3.498 m2, 53 metry szerokości, 66 metrów  wysokości, 4,5 tony wagi - oto format największego w Europie outdooru  reklamującego ofertę sieci Idea, który zawisł w połowie lutego br. w  centrum Warszawy, na frontowej ścianie hotelu Novotel Centrum. 
 
 Wielkoformatowa reklama przedstawia Otylię Jędrzejczak promującą ofertę sieci  Idea. Hasło kampanii to: "Jedna Idea - mistrzowska oferta. I kropka". Celem  akcji reklamowej jest zwrócenie uwagi na nową ofertę sieci Idea.
 
 Reklama będzie wisieć na budynku do końca czerwca 2005 roku. Rozwieszenie  reklamy zajęło cztery dni. Szczególną uwagę przewiązano do faktu, aby prace  instalacyjne były przeprowadzane w sposób nieutrudniający codziennego życia  mieszkańców okolicy oraz gości hotelowych. Na początku, specjalna ekipa  przygotowała rusztowanie do montażu. Kolejne trzy dni zajęło wciąganie siatki  reklamowej na budynek i rozpinanie jej na rusztowaniu, a następnie montaż  oświetlenia. Podczas umieszczania siatki na budynku niezbędne było zajęcie  jednego pasa drogowego, na co Idea otrzymała zgodę odpowiednich władz.
 
 Autorem projektu jest obsługująca PTK Centertel agencja reklamowa Grey  Worldwide. Nad przygotowaniem i zawieszeniem siatki reklamowej czuwała firma WIT, zajmująca się sprzedażą powierzchni reklamowych na budynku hotelu  Novotel Centrum. Cały projekt jest w pełni podporządkowany pracom budowlanym  hotelu.
 
 W realizację projektu zaangażowana został grupa doświadczonych specjalistów z  wielu branż. Montażem grafiki zajęły się firmy Actigra oraz Mitex - generalny  wykonawca budowlany; instalacją elektryczną i oświetleniem - firma  Elektro-Serwis; przygotowaniem projektu technicznego - firma Sarbud. Wydruk  grafiki wykonała natomiast firma Masterprint XL.