Idea jednak ciągle na trzeciej pozycji

Newsy
Żródło: IS Business Wire
Opinie: 77

Liczba klientów sieci Idea wzrosła według wstępnych szacunków w 2002 roku o 1,7 mln do 4,48 mln, powiedział agencji ISB we wtorek rzecznik spółki Jacek Kalinowski. "Rok 2002 był dla nas rokiem udanym. Planowaliśmy zwiększyć w tym okresie liczbę klientów o 1,2 mln, a zwiększyliśmy o 1,7 mln" - powiedział Kalinowski. Oznacza to jednak, że Idei nie udało się mimo wszystko prześcignąć sieci Plus GSM, która, jak dowiedziała się ISB, posiadała na koniec 2002 roku ponad 4,5 mln klientów.

"Spokojnie mogę powiedzieć, że Polkomtel wciąż zajmuje drugą pod tym względem pozycję na rynku" - powiedział ISB rzecznik Polkomtela, Ryszard Woronowicz.

Po udanym 2002 roku obecny zapowiada się dla Centertela już gorzej, głównie wskutek ogólnie złej sytuacji gospodarczej oraz coraz mniejszych wydatkach konsumentów. "W tym roku dynamika przyrostu nowych klientów nie będzie już tak wysoka. Szacujemy, że przybędzie nam w 2003 roku prawdopodobnie ok. 500.000-700.000 nowych abonentów" - zaznaczył Kalinowski. Stąd Centertel chce w roku bieżących skoncentrować się nie na pozyskiwaniu nowych klientów, lecz na wprowadzaniu nowych usług oraz utrzymaniu, jeśli nie zwiększaniu, przychodów generowanych przez przeciętnego konsumenta.

Opinie:

Opinie archiwalne (77):

Komentuj

Komentarze / 77

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2003-01-14 23:29
    pinkbird:ja tez nie bardzo widze nastepce 6310i,aha i jeszcze jedno oby to wdrazanie nowych uslug nie okzalo sie jakimis nowymi serwisami sms,bo Idea bardzo takie rzeczy lubi:P
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-01-14 23:20
    teraz skoncentrują się na wdrażaniu nowych usług, wiec wszystkim to wyjdzie na dobre
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2003-01-14 23:26
    A tak sie IDEA cieszyla na swieta,a tu niespodzianka i jest trzecia,ja tam nie narzekam na + i nie bede zmienial opa przez najblizszy rok mimo ze mi sie umowa konczy w lutym,no chyba ze Idea zmieni troszke podejscie do klienta,o Erze nawet nie mysle- mam zle wspomnienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-14 23:03
    pinkbirt, ja tam nie widzę bezpośredniego następcy dla 6310i :-) Co do newsa - Idea, biorąc pod uwagę zeszłoroczne plany osiągnięcia już w tym roku pierwszych zysków, wdraża te plany w życie. Widać i akcjonariusze Idei (Centertela właściwie) się denerwują, że dopłacają do interesu bez przerwy. A może to z zazdrości, że właściciele Polkomtela już się z zarobków cieszą? Poczekajmy jeszcze kilka miesięcy na wdrożenie tych pomysłow w życie. Miejmy nadzieję, że dla abonentów tak Idei jak i Plusa i Ery będą to pozytywne wdrożenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kwiatek pisze: 2003-01-14 23:01
    he he he!!! a tak mialo byc pieknie i wspaniale!!! IDEA 2 jak to BRZMIALO DUMNIE!!! szkoda ze tak nie jest!!1 hehehe!!! bo jak by to bylo zeby najgorsza sie c nie byla na ostatnim miejscu!!! bravka dla PLUSIKA!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-01-14 22:50
    titq: nie przesadzaj, zarowno n6310 i n6510 to sa modele ktore maja juz nastepcow. czyli zasada jest taka nowe low-endy i poprzedniej generacji high-endy tanio. a nowe high-endy tylko dla biznesu. srednio nowe high-endy (takie bez nastepcow) drogo dla ludnosci. tak jest teraz i nie nazwalbym tego przesadnym rozpieszczaniem rynku. moim zdaniem jest mniej wiecej akurat. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-01-14 21:15
    ooops czyli troche idea przesadzila z przechwalaniem sie...mysle ze jednak prowadzac tak agresywna polityke walki o klienta te 20 tys zdobedzie do konca miesiaca....
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2003-01-14 21:18
    hehe ale w swiat juz poszla informacja ze IDEA druga:) to sie nazywa marketing:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzioppppp pisze: 2003-01-14 21:18
    A KIJ IM W SZPRYCHY
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-14 21:21
    Poczekajmy na raporty roczne - tam prawdę (???) napiszą...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander1 pisze: 2003-01-14 21:21
    I krzyz na droge :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander1 pisze: 2003-01-14 21:22
    Bez urazy oczywiscie...he he.Pozdrawiam reszte opow.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-14 21:24
    Indyk myslal o niedzieli a w sobote leb mu scieli,.. mam nadzieje, ze pasuje do strategii marketingowej ideii :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-14 21:27
    Alexander1 masz racje, nie ma to jak Plusik +) :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander1 pisze: 2003-01-14 21:32
    rulez: nie chce za bardzo sie rozpisywac bo zaraz jeden z drugim mnie zakracza ze z pracy pisze.....:) Pozdrawiam cala grupe !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Majki pisze: 2003-01-14 21:34
    Pozycje jakie zajmują nasi oparatorzy są już od paru lat ustalone i wątpie żeby sie to zmieniło. Plus nie "pozwoli" przeskoczyć się Idei a Era nie da się Plusowi! Przecież są osoby którym się płaci za to aby do tego nie doszło - a co za tym idzie aby nie doszło do zwolnienia ich samych!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander1 pisze: 2003-01-14 21:35
    Amen.
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-01-14 21:37
    Czyli jednak ta sieć nie jest taka IDEALNA.
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2003-01-14 21:40
    Niech Plus walnie w końcu jakąś promocje nową a nie odświerza stare bo to drugie miejsce jest zagrożone. Ja czekam na nową PWA kotóra miała być od 12-01-03. Gdzie są nowe Nokie 3650,6610.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-01-14 21:44
    hm ostatnie zdanie to wyraźna przestroga dla abonentow ideii.Jesli ktos ciemny to mogę przetłumaczyć :'oraz utrzymaniu, jeśli nie zwiększaniu, przychodów generowanych przez przeciętnego konsumenta'='skoncentruje sie na wyduszeniu jak najwiecej z przecietnego konsumenta'. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-01-14 21:46
    chorera zeby juz nie mozna bylo wyslac normalnego cudzyslowa ?bo cos mi tu wypisuje o ciagach znaków.Chciałbym przypomniec administratorom gsmonline o pewnym zapisie konstytucji mowiacym o cenzurze prewencyjnej!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2003-01-14 21:53
    a era spokojnie pierwsza i chyba dlugo jeszcze tak bedzie bo po wprowadzeniu tych nowych promocji znowu zyska troche klientow
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-14 21:53
    Ale sie czepiacie :-) Swoja droga to jaka korzysc z abonentów jak nie generuja zysku? Dla mnie plus jest na pierwszym miejscu - bo poza wprowadzaniem nowosci na rynek umie wygenerowac zysk ... o jakim idea moze pomażyc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-01-14 21:56
    Bardzo dziwni mnie polityka Plusa w stosunku do klientów indywidualnych... już któryś raz o tym pisze, bo jak dla mnie to nie ma sensu ! Przeciez każdy kto ma kupić nowy telefon NAPEWNO nie zrobił tego w Plusie ! Albo Era, albo Idea, Plus nie ma szans. Nie dziwi więc fakt, że Idea już go prawie przegoniła w stosunku co do liczby klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-01-14 22:09
    kmc***: ale chrzanisz... Idź i porównaj sobie ruch w salonach firmowych Plusa, Idei i Ery, a potem tu wróć i napisz jakie wnioski... Tylko nie mów, że w salonach Plusa jest przepełnienie, bo dużo osób z reklamacjami przychodzi...;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    kevcio pisze: 2003-01-14 22:09
    A ja gdybym mial podpisywac umowe to wlasnie wybralbym plusa. Co do artykulu: z duzej chmury maly deszcz...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-01-14 22:12
    BTW: kmc***: a gdzie masz najniższy abonament (nawet gdyby nie brać pod uwagę tego rabatu na abo przez 12 mies.)? No, NA PEWNO nie w Erze, ani Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-01-14 22:24
    ciekawe co sie stanie jak ruszy promocja plusa z nokia 3510i...., podobno juz sa na magazynie, do tego nieuchronnie zbliza sie czas kiedy mialy sie pojawic nowe taryfy (zeszloroczne plotki mowily o wiosnie tego roku), no i akcjonariusze ponoc dusza zarzad w kwestii zwiekszenia liczby abonentow a ten owczy ped za niskimi cenami sluchawek i liczba abonentow, przeciez to tylko koszty dla operatora, nie rozumiem polityki ery czy idei i sprzedawania n6310 czy 6510 za tak male pieniadze, to sie nazywa psuciem rynku, ciekawe kto bedzie kupowal nizsze modele skoro kosztuja niewiele mniej, pomijajac fakt, ze tymi 6510 to juz chyba wszystkie gieldy sa zapchane :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Mc pisze: 2003-01-14 22:27
    Spokojnie! Jeszcze w tym półroczu mam zamiar kupić ok 7-10 aktywacji, z Plusem umowa kończy się w lutym i BYEEEEEEE!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2003-01-14 23:43
    Widac do czego moze doprowadzic czcze przechwalanie sie. Judea jeszcze w grudniu pisala, ze zdobedzie pierwsza lakate. I co? Jaj*o! Biedne prezesostwo- pewnie beda musieli wymienic Lexy na Mercedesy- laczymy sie w bolu.
    0
  • Users Avatars Mini
    xmen69 pisze: 2003-01-14 23:51
    Kalinowski musiał dostać po d*** jeżeli najpierw puścił fanę w mediach że judea jest druga a będzie pierwsza... no no jacuś, nie z Plusem takie numery...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack the Ripper pisze: 2003-01-15 00:02
    ha ha... i bardzo dobrze, fajnie jak by tak zostało :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-01-15 00:10
    A ja mam do was pytanie, czy otrzymując rachunki widzicie różnicę jeżli sieć z której korzystacie jest na 1 , 2 czy też 3 miejscu? Ja takiej różnicy nie zauważyłem, więc takie licytowanie się kto pierwszy ten lepszy przypomina mi dzieciństwo i czasy piaskownicy, nie wiem czym się tutaj wogóle podniecać.
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-01-15 00:11
    Jdea zawsze według mnie była najgorsza :) Na dodatek teraz wyszło, że kłamią!
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2003-01-15 00:14
    Alez Wy sie tej Idei wszyscy boicie, a nie widzicie ze i tak jest skazana na sukces, to tylko kwestia czasu. A co do 20 tys. abonentow mniej niz Plus, to niech Plus poda informacje o liczbie abonentow bez zaokraglen do 100 tys.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-01-15 00:37
    będą raporty roczne to sie bedziemy podniecać statystyką. na razie i tak cała ta trójka mysli tylko o tym jak by wydutkać swoich abonentów (bo chyba nie dla ułatwienia ich życia zmieniaja regulamin każdej promocji zamiast wprowadzic jasne i porzejrzyste reguły dla wszystkich w abonamencie bez rozrózniania na starych i nowych abonentów. Niech kij schowają w szafie a nam dają więcej marchewki. (Oczywiscie nie mam nic przeciwko gratisom lub supersłuchawkom w PWA dla tych którzy generuję największy ruch w ich sieci, ale wkurza mnie jak przecietnemu śmiertelnikowi po zakończeniu oferuje się aparaty gorsze i drozsze niż ludziom przychodzącym z ulicy a to dotyczy całej tej swiętej trójcy)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-15 00:57
    bodopl, zupełnie się z Tobą nie zagadzam w ostatniej kwestii :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-01-15 00:57
    A ja sie cholera martwie ze ta Idea w koncu Plusa nie przegonila. Przynajmniej by sie plus spokojnie mogl biznesem zajac ,coś nowego przyśpieszył zamiast trzymać na półkach i nie bylo dyskusji kiedy kto kogo przescignie. A tak to tylko w + maja potwierdzenie ze mimo utyskiwania garstki maniakow na listach dyskusyjnych ich promocje z cyklu X+1 sie sprawdzaja. Prawda jest taka ze nikt dokladnie nie wie jak liczyc tych abonamentow , wszyscy trzej operatorzy licza np. wszystkie prepaidy od poczatku swiata ktore nie koniecznie zostaly aktywowane (np pop dolaczany przy wymianie aparatu) nie mowiac juz o tym ze specjalnie nie deaktywuja nie uzywanych prepaidow przed koncem roku zeby zawyzyc statystyki.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek33 pisze: 2003-01-15 01:36
    To ze Idea jest 2,podawano w grudniu,bo takie były dane.Po szczególowych podliczeniach ze stycznia okazało sie ,ze sa małe róznice.Wiec nikt tu nie klamal.Wszystkie sieci sa ok, i zadna nie jest najlepsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2003-01-15 02:07
    idea - zasięg - dno! Dopóki będzie taka zależność, dopóty judea będzie 3-cia (słownie: trzecia)!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-01-15 03:28
    polak maly: wlasnie wrocilem z knajpy gdzie kumpel mial plusa i nie mial zasiegu :( a ja mam idee i jakos bez problemu mi dzialala komorka :)) czyli plus wcale nie jest taki wspanialy :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kammel pisze: 2003-01-15 03:48
    IDEA i tak jest najlepsza, kto ma tyle ofert co ona??? Ja teraz korzystam z GPRS'u i jest COOL. Nie mam zadnych zastrzezen do IDEI... I jestem pewien ze kwestia wyprzedzenia POLKOMTELA to tylko jeszcze kilkanacie dni :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-15 04:05
    ROTFL. Nic więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    martolinka pisze: 2003-01-15 08:27
    wiecie co???tak psocicie i psocicie...a ja i tak uwazam, ze naj,naj jest Plusik;+) dlaczego?? czy ktos wie o tym, ze + jako pierwsza jedyna z sieci komórkowych wprowadziła mozliwosc PRZESYŁANIA SMSKÓW NA TEL. STACJONARNY?????!!!!!!!!!! i wcale nie jest to zalezne od rodzaju aparatu odbiorczego-zadna cyfrówka-po prostu zwyczajny, najprostszy aparat analogowy wystarczy i jazda!!! W celu przesłania wiadomości SMS na telefon stacjonarny należy wysłać SMS-a w następującym formacie: Nr_odbiorcy# (treść jaka ma zostać przekazana) i wysłać na numer 7199 (koszt SMS-a: 1PLN +VAT) czy ktorykolwiek inny operator jest tak innowacyjny???? I DON'T THINK SO. I NIECH SOBIE GADAJA IDEOWCY I ERRAKI:-))) JA I TAK WIEM SWOJE!
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-01-15 10:11
    Plus z obecnymi ofertami zostanie szybko dościgniony. Po ogłoszeniu tej wiadomości znowu będą pewni siebie i nic nie zrobią by to polepszyć. A IDEA ma znowu wyzwanie, które bardzo dobrze i konsekwentnie realizuje. Miejsce 2gie dla IDEI to tylko kwestia czasu. (I to bardzo szybko)
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2003-01-15 10:18
    Martolinka: a czy innowacyjnoscia nazywasz to ze nie wprowadzil jako pierwszy (wogole nie wprowadzil) naliczania co 1sec, to ze nie wprowadzil GPRS do PrePaida, to ze pierwszy nie stworzyl cos na wzor OMNIxa, to ze dalej tkwi przy starych taryfach. hmmmmmmm no rzeczywiscie INNOWACYJNY jest jak ohohohohohoh Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-15 10:23
    Pamiętam jak w newsie o przegonieniu Plusa fanatycy tej sieci pisali,że nie ważna jest ilość,a jakość dziś po weryfikacji danych piszą jak to dobrze że ta badziewna sieć jest jednak ostatnia.Więc jak to jest liczy się ilość czy jakość,bo mnie włąściwie to wsio rawno, dla mnie liczy się,to co mi ofiarują i kto mi to zapewni.
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2003-01-15 10:27
    martolinka: no właśnie, a na GOL-u jakoś o tym informacji nie znalazłem
    0
  • Users Avatars Mini
    turek pisze: 2003-01-15 10:32
    Nie moge czytac pieprzenia niektorych ludzi. Np taka Martolinka, Plus jest najlepszy bo mozna wysylac SMSy na analogowy, stacjonarny. Co to kuzwa za argumenty???Beznadzieja!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wielokomórkowiec pisze: 2003-01-15 10:47
    Martolinka: Co to za innowacyjność SMS Premium. To nie jest żadna innowacyjność. Po prostu napatoczyła się firma która takie SMS- y dalej przesyła do TPSA. Oti inowacyjność. A Idea ma na przykład możliwość głosowania na Idola przez SMS Premium. I co to też jest innowacyjność. Na SMS-y premium jest setki serwisów i istnienie takowego na pewno nie jest innowacyjnością. Jak wprowadzą do cennika to może wtedy będzie to innowacyjność.
    0
  • Users Avatars Mini
    mrydlewski pisze: 2003-01-15 10:49
    Pamietajcie tez ze Idea wystartowała z ogólnopolskim zasięgiem 2 lata pozniej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras_1 *MARAS* pisze: 2003-01-15 11:33
    No i przestaje korzystać z tego serwisu, Nie bedę już także umieszczał żadnych informacji dla userów. Administrator po kilku słowach mojej krytyki pod jego adresem najpierw zaczął kasować moje komentarze, A TERAZ ZABLOKOWAŁ mi możliwość zalogowania się do własnego konta. Niestety to koniec wymiany informacji między mną i innymi użytkownikami. Życzę wszystkim powodzenia i obyście nie probowali krytykować admina bo chłopak nie potrafi sobie poradzić z krytyką. Ciekawe jak gość radzi sobie w życiu - pewnie terapia i spotkania z psychoanalitykiem. pozdrawiam /MARAS/
    0
  • Users Avatars Mini
    sokolowiak pisze: 2003-01-15 11:34
    Idea mnie ostatnio BARDZO WKURZYŁA!!! Kupiłem siostrze zestaw START POP by mogła go używać w mojej starej komórce i okazało się że: 1.Przekierowanie na POCZTE GŁOSOWĄ gdy telefon jest wyłączony NIE DZIAŁA! 2. Powiadomienie o nowych wiadomościach w poczcie i próbach połączenia NIE DZIAŁA. 3.Automatyczne Biuro obsługi NIE ODLICZA KASY za połączenia i sms-y wysłane przez moją siostrę!!! Przecież te ich systemy poczty głosowej i bilingowy są do bani...... Z czym do ludzi???
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-15 11:50
    sokolwiak***według mnie coś kręcisz,jakoś wszyscy skarżą się,że nawet po wyłączeniu poczty co jakiś czas i włańczają i o to mają pretensję.Nie odlicza kasy i Ty się martwisz ja bym był zadowolony;)to tak żartem.A polecenia na pocztę głosową z poziomu aparatu działaja w abo.W prepaidzie masz przekierowanie bezwarunkowe,po 5 sygnale,przy braku odbioru,przy zajętym,numerem poza zasięgiem i wyłączonym,nie mozesz sobie ustawić.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-01-15 11:54
    smichal***: nie negując faktu,iż rzeczywiście akurat w tej knajpie Plus mógł nie mieć zasięgu, a Idea wręcz przeciwnie, pragnę jednak zwrócić Twą uwagę na drobny niuans. Mianowicie należy jeszcze wziąć pod uwagę kwestię czułości danego aparatu tel. Być może kumpel miał np. N 3210, która znana jest ze swej nienajlepszej czułości, a Ty jakiś bardziej "sygnałolubny" terminalik. Pzdr. ____ Maras***: a może to tylko przejściowe trudności z zalogowaniem, które ja takze od czasu do czasu miewam... Życzę żeby wszystko skończyło się pomyślnie i...nie opuszczaj nas! Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    eryk68i pisze: 2003-01-15 11:55
    Hmmmm... Chyba Fiat na polskim ryku sprzedaje najwięcej i czy to oaznacza, że produkuje najlepsze samochody? Myślę, że o jakości towaru i świadczonych usług nie zawsze decyduje wielkość sprzedaży.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2003-01-15 11:55
    *** Pawcio *** To nie cenzura GOL'owa tylko zabezpieczenie przed zbyt długimi wyrazami (ciągami) - dlatego np. długie adresy www trzeba "łamać", do tego dochodzą jeszcze filtry "moralnościowe" przerabiające "mięso" na "krzaczki" ... czasem w śmieszny sposób: " %#$@$%#@%&% " = " podsłuch.uje " ;-) i jeszcze jest zabezpieczenie przed zamieszczaniem identycznych postów (co do znaku) ... patrz "życzenia świąteczne" na stronach GOL'owiczów ... tylko tu nie ma żadnego wyjaśnienia ... po prostu komentarz "nie wchodzi" co rodzi podejrzenia o cenzurę ;-) ... Ona jest realizowana inaczej: "wywalanie" już zamieszczonego komentarza z bazy lub user'a ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Munder pisze: 2003-01-15 11:56
    WITAM WSZYSTKICH I POZDRAWIAM!!! Moim zdaniem cały ten szum jest troszkę przesadzony. Polkomtel będzie wypłacał dywidendy dla akcjonariuszy i zobaczymy co się stanie wtedy. Analitycy ostrzegają że może to mieć negatywne skuti. Jestem abonentem tej sieci już od ponad 3 lat i prawde mówiąc ich pakiet lojalnościowy jest beznadziejny. Reklamę mają świetną ale co klientom daje reklama??? Podobnie jest w Idei i Erze. A cała przepychanka o miejsca ma podłoże marketingowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2003-01-15 12:18
    *** Wielokomórkowiec *** Wątpię by SMS Premium *** martolinka *** wzięła za przejaw innowacyjności Plusa ... raczej idzie o głosowe przekazywanie treści SMS'a abonentowi stacjonarnemu, zapewne Plus wykorzystuje, już stosowany system "odczytywania maili" - szuka kolejnych jego zastosowań ... więc innowacyjny jest ;-) ###### *** Maras *** Cóż takiego "sypiesz", że admin zniża się do takich posunięć ? Na ile Ciebie znam to raczej ciężko zarzucić Ci tzw. "mięso" ... prędzej nadmiar "trudnych" pytań, ale stawianych w cywilizowany sposób ... Jesteś pewien, że widziałeś już zamieszczone komentarze, które później wywalono ? Kiedyś też miałeś problemy z "cookies" ... może to jest to ? ... z drugiej strony bywało, że admini dali się poznać z różnych "kontrowersyjnych" zachowań ... niby wszystko im wolno ... ALE ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2003-01-15 13:02
    a tak się chwalili...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-01-15 13:19
    Cóż wybory miss (lub mistera) opów są gorące i kontrowersyjne. większośc dyskutantów prezentuje pogląd, ze op któremu płace jest cacy, pozostali są be. W wypadku dziwki, żony czy kochanki taki pogląd jest zrozumiały, ale w wypadku opów? Bez przesady. *Munder*, program lojalnopściowy Plusa jest - nie tylko moim - zdaniem najlepszy na rynku. Nie uważam że jest beznadziejny, są w nim elementy premiujące zarówno staż (Plus Tobie) jak i wysokośc rachunków. W Plusie masz i ekstra minuty i nowy aparat, czego nie da sie powiedzieć o Idei. Plus ma tez swoje za uszami -ceny poza sieć w godzinach szczytu są !@#$%^&. Pozdrawiam niezależnie od opa. pamietajcie ż eto my glosujemy w tym wyścigu, korzystajać lub nie z usług tej lub innej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    munder80 pisze: 2003-01-15 14:06
    Jest troche racji w tym co piszesz Michał. ALE biorąc pod uwagę ceny usług telekomunikacyjnych niezależnie od operatorów sieci to pakiety nawet sieci tak przyjaznie nastawionej do klientów jak Plus GSM są kpiną. Pozdrawiam i dziękuję za krytykę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2003-01-15 14:38
    GSManiac: ja mam telefony w innej sieci niz Idea,ale prawda jest taka,ze w tym samym miejscu i przy uzyciu tego samego aparatu Idea ma najlepszy zasieg,ale nie jest tak wszedzie i niejest to zalezne od aparatu, tylko od mocy sygnalu danej sieci w szczegulnosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2003-01-15 14:42
    a co do aparatow:to przeprowadzalem test przy uzyciu Nokii, Siemensa,Alcatela i Motoroli i okazalo sie,ze w tym samym miejscu i tej samej sieci Alcatel 511 byl najlepszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2003-01-15 14:46
    Dziwnych i śmiesznych rzeczy można się tutaj naczytać. Moim zdaniem niech opy walczą między sobą brocząc krwią na nasza korzyść to wyjdzie niezależnie u kogo mamy słuchawkę. Pozdrawiam:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Marioz pisze: 2003-01-15 20:46
    Ja osobiście uważam, że ERA nie ma sobie równych. Wszędzie gdzie jestem ma zasięg (nie to co IDEA:P, PLUS czasami też zawodzi), w każdej chwili można się połączyć (zapewne nie wiecie o co chodzi, ale to już wam mówię: 24 grudnia przez dobrą godzinę nie można się było dodzwonić do IDEI, nawet ze stacjonarnego, smsy również nie dochodziły!!!, podobnie było w Sylwestra - IDEA padła pierwsza a obudziła się jako ostatnio coś koło 2 nad ranem:) - przynajmniej u mnie w Łodzi:D ) Dodatkowo na korzyść ERY przemawiają ceny aparatów oraz szybkość pojawiania się ich w promocji np Siemens S55!! Jeżeli chodzi o Plusa to sieć ta utrzyma się na 2 miejscu jeżeli tylko zmieni taryfy na jakieś bardziej "ludzkie"... Natomiast jeśli IDEA chce zająć 2 miejsce to musi się sporo natrudzić.... niech może zacznie od wprowadzenia mmsów:P - taki przyszłościowy bajer, oznaka nowoczesnej sieci :D !! Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych, obojętnie z jakiej sieci:)
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2003-01-16 11:16
    Do *Marioza*. Nie zgadzam się z Twoimi pojęciami: "Wszędzie gdzie jestem ma zasięg (nie to co IDEA:P, PLUS czasami też zawodzi" - proszę ciebie w Erze GPRS (przynajmniej w północnej polsce) PADA NA PYSK! Znaczy prawie go nie ma. Chyba, że będziesz stał i się nie ruszał.
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2003-01-16 11:18
    i dalej: "Dodatkowo na korzyść ERY przemawiają ceny aparatów oraz szybkość pojawiania się ich w promocji np Siemens S55!!" A popatrz na Simensa Sl45i?? W Plusie już od dawna a w Erze nawet dziś jest kartka "Niedługo w sprzedaży". No. I jeszcze ten system wymiany aparatów w Erze jest do bani. To tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-17 16:16
    dobrze ze nie ma 4 operatora bo idea bylaby na 4 pozycji :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-17 16:18
    galeo: nie masz racji kolego gprs w erze juz sie znacznie poprawil i nie pada na pysk, i za jedyne 10 netto za miesiac, wiec bez porownania :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-17 16:22
    poza tym plus jakos nie goni ery jezeli chodzi o abonentow chociaz wystartowal jako pierwszy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszP pisze: 2003-01-19 19:02
    a zczym do ludzi jesli chodzi o +)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-01-19 21:06
    No to i tka dobrze ale skad PLus ma 4,5 to ja nie rozumiem.Oni teraz promocje maja nieatrakcyjne i ogolnie spadaja na psy!
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-01 15:22
    Mi nie przeszkadza to ze Idea jest Trzecia.Nie ma to dla mnie wiekszego znaczenia,zwłaszcza ze róznice pomiędzy operatorami są nieiwlkie.W marcu 2000,gdy wprowadzali dwusystemowosc,Idea miała 0,8 mln uzytkowników, Plus miał 1,6 mln a Era 2,0 mln.Zobaczcie wiec jakiego postępu dokonała Idea.Naleza sie jej brawa!
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-01 16:20
    A jednak nadal trzecia. I tak jak by polczyć dobrze popowców to wyszłoby na jaw że pewnie z 20% to nieaktywne numery.
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-02 12:57
    W nastepnym roku ich przegona tzn plusa .Idea ma bardzo madra polityke reklamowa i fajne telefony .Plus pod tym wzgledem jest na koncu
    0
  • Users Avatars Mini
    mirpyp pisze: 2003-02-03 12:46
    Szkoda, bo Idea pod wzgledem cen rozmow jest najlepsza. Szkoda tylko, ze ma tak malo telefonow. Pewnie dlatego przegrywa z pozostalymi operatorami.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: