Od kwietnia firma IMIGe Poland realizuje kampanię reklamową dla PTK Centertel skierowaną do studentów. Kampania, która obejmuje swoim zasięgiem uczelnie w 25 największych miastach w kraju dotyczy promocji marki Idea Optima na nietypowych nośnikach reklamowych, jakimi są samoprzylepne podkładki pod myszki komputerowe instalowane w pracowniach informatycznych na terenie uczelni.
Na potrzeby kampanii Idea Optima w salach informatycznych w największych uczelniach w całym kraju rozklejono podkładki pod myszki z reklamą klienta. Podkładki rozmieszczone zostały przy każdym stanowisku komputerowym, dzięki czemu wszyscy studenci odbywający zajęcia w pracowniach komputerowych lub korzystający z nich w wolnym czasie zetknęli się z reklamą Idea Optima, większość z nich przynajmniej kilkakrotnie w ciągu trwania całej kampanii reklamowej.
Efektywność podkładek pod myszki jako nośnika reklamowego oraz kampanii marki Idea na tym nośniku potwierdza badanie marketingowe zrealizowane na zlecenie IMIGe Poland w maju 2003. Badanie przeprowadzone zostało przez instytut badawczy SMG/KRC A Millward Brown Company w wybranych uczelniach, w których realizowana była kampania Idea Optima. Wykazało ono ponad 20% spontaniczną znajomość wśród studentów marki Idea na podkładkach pod myszki.
Równolegle na uczelniach trwa kampania Idea Optima na innych nośnikach reklamowych IMIGe Poland - tablicach ogłoszeniowo-reklamowych, zwanych bulletin boardami. Bulletin boardy oprócz funkcji nośnika reklamowego, służą do umieszczania na nich ogłoszeń związanych z życiem uczelni lub szkoły.
Wykorzystywane są przez studentów i uczniów, a także przez władze uczelni do zamieszczania na nich istotnych informacji. W przypadku tych nośników blisko 80% ankietowanych studentów widziało tablice na terenie swojej uczelni, 70% studentów zadeklarowało natomiast, ze korzysta z nich przynajmniej raz w tygodniu. Prawie jedna czwarta studentów spontanicznie, poprawnie wymieniła reklamowany ostatnio produkt na bulletin boardach.