3.498 m2, 53 metry szerokości, 66 metrów wysokości, 4,5 tony wagi - oto format największego w Europie outdooru reklamującego ofertę sieci Idea, który zawisł w połowie lutego br. w centrum Warszawy, na frontowej ścianie hotelu Novotel Centrum.
Wielkoformatowa reklama przedstawia Otylię Jędrzejczak promującą ofertę sieci Idea. Hasło kampanii to: "Jedna Idea - mistrzowska oferta. I kropka". Celem akcji reklamowej jest zwrócenie uwagi na nową ofertę sieci Idea.
Reklama będzie wisieć na budynku do końca czerwca 2005 roku. Rozwieszenie reklamy zajęło cztery dni. Szczególną uwagę przewiązano do faktu, aby prace instalacyjne były przeprowadzane w sposób nieutrudniający codziennego życia mieszkańców okolicy oraz gości hotelowych. Na początku, specjalna ekipa przygotowała rusztowanie do montażu. Kolejne trzy dni zajęło wciąganie siatki reklamowej na budynek i rozpinanie jej na rusztowaniu, a następnie montaż oświetlenia. Podczas umieszczania siatki na budynku niezbędne było zajęcie jednego pasa drogowego, na co Idea otrzymała zgodę odpowiednich władz.
Autorem projektu jest obsługująca PTK Centertel agencja reklamowa Grey Worldwide. Nad przygotowaniem i zawieszeniem siatki reklamowej czuwała firma WIT, zajmująca się sprzedażą powierzchni reklamowych na budynku hotelu Novotel Centrum. Cały projekt jest w pełni podporządkowany pracom budowlanym hotelu.
W realizację projektu zaangażowana został grupa doświadczonych specjalistów z wielu branż. Montażem grafiki zajęły się firmy Actigra oraz Mitex - generalny wykonawca budowlany; instalacją elektryczną i oświetleniem - firma Elektro-Serwis; przygotowaniem projektu technicznego - firma Sarbud. Wydruk grafiki wykonała natomiast firma Masterprint XL.