Idea pozyskuje szybko, ale Era daleko z przodu

Newsy
Opinie: 71

Wybrane dane operacyjne PTK Centertel:

Liczba abonentów PTK Centertel na dzień 31 grudnia 2004 i 2003:

(tys. ) 31 grudnia 2004 31 grudnia 2003
IDEA 3.230 2.514
POP 4.207 3.181
NMT 3 7
Razem 7.440 5.702

Szacunkowy udział PTK Centertel w rynku telefonii komórkowej pod względem łącznej liczby abonentów na dzień 31 grudnia 2004 roku wyniósł 32,0% (podczas gdy na dzień 31 grudnia 2003 roku wynosił 32,8%). Udział Plusa wynosił 29.3%, a udział PTC 38.6% (30.8% Era oraz 7.8% Heyah). Szacunkowy udział w rynku PTK Centertel pod względem aktywacji netto po 12 miesiącach 2004 roku wyniósł 29,9% (liczony jako udział rzeczywistych aktywacji netto PTK Centertel w łącznej liczbie szacunkowych aktywacji netto rynku). Idea do końca 2005 r. chce pozyskać 9 mln klientów.

Wskaźniki operacyjne PTK Centertel po dwunastu miesiącach 2004 i 2003 (ARPU-miesięczne przychody na abonenta, MoU- czas połączeń na abonenta, SAC- koszt pozyskania abonenta):

POP
IDEA Zagregowane*
1-4 kw 04 1-4 kw 03 1-4 kw 04 1-4 kw 03 1-4 kw 04 1-4 kw 03
ARPU (miesięcznie w zł) 33,3 30,2 116,7 130,0 71,5 70,9
MoU (miesięcznie w min.) 31,7 24,5 108,2 110,6 66,8 59,6
SAC (zł) 36,4 80,4 677,9 768,9 283,1 379,5

*Obliczenie nie obejmuje użytkowników standardu NMT.

Zagregowane miesięczne ARPU z usług SMS wyniosło po dwunastu miesiącach 2004 roku 10 zł.

Zatrudnienie PTK Centertel na dzień 31 grudnia 2004 i 2003: odpowiednio 3.063 i 2.613

Według Telekomunikacji Polskiej, penetracja telefonii komórkowej w Polsce wynosiła na koniec grudnia 60.6%. Liczba klientów wszystkich sieci komórkowych wyniosła na koniec zeszłego roku 23.2 mln. W IV kw. zeszłego roku Idea pozyskała netto 208 tys. klientów postpaid (43% wszystkich aktywacji w tym segmencie) i 640 tys. prepaid (42% wszystkich aktywacji).

Opinie:

Opinie archiwalne (71):

Komentuj

Komentarze / 71

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2005-02-10 23:17
    "W IV kw. zeszłego roku Idea pozyskała netto 208 tys. klientów postpaid (43% wszystkich aktywacji w tym segmencie) i 640 tys. prepaid (42% wszystkich aktywacji)." Niech teraz odszczekają ci, którzy twierdzili, że Jedna Idea "słabo się sprzedawała" !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2005-02-10 23:20
    A propos tytułu newa: zawiera nieprawdę. Era nie jest daleko z przodu. Przecież ma tylko 30,8% udziału w rynku (Idea 32%). Natomiast daleko z przodu jest PTC, jako Era liczona z Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-10 23:21
    czyli na nowa taryfe idei połakomiło się tylko ok. 100 tys osób... :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-10 23:22
    PTK jest liczone z popkiem ERA z HH Plus z SS itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2005-02-10 23:44
    ***Tom: hał, hał, hał, czy mam też warczeć? Uważam, że nie sprzedawała się tak jak planował operator, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-11 00:27
    ***Tom - a jakich danych spodziewałeś się po mamie Idei , czyli Telekomunikacji Polskiej? Widziałeś kiedyś mamę , która by mówiła , że jej córka nie jest "naj"? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-11 00:34
    W konkretnych liczbach wygląda to następująco. Ogółem 23.2 miliona klientów. PTC (Era+Heyah) 8.95miliona w tym Heyah 1.8 miliona , więc gdyby nie Heyah PTC miałaby dziś 7.15miliona klientów. Idea 7.42miliona , Plus 6.79 milonów klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-11 00:43
    Dałem 10 punktow , bo jednak za prawdziwego motora zmian uważam Idee. W 2004 naprawdę mieszali an rynku - Mega , Plan Premium , Plan Codzienny , Jedna Idea , teraz też idą jak burza , cały czas zmiany czy to w post-paid czy to w pre-paid , naprawdę fajne reklamówki (poza sztuczną i koszmarną Otylką). Taki właśnie ma być lider.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-02-11 00:51
    poczekajmy na inne opracowania, w stosunku do tepsy conieco podejrzliwy jestem...
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-02-11 01:12
    jesli tak dalej pojdzie i era bedzie sobie dalej dolek taryfami kopala no to faktycznie na koniec roku szykuje sie zmiana lidera
    0
  • Users Avatars Mini
    luknew pisze: 2005-02-11 01:20
    moim zdanie i tak idea jest the best niewiem czemu ale zawsze jakos ta siec trzymala mnie przy sobie . wiekszosc moiich znajomych ma wlasnie idee i nigdy nie byli na straconej pozycji w stosunku do konkurencji. mimo iz u mnie na malej wiosce idea ma najslabszy zasieg to i tak wole kombinowac z antena do koma niz korzystac z ery czy plusa poprostu jakos sie przywiazalem do tej sieci, i lubie ją!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-11 01:24
    Zapomniałem jeszcze dopisac , przy całej szczerej sympatii do Heyah , że prefiks 889 lub 880 to niezły pic na wodę , skoro PTC ma 1.8 miliona klientów Heyah. Nie wyczerpali jeszcze dwóch...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-11 01:30
    A ja pożegnałem się z Ideą w 2004 , pod koniec stycznia rozwiązałem umowę na drugim numerze i teraz została mi już tylko Jedyna Idea ;-) , czyli stary Mix los szuflados...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alamakota pisze: 2005-02-11 01:35
    taa.... era się pogrzebała... nowymi pseudo-taryfami.... oczywiście ptc będzie do końca udawać , że wszystko jest okey, mimo iż wg. ankiety na gsmonline 53.6% użytkowników uważa nowe taryfy ery za be i fuj. Ja także. Czekałem na rewolucję zapowiadaną przez pana "pączusia" Kułakowskiego. I rzeczywiście. Rewolucja się dokona za miesiąc: zabieram moje 2 aktywacje "byznes" - zamiast płacić 400zł erze - będę płacił 150 NIDF. Skoro darmowa sieć firmowa w ptc jest od 3 kart sim... trudno. Przypominam, że gospodarka opiera się na MAŁYCH firmach, a nie na olbrzymach w stylu KGHM czy coś tam innego. Żegnaj Ero po 7 latach, witaj Ideo - liderze na koniec roku 2005. Tak uważam. ps. i nie piszcie mi o maxprofitach, bicoz dla mnie jest to całkiem nieopłacalne (gadam 660 minut miesięcznie z pracownikiem - w NIDF płacę około 19 zł najniższego abo + 6,10zł za numer free do mnie i mam wszystko w nosie)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alamakota pisze: 2005-02-11 01:53
    Aha... i jeszcze coś. Darmowe rozmowy wewnątrz sieci- telefony w cenach z wolnego rynku - usługi dodane jako generator zysków. Mogę płącić miesięcznie oprócz abo np. stówkę za gprs/umts. Kiedy tak będzie u nas?
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2005-02-11 02:23
    Poczekamy, zobaczymy... jestem ciekaw co teraz Plus zaoferuje w postpaid dla indywidualnych? www.sonyericsson.vel.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.Kraul pisze: 2005-02-11 04:42
    wlasnie dostalem powiadomienie z poczty glosowej, wiadomosc zostawiona 30 stycznia. Idea the best!
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-02-11 09:43
    Ja bardzo lubię Idee - maiłem doświadczenie z dwoma pozostałymi operatorami i naprawdę Idea mi się podoba :) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hehe pisze: 2005-02-11 09:59
    Era dla niepełnosprawnych dzieci - tak bylo w poprzednim artykule... i wszystko jasne :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-02-11 10:17
    Ja tez uwazam ze Ida wprowadza pierwsza jakies zmiany potem jest era i plus.Wierze ze Idea jeszcze nie pokazala wszystkiego i do konca tego roku obejmiepozycje lidera :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-02-11 10:22
    No tylko sie mozna cieszyc, a to tylko poczatek obnizek.... oj bedzie sie dzialo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2005-02-11 10:30
    IDEA NA PIERWSZYM MIEJSCU !!! Super Era tak się zawsze wypiera, że Heyah, to submarka, że liczy się osobno, że nie chcą, by identyfikowano Erę z Heyah i co?? Jak są wyniki sprzedaży i ilości klientów, to od razu jest godna, by była w nich zawarta razem z Erą??? ERO NIE OŚMIESZAJ SIĘ
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-02-11 10:40
    ***dżejk: gdzie ty widzisz Ideę na pierwszym miejscu? To jest news o Idei to i ją się wychwala ale zwróć uwagę na tytuł!
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-02-11 10:41
    Ale prawdziwie fajowy okres i tak mamy dopiero przed sobą :) Heyah ruszyła machinę w ruch i teraz już jej nic nie zatrzymaaaaaaaaaaaaaa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adi pisze: 2005-02-11 10:42
    NIe wiem jak liczony jest zagregowany wzrost/spadek ARPu ale żadną miarą mi nie wychodzi z podanych danych to co jest w tabelce. Moim zdaniem zagregowany ARPU spadł o 4PLN. A potem analitycy czytają i komimsje śledcze powstają...
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2005-02-11 10:46
    loco- przecież piszę, jakbyś przeczytał uważnie, to byś wiedział. Era bez Heyah ma mniej abonentów niż Idea !! Era zawsze powtarzała, że Heyah, to osobna sieć, że tylko działa o nadajniki Ery, że tylko wspólne to i tamto. Jeżeli jednak muszą pokazać ilość abonentów, to włączają w nią Heyah, żeby WYGLĄDAŁO NA WIĘCEJ !
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-02-11 10:46
    Z Ideą jest tak - kupuje klientów na niskie ceny, jednak jakość usług nie jest już powalająca i nie mówie tego tylko dlatego, że jestem fanatycznym Erowcem. Wczoraj mojej znajomej z niewiadomych przyczyn nagle POP wysiadł. Przełożyliśmy kartę do drugiego telefonu, tyż lipa. No więc z drugiego Ideowego dzwonimy do BOK-u. A BOK jest w Jednej płatny zeta. Naciskam guziki, przebijam się przez automat, i..... "z powodu zbyt dużego ruchu prosimy o cierpliwośc, będzie wydłużony czas oczekiwania" i muzyczka puszczona. Po ok. 30 sekundach "pi pi pi" - rozłączyło - i tak 3 razy pod rząd. Pewnie że 3 zeta to nie majątek, ale mimo wszystko wkurzające.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-02-11 10:47
    Aha, w końcu ten POP sam ruszył. Po kolejnym przełożeniu SIMa do innego telefonu. Ale nie w tym sęk - problem w tym, że się coś kopie, a jak się kopie to nawet nie można z nikim z BOKu tego omówić. Może to przypadek jednostkowy, ale takie akcje stanowczo mnie otrzźwiają i odsuwają od dziwnych pomysłów kupowania aktywacji w żółtej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-02-11 10:51
    ***dżejk: a Centertel podaje łącznie z NMT :PPPP :))) Chodzi mi o to, że teraz Centertel też ma dwie marki na kartę - POPa i JINK i wychodzi w sumie na to samo. Gdyby POPa odłączyli od Idei i zrobili z niego oddzielną sieć to dokładnie tak samo jak PTC liczyliby go wspólnie do statystyk. No ale mniejsza z tym, i tak nikt nie jest w stanie mnie przekonać, żebym dla Idei zrezygnował z numeru w Erze, musiałaby Era mnie sama wykopać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    eelbe pisze: 2005-02-11 10:55
    Zapomnieliście, ze gdyby nie heyah to byście gówno mieli.... Ps. chciałym być w gupie 3000 userów telefonii komórkowej analogowej....
    0
  • Users Avatars Mini
    Oki pisze: 2005-02-11 10:59
    ***loco: Ja wczoraj stracilem zasieg JINK w domu, w Erze nigdy mi sie to nie zdarzylo. Mam powazne zastrzezenia co do dzialania (a raczej niedzialania) idealnej strony WWW - generalnie: latwo sie nabrac na tani cennik, ale szybko czlowiekowi odchodzi ochota na korzystanie z Idei. No chyba, ze jest takim fanatykiem jak niektorzy na Golu, co to wola placic np. za fona wiecej bo w Idei - ludzie, ktorzy wola placic wiecej niz mniej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek pisze: 2005-02-11 11:00
    Issa zapomiałeś że Heyah ma jeszcze prefiks 888 !
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2005-02-11 11:04
    @dżejk: mylisz pojęcia... tak jak i zapewne autor (opraacowujący tego newsa). Należy odróżnić pojęcie PTC od nazw marek ERA czy HEYAH. Tu nie konkurują ze sobą marki ERA czy IDEA, tylko firmy- operatorzy, a więc PTK czy PTC. Nie rozumiem dlaczego więc PTC ma nie ujmować do statystyk marki, którą sama stworzyła i której jest 100% właścicielem!? Być może news powinien być zatytułowany "PTK pozyskuje szybko, ale PTC daleko z przodu"? Zresztą sam tekst zawiera dalsze uproszczenia myślowe, które są nie do końca precyzyjne. Tytuł pierwszej tabelki to "Liczba ABONENTÓW..." i dalej wyszczególniony jest POP. A przecież popaki nie płacą abonamentu. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-02-11 11:09
    A ja mam jeszcze jedno pytanie: o co chodzi w wiadomości że TPSA chce kupić Centertel???
    0
  • Users Avatars Mini
    oliss pisze: 2005-02-11 11:14
    czyli era przoduje, no troche tych tarych ma, wiele z nich ciekawych, warto się poprzyglądać.
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-02-11 11:24
    W tytule tabelki powinno być "użytkowników" lub "klientów" a nie "abonentów" bo wychodzi na to, że Idea chwali się, że popaki to jej abonenci :-) Poza tym, niewiadomo jaka część z użytkowników "Idea" to JINK, czyli też prepaid... Generalnie cały news robi wrazenie profesjonalnego, ale przygotowany jest fatalnie i zadnych glebszych wnioskow bym na jego podstawie nie wyciagal :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-02-11 12:02
    A niech mi ktoś powie jakie są teraz taryfy w analogowym Cetertelu??? :) bo jakieś chyba są no nie??:))
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2005-02-11 12:24
    Najbardziej w tym roku po raz kolejny powinien być zły Polkomtel, bo spada im z roku na rok udział w rynku. IMHO Idea Ery nie przegodni, czy też Centek nie przegoni PTC, Heyah się bardzo mocno rozwija i ma nieprawdopodobnie wysokie wyniki sprzedażowe. Idea aż tak się mocno do przodu nie posunęła. Poza tym Idea już nic chyba nowego nie może wymyślić, co innego Plus i Era, ci jeszcze mogą zaskoczyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2005-02-11 12:55
    Jedźcie po Idei, leczcie swoje kompleksy. ciakwe jednak, która sieć w ostatnie Święta Bożego Narodzenia nie działała? Plus :-) Nie, żebym był za którąś z sieci. Po prostu każdej zdarzają się wpadki, a różnicy w działaniu, czy zasięgu nie ma. W jednym miejscu jest sygnał jednej sieci, w innym go nie ma. Taki już oS GMS-a
    0
  • Users Avatars Mini
    ktosio pisze: 2005-02-11 13:36
    No to IDEA PIERWSZA!!! Tylko nie piszcie mi ze Pop w Idei to to samo co Heyah w Erze!!!! Pamietajcie, w Idei zawsze bedzie najlepiej, bo nikt inny nie ma takiego partnera ja Tepsa !!! Niestety, a moze stety!!! FAJNIE :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ktosio pisze: 2005-02-11 13:38
    A no i jeszcze dodam tak od siebie, ze wlasnie zmykam z Heyah do Popa bo niby są te smsy po 3 gr ale zanim on dochodzi to mnie krew zalewa, moze to przejsciowe, ale ja juz tego nie sprawdze :) A no i jeszcze wkurza jak masz malo kasy na koncie, pierdzieli kolo zeby uzupelnic, jakbym nie wiedzial!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-02-11 13:48
    Era byla 1sza jako siec kom w Polsce i najlepsza tez,nic tego nie zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2005-02-11 13:50
    @dżejk: O jakich kompleksach mówisz? A kto starał się na siłę udowodnić, że PTK ma większy udział niż PTC? :-P Zresztą jakie to ma znaczenie? Choć sam jestem w Erze (i jeszcze pewnie z 2 lata zostanę), to życzę Idei jak najlepiej. I tu i tu widzę rzeczy dobre i złe. Z pewnością jej oferta "Jedna Idea" spowodowała w 2004 spadek cen w abonamencie (tak, jak wcześniej oferta HEYAH w segmencie prepaid). I chwała jej za to. A czy uda jej się zdetronizować w tym roku lidera- poczekamy, zobaczymy. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-02-11 13:58
    Najbardziej miarodajne wyniki będą kiedy URTiP zbierze dane od wszystkich operatowów. Teraz to każdy op może mówić za siebie i co najwyżej "mniej więcej" oszacować wyniki konkurentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    es pisze: 2005-02-11 14:27
    jedna idea to byla rewolucja postpaid.. mysle ze odpowiedz ery nie przysporzyla tej ostatniej zbyt wielu zwolennikow.. czekamy na plusa.. jak na razie jedna idea to najlepsza oferta postpaid!! a pop+pakiety tez niczego sobie.. szczegolnie ze jakosc uslug 10x lepsza niz w huyah
    0
  • Users Avatars Mini
    AVALON pisze: 2005-02-11 16:04
    BOSNOKIA Stary pomyśl !!! Ery nie było jescze w planach jak Centertel NMT działał. Pewnie ktoś doda że duże telefony mieli, ale można było sie dodzwonić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-02-11 17:01
    *loco tobie sie coś od tej komórki w głowie zrobiło!!
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-02-11 17:46
    tylko czekam jak pregoni ere.
    0
  • Users Avatars Mini
    yo_gi pisze: 2005-02-11 17:54
    zgadzam sie z Steve'm. dla mnie żadna sieć nie jest najleprza, jestem w plusie i mam nadzieje że bedzie cos fajnego, jak da cos do du.. to odchodze i tyle... P.S. nie nawidze tekstów typu ERO NIE OSMIESZAJ SIĘ, PLUS JEST ŻAŁOSNY itp...
    0
  • Users Avatars Mini
    nif pisze: 2005-02-11 18:30
    Era to jest chociaz bardziej uczciwa od Idei, bo w tt martwe dusze sa prawie od razu(max. miesiac) odlaczane od sieci, a nie jak w popie nawet mimo rocznego niekorzystania z uslug idei ma karte nadal aktywna. z tego naplywa sie jeden wniosek ze idea w rzeczywistosci udzial w rynku ma zdecydowanie mniejszy niz oficjalnie podaje. wiec ile naprawde abonentow ma idea? czyz idea nie wprowadza w blad podajac niezgodne do konca dane.
    0
  • Users Avatars Mini
    ufok79 pisze: 2005-02-11 19:46
    oj nif ale bzdury wygadujesz... po pierwsze to Idea przedluzyla okres pasywny do roku dla nowych starterow i do 6 mies po doladowaniu karta 25 zl calkiem niedawno (max kilka miesiecy temu). po drugie to jest to jedynie z pozytkiem dla klientow bo nie musza sie obawiac, ze niedoladowana karta zostanie natychmiast dezaktywowana. jezeli w tt rzeczywiscie odlacza sie numer po miesiacu bez doladowania, to jest to dla mnie raczej argument przeciw Erze...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-02-11 21:39
    AVALON:No moze i byl,ale kto to mial,jaki byl ,,zasieg" daj spokuj z tym.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-02-11 22:09
    A ja Wam powiem, że u mnie jeszcze w ciągu 3-4ch lat Idea nie zawiodła, natomiast w Erze miałem problemy - nie tylko z zasięgiem. Temat był wałkowany nie raz więc nie będę się powtarzać, ale dalej utrzymuję przy swoim - jakościowo wszystkie sieci podobnie działają, mają podobny zasięg itp. A to że w danym miejscu dana sieć jest lepsza to jescze o niczym nie świadczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-02-11 22:10
    A co do tematu to nic innego jak tylko gratulacje. To i tak niezły winik, biorąc pod uwagę że Idea startowała KILKA LAT po erze i +, i nawet plusa przegoniła w liczbie klientów, więc nie jest źle. Oby tak dalej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-02-11 22:18
    *** BOSSNOKIA z 21:09 - sugerujesz, że NMT ma marny zasięg... ;-)) Strasznie młody zdaje się jesteś... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    tower00 pisze: 2005-02-12 01:20
    CZYTEK NEWSÓW : Masz racje , ten BOSSNOKIA chyba musi byc bardzo młody bo wydaje mi sie że do dzis NMT ma najlepszy zasięg , pracuja na najniższej czestotliwości a wiec maja największy zasięg ( nie pamiętam już dokładnie ale ich nadajniki stały co 30 km i to było wystarczające ) Nie mówiąc przy okazji o zasiegu jaką mieli pojemnosc sieci bo to niestety było bardzo mało . Ja niestety nie posiadałem w tamtych czasach NMT bo nie było mnie stac aby płacić 1 dolara za minute rozmowy wykonanej i odebranej ale miałem kilku znajomych którzy wtedy nosili \"walizki\" i bardzo sobie chwalili pokrycie terenu zasięgiem.Podobno płynąc do Szwecji zasięg był non-stop na promie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tower00 pisze: 2005-02-12 01:21
    A co do Idei to w tej chwili mam u nich 11 aktywacji gzie mój brat ma podobną ilość fonów u siebie w firmie w Erze i po jej oststnich błyskotliwych zmianach w ABO tez raczej zrezygnuje i ich usług i przejdzie do Idei. Wspomnę jeszcze ze osobiscie nosze przy sobie 3 fony z 3 sieci i w miejscach z ktorych chciałem sie łączyc (rożnych dziwnych - lasy , łodzie , promy , autostrady ) najlepszy zasięg miałem z Idei choc potrafi miec i dziry w centrum miast,przykładem tego jest Trójmiasto.A co do roamingu to niestety lub stety IDEA JEST NAJTAŃSZA !!! Pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników . Ja od początku jestem w Idei ( mam też od początku po jednej aktywacji w Erze i Plusie ) na nią postawiłem i przy niej pozostanę .
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-02-12 06:50
    *tower00 jestes the besciak ze nosisz trzy telefony:))
    0
  • Users Avatars Mini
    nicik pisze: 2005-02-12 09:30
    fiu fiu nie żle
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-12 12:00
    ufok*** reanimowalem sima TT po 2 latach, znalazlem w szufladzie karte wlozylem do fonu wlaczylem (nie stosuje pinu w tt) zalogowal sie, wyslalem kod doladowujacy i dziala do dzis...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-12 12:46
    stara reklama idei --- 87% polaków w zasięgu sieci wersja 3
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnyK pisze: 2005-02-12 13:30
    ***olek_01: pytasz: "A niech mi ktoś powie jakie są teraz taryfy w analogowym Cetertelu??? :) bo jakieś chyba są no nie??:))" Jest. Jedna. Mini. Abo 10pln, minuta 1pln, sms-0,24pln. Tak juz od 4 lat jest :-) a wtedy gdy takie oplaty w NMT byly to minuta w TT czy POP to chyba ze 2 albo i trzy zlote kosztowala.m Teraz jak siec pusta, to SMS chodza, rozmawiac sie da. I to spokojnie. Nie trzeszczy, nie szumi. Ot pełny luz.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-02-13 05:47
    poczekajmy na niezalezne zestawienie
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-13 10:58
    hm... jest mozliwe moze i pewne, ze PTK przegoni PTC
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-13 19:06
    ***TeleManiak [12-02-2005 21:57] żeby w jakiś sposób zmniejszyć naciąganie danych trzeba by podawać tylko te numery które są aktywne conajmniej od roku, ale nie było by w takich raportach widać dynamiki za ostatnie kwartały, z tymi numerami zrobiłem podobnie wziąłem nowy numer a stary wywaliłem, a im przybyło
    0
  • Users Avatars Mini
    Tower00 pisze: 2005-02-14 03:41
    Do TELEMANIAKA : Na temat kupienia PTC przez t-mobile też gdzies czytałem i faktycznie tam było napisane że bez marki Heyah ale na dole artykułu było dopisane że wykupieniem tej marki interesuje sie Polsat . I jeszcze do MIŚKA : trzy komórki nosze bo mam trzy różne abo z których opłaca sie dzwonic w poszczególnych przedziałach czasowych-z IDEI w ciagu dnia , z PLUSa po 18-tej a z ERY w wolne dni . A ze prowadze firme od 1989 roku i uzywam duzo telefonów to szukam oszczędności . Pozdrawiam wszystkich zwolenników jak i przeciwników poszczególnych sieci ale wydaje mi sie ze dla nas jest ważny koszt płączeń , czyli ile musimy wysupłać co miesiąc z kieszeni na rachunki za fona niz jaka siec ilu ma abonentów . Dla nas to i tak nic nie zmienia .
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2005-02-14 10:34
    ***TeleManiak- no to chyba źle rozumiesz słowo abonent (polecem słownik- zarówno Tobie, jak i osobie, która spłodziła ten news). Kim innym jest abonent, a kim innym jest użytkownik sieci. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    TeleManiak pisze: 2005-02-14 10:46
    Uderz w stół a nożyce się odezwą.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-14 11:04
    "przenosza koszty pozyskania klienta w koszty pozyskania aboneneta" i tym sposobem... jak oni potrafia wydac malo pieniedzy na pozyskanie no ... kogo ... no...
    0
  • Users Avatars Mini
    czarna_1 pisze: 2005-02-15 22:08
    Mam wielką prośbe prosze pomóżcie bo nieznam się na tym kmpletnie!Jestem w sieci Idea Mix i mój facet też tyleże on wyjechał za granice i połączenia ma cholernie drogie jak do mnie dzwoni to nie pokazuje mi się jego nr.Dlaczego tak jest i czy można to zmienić??Bardzo prosze pomóżcie!Z góry dziekuje i pozdrawiam:) e-mail:malmac5.wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    czarna_1 pisze: 2005-02-15 22:10
    sorki wielkie źle napisałam e-mail:malmac5@wp.pl
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: