIEJE NA UTRZYMANIE PRZY SOBIE DRUGIEGO TELEFONU.WŁAŚNIE W SIECI IDEA!PISAŁEM JUŻ O TYM (SERDECZNIE ZAPRASZAM DO PRZECZYTANIA WYŻEJ)JAK IDEA DZIAŁA NA LUDZI.TERAZ TAK ZADZIAŁAŁA,ŻE WOGÓLE PROFIT NIE DZIAŁA(czyt.nie funkcjonuje prawidłowo!)JESTEM W TEJ SIECI PONAD 3 LATA I OD DZIŚ...W PROFICIE NIE MAM SWOICH PUNKTÓW,KTÓRE ŻEKOMO ZBIERAŁEM PRZEZ TEM!NIE WYKOŻYSRTAŁEM ICH I CO?I IDEA CHYBA MI JE PO PROSTU ZABRAŁA.NIE TYLKO MI DZIUEWCZYNIE TEŻ!(Zresztą o jej przypadkach z siecią IDEA też pisałem-ZAPRASZAM do lektury).To są już żarty nie sieć!TPSA,rządzi nimi i chłam przchodzi na GSM!Czas chyba na rezygnacje z IDEI na stałe.Co z tego,że są ciut tańsi od innych jak ich stabilność,podejście i usługi nie są nawet w 50% takie jak w sieci PLUS GSM!BAGNO TYLE POWIEM.NERWY MI JUŻ PUSZCZAJĄ CO SIE WYPRAWIA W TEJ SIECI.
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-02-08 22:06
    ja dostalem swoja karte profit jakos po pol roku... w miedzyczasie zmienilem nr z 2 razy ale karte mam:)fajno nie?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadow-master pisze: 2004-02-10 13:33
    według mnie idea jest bardzo kiepskim operatorem
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2004-02-10 15:09
    Jaka mama taka córka. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2004-02-11 15:36
    kiepski nie kiepski... jesli ktos tworzy serwis www to wazne jest by rowniez kwestie hostingu takiegoi serwera i poszczegolnych aplikacji wchodzacych w sklad byla zapewniona na odpowiednim poziomie. POza tym system powinien byc sprawdzony w ramach poligu - pytanie.. czy byl.. ale nie koniecznie na uzytkownikach.
    0
  • Users Avatars Mini
    JotWu pisze: 2006-02-20 14:32
    no teraz tej strony juz w ogole nie ma ^^
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: