Idea partnerem loterii "Przygarnij Kropka"

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 15

Idea  została jednym z partnerów loterii "Przygarnij Kropka" w TVN. Zabawa zostanie wprowadzona na rynek przez stację TVN  przy współpracy Idea POP, Shell, Kodak Express, Unilever i Super Express.

Ma to być największa loteria, jaka kiedykolwiek miała miejsce w Polsce i towarzyszyć jej będzie interaktywna multimedialna kampania marketingowa. Kampania oparta jest na unikalnym urządzeniu określanym mianem "Kropek", który zostanie wprowadzony na rynek polski jako postać z filmu rysunkowego (tzw. Cartoon character).

Kampania opiera się na zaawansowanym technologicznie urządzeniu "Kropek", który zawiera specjalny wysoko światłoczuły film absorbujący fale wytwarzane przez odbiornik telewizyjny podczas emisji programów telewizyjnych ( w przypadku polskiej edycji kampanii - będą to specjalne programy promowane przez stację TVN. Zwiastun medialny pojawił się 21 września br., po czym nastąpi właściwa 6 tygodniowa intensywna akcja promocyjna na antenie TVN. Będzie ona wsparta zakrojoną na szeroką skalę kampanią prasową w jednym z najpoczytniejszych krajowych dzienników - Super Expresie.

Oparta na innowacyjnym pomyśle promocyjnym opracowanym wyłącznie przez firmę tv miles, loteria promocyjna "przygarnij Kropka" będzie trwała od 30 września do 10 listopada 2002 r. KROPKI będą przyznawane klientom nabywającym specjalne produkty uczestniczących w promocji partnerów - w ich punktach sprzedaży i obsługi, np. w punktach Kodaka i stacjach Shella, przy zwrocie zdrapki lub przy zakupie startowego zestawu POP Idea oraz przy każdym zakupie produktów Domestos (wiodącej w Polsce marki artykułów chemicznych gospodarstwa domowego). Przez cały październik KROPKI będą również dostępne bezpłatnie w czwartkowym wydaniu Super Expressu. tv miles przewiduje rozprowadzenie ponad 10 milionów KROPEK wśród polskich klientów przez cały okres trwania kampanii.

Codzienne i cotygodniowe przyznawanie nagród rozpocznie się 4 października. Wśród 500 atrakcyjnych nagród o wartości ponad 220.000 USD znajdują się roczne talony samochodowe na paliwo V-Power w stacjach Shell, wycieczki do egzotycznych krajów, sprzęt AGD, skutery Peugeota, aparaty Kodaka i telefony komórkowe z zestawami Idea POP. Cała akcja zakończy się przyznaniem nagrody głównej 17 listopada 2002 r.
Realizując teledysk z animowanym bohaterem Kropkiem występującym jako rzecznik całej kampanii, tv miles i TVN stworzyły unikalną osobowość animowanego bohatera - KROPKA. Jest on artystycznym wyrażeniem DOT- Kropki  w polskiej wersji językowej, który dodaje blasku zwykłej KROPCE. Takie osobowe przedstawienie KROPKA przydaje elementu zabawowego całej kampanii, a jednocześnie pozwala zbić kapitał na pozytywnych skojarzeniach związanych ze światłem - chwytaniem go i wykorzystaniem. Kampania będzie prowadzona pod hasłem "Przygarnij Kropka" w celu podsycania KROPKOMANII i zwiększania uczestnictwa klientów w loterii.

Jak działa loteria "KROPEK"
Loteria "KROPEK" jest skuteczna, gdyż że w unikalny sposób buduje "pomost" pomiędzy różnorodnymi partnerami w sieci marketingu medialnego. Kampania ta dostarcza uczestniczącym w niej partnerom zarówno zewnętrznej reklamy, jak i nagłośnienia w prasie, przyciąga telewidzów do punktów sprzedaży i usług, a w domu zachęca do oglądania specjalnych programów i aktywowania (poprzez naświetlenie) ich KROPKA. Wraz z każdym poprawnie naświetlonym KROPKIEM, klienci mogą ubiegać się o wygraną w postaci wartościowych  nagród i prezentów. Następnie, jako że każdy KROPEK może być użyty tylko jeden raz w audycji emitowanej na antenie, widzowie wracają do punktu zakupu w celu zaopatrzenia się w większą liczbę KROPKÓW lub zwrotu aktywowanego KROPKA.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-09-28 01:20
    nie wezme w tym udzialu koniec "Kropka"
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-09-28 01:30
    Czytalem troche o tej promocji w roznych zrodlach i to ma byc ogromne przedsiewziecie.Podobno w stanach odnioslo sukces ale w europie juz nie tak duzy.Jak sie uda to sprobuje go naswietlac(tego kropka)ale szalal nie bede.Pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    Maruda pisze: 2002-09-28 01:33
    Ależ szitex... Żeby, aż tak ludziom robić wodę z mózgu. Po takich akcjach zniechęcam się maksymalnie to promowanych podczas nich produktów, zupełnie tak jak do serków hochland po reklamach w tv z tą małą %^&$#. Życzę sobie spotkania z osobą, która napisała ów fragment (takich bzdur nie czytałem jeszcze nigdy) - "Realizując teledysk z animowanym bohaterem Kropkiem występującym jako rzecznik całej kampanii, tv miles i TVN stworzyły unikalną osobowość animowanego bohatera - KROPKA. Jest on artystycznym wyrażeniem DOT- Kropki w polskiej wersji językowej, który dodaje blasku zwykłej KROPCE. Takie osobowe przedstawienie KROPKA przydaje elementu zabawowego całej kampanii, a jednocześnie pozwala zbić kapitał na pozytywnych skojarzeniach związanych ze światłem - chwytaniem go i wykorzystaniem." - pod blokiem wyjaśnił bym jej/jemu parę spraw. Jak na ludzi co chwila spuszcza się takie teksty-pomyje to potem nie ma się co dziwić, że 90% społeczeństwa to ćwoki.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-09-28 02:45
    No, to się szum medialny szykuje, że hej!
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-09-28 03:01
    eh no zobaczy sie, jak za free w super eks? to czemu nie? dla mnie i tak paszport polsatu byl de best;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dobi pisze: 2002-09-28 14:30
    a ja tam wole "kropike nad i"
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-09-28 16:08
    no ale promocja zapowiada sie ciekawie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-09-28 16:54
    zobaczymy co z tego wyjdzie
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2002-09-28 21:46
    .......... .......... .......... ja juz przygarnalem kilka kropek.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2002-09-29 21:31
    i ja też .......... .......... ..........
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-30 09:40
    Ilosc nagrod jest naprawde powalajaca i sa one losowane co dziennie, co niedziele wieksze nagrody i wreszcie finalowe losowanie jest pelne tlustych gratisow!
    0
  • Users Avatars Mini
    kolarz pisze: 2002-09-30 13:15
    masakra. czuje się wielce poszkodowany brakiem telewizora. jak dostanę kropka to mi uschnie, zwiędnie czy coś. może będą jakieś pirackie strony w necie do naświetlania...? paranoja.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-09-30 19:13
    Daję głowę że połowa dawnej widowni Big Brojlera i innych tego typu pójdzie "w kropka". :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-30 21:44
    mysle ze to jest naciaganie zreszta jak ze wszyskim
    0
  • Users Avatars Mini
    Swag pisze: 2017-12-22 06:49
    Kropek wiecznie żywy Ja dalej naświetlam!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: