Idea Profit także dla klientów Dla Każdego w Idei

Newsy
Opinie: 39

Użytkownicy nowej usługi Dla Każdego w Idei będą jednak mogli być uczestnikami programu lojalnościowego Idea Profit. W oficjalnym komunikacie o taryfie można było przeczytać, że w nowej ofercie brak jest możliwości doładowania konta użytkownika oferty Dla Każdego w Idei poprzez punkty Profit z powodu wykluczenia użytkowników Dla Każdego z uczestnictwa w tym programie.

Okazało się jednak, że użytkownicy oferty Dla Każdego w Idei mogą być uczestnikami programu lojalnościowego Idea Profit. Uczestnictwo w programie Idea Profit obowiązuje ich na takich samych zasadach jak użytkowników Idea POP. Mogą też zasilać swoje konta prepaid poprzez punkty Profitu.

Opinie:

Opinie archiwalne (39):

Komentuj

Komentarze / 39

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2004-01-16 09:24
    IDEA najlepsza jak zawsze...........
    0
  • Users Avatars Mini
    1955 pisze: 2004-01-16 09:26
    sprawiedliwości stało się.........................
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-01-16 09:46
    Jeszcze naliczanie 30/30 lub 15/15 albo 1/1 i IDEA dla każdego RULEZZ
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-16 09:52
    Poczekajcie jeszcze na wprowadzenie nowych taryf w Simplusie i doczekmy się co najmniej taktu 60/30 w IdK lub 60/1 w kolejnej promocji tym bardziej , że cennik jest od 15.01 do odwołania/ No i znów Idea zamknęła usta kolejnym malkontentom. I jeszcze kwestia tego Profitu. No właśnie , skoro użytkownik POP jest w Proficie i migruje np. na pewnien czas do IdK , doładowując tam intensywnie konto i by się okazało , że wydane tam pieniądze nie idą na Profit ? To było absolutnie nielogiczne. Ależ Idea reaguje błyskawicznie do zaistniałej sytuacji ! Piszcie dalej na Gol-u a już wkrótce będziecie mogli korzystać z 60/30 i wysyłać sms-y w roamingu. Polecam gprs w Plusie i w Idei ! Tyle , że w Idei tańszy :-) Wczoraksza sprawa , została zrozwiązana. Ciekawe dlaczego raz jest gprs5 , a raz gprs 1 ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-16 09:58
    ***adrianos::: Jak wyskakujesz z takim textem, to moze uzasadnij to, bo takie hasla rzucaja tutaj zwykle jacyc cwierc inteligenci, ktorzy rzeczywisie to pelni szczescia nie potrzebuja tych uslug, ktorych nie ma w IdK. Wierze, ze takim nie jestes. ***issa: Raz jest gprs1 a raz 5 bo to zalezy do jakiego serwera cie zaloguja. Jezeli na 1 jest duzo uzytkownikow, to system szuka najblizszego wolnego miejsca. tak mnie sie przynajmniej wydaje nie wiem ile jest w tym prawdy. I jeszcze raz powtarzam, zeby to wszystko porownac, to nalezy poczekac na taryfy w sim+. Wtedy bedzie pelen obiektywizm. Ta oferta moze istotnie dobra dla pewnej grupy osob, ale nie dla mnie. Sam bym nigdy jej nie chcial i nie dlatego, ze idea, tylko dlatego ze jest bardzo niedopracowana.
    0
  • Users Avatars Mini
    he he pisze: 2004-01-16 10:15
    Żadna łaska biorąc pod uwagę jak dziadkowskie nagrody są w Ideii profit. Właściwie to nie wiem cor bobia ludzie w Idei odpowiedziali na program profit - przecież nie ma w nim nic atrakcyjnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-16 10:20
    Tak, napewno taki uzytkownik IDEII dla kazdego to sobie za pol roku wezmie z porfitu Nokie 6600 ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-16 10:25
    Niezależnie od opinii na temat usługi Idea Dla Każdego, to dobre uzupełnienie tej oferty :).
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-16 10:29
    Tak, szkoda ze w Simplusie nie mozna byc czlonkiem 5Plus. Ale i tak zanim bym uzbieral punktow na jakas fajna nagrode...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-16 10:29
    Tym bardziej, że ani Simplusowcy nie mogą uczestniczyć [bezpośrednio] w 5Plus, ani TakTakowcy w Stokrotce :).
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-16 10:40
    No wlasnie.***Issa- wiesz cos o nowych taryfach w Simplusie??
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-16 10:53
    Prawdopodobnie są tak samo wirtualne, jak nowe taryfy Ery :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2004-01-16 11:06
    ***tkubon - wypowiedziałeś swoje opinie; zostaw innych w spokoju (adrianosa). Jemu się spodobała oferta i to jego prawo to wyrazić. Dlaczego mnie się podoba - bo zaspokaja potrzeby określonych osób, nielogiczny jest epitet "niedopracowana" - ONA TAKA MA BYĆ! Jeśli chcesz coś więcej to wybierasz inną taryfę.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-16 11:47
    ***wet::: Uwazam, ze swoje wypowiedzi nalezy uzasadniac. Jesli ja popieram + to zawsze pisze dlaczego to robie. Haslo w stylu Idea najlepsza jest bez sensu, nic nie wnosi. No ale dobrze. zostawmy to. Powiedzialem NIEDOPRACOWANA, bo ona taka jest. Poza kiepskim taktem 60/60 (przy tak niskich cenach, nie sadze, aby jeszcze cos obnizyli w postaci korzystniejszego taktu) nie ma w niej uslug dodanych. Argumentacja ze ta oferta taka ma byc jest takze nie na miejscu. W innych sieciach wszystkie uslugi chodza w kazdej ofercie (no prawie, w + wszystskie). Nie mozna tlumaczyc niechlujstwa operatora, tym ze to taka wlasnie oferta. Powinny byc wszystkie uslugi. Przeciez to swego rodzaju pre-paid. IDEA nie musi tego budowac od nowa. w popie to wszystko jest i wystarczy wykorzystac do tego platforme z popa. No, ale musza to jakos ograniczyc, bo wszyscy by z popa pouciekali
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-01-16 11:52
    ***tkubon - no to ja się spytam: czy system plus, strefa i takie tam są usługą? Jakoś w simplusie ich nie widzę! A napisałeś: "...W innych sieciach wszystkie uslugi chodza w kazdej ofercie (no prawie, w + wszystskie)."
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-16 12:10
    *he he: idea profit jest calkiem spoko, np. w przeciwienstwie do 5+ latwo doladowac sobie popa (w sim+ nie ma 5+..., adoladowanie z punktow przez jakies talony...), a gadzety moze nie sa genialne ale np. portfele (nie zebym bral, ale dziewczyna odchodzila z idei to ogladalismy co mozna wziac) sa od wittchena a na tych z plusa jest logo operatora, no comments... wzielismy np. parasol i jest w porzu - duuzy,dla nas obojga, i zieloniutki, ladny i porzadny, nie tandeta, tylko ceny nie te jak dlamnie w idei - dzwonie glownie poza szczytem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2004-01-16 12:17
    no i super zmienmam POPa na dla kazdego a jak wyjade za granice zmenie z powrotem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-16 12:18
    ***ojcze dyrektorze chodzilo mi oczywiscie o uslugi dodane, ktore sa w kazdej sieci wap, gprs, mmsy, roaming, a nie te uslugi, ktore oferuje tylko jeden operator a inny nie ;) To tak, zeby byla jasnosc
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2004-01-16 12:28
    a moze jescze zrobia sms-y w roamingu APEL DO IDEI SMSY WYCHODZĄCE W ROAMINGU W OFERCIE DLA KAZDEGO :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-01-16 12:32
    ***klops - parasol jest całkiem spoko. Teraz są czarne. Najlepsze jest to, że dostałem go za punkty z pop'a który mniej więcej rok temu "poszedł po frugo". Jak dzwoniłem do profita w innej sprawie to poprosiłem, żeby sprawdzili czy można użyć tych punktów, powiedzieli, że no problem i mam parasol za punkty z numeru wyłączonego wieki temu :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-01-16 12:34
    ***tkubon - czuję różnicę ale mam brzydki zwyczaj łapania ludzi za słowa. To nic osobistego :-) nie jesteś pierwszy :-) Pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2004-01-16 13:07
    ****tkubon - oferta jest ułożona jako najprostsza na rynku pre-paid, bez żadnych dodatkowych usług typu GPRS, MMS. Ja to rozumiem, jak nie potrzebuję korzystać z tego rodzaju usług to kupuję IdK, jak mam zamiar korzystac z w/w usług kupuję abonament. Czy to tak trudno zrozumieć ?
    0
  • Users Avatars Mini
    WOLF pisze: 2004-01-16 13:55
    Profit To LIPA
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-01-16 14:06
    ***WOLF - siła Twej argumentacji zwala z nóg!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-16 14:12
    ***ojcze: to akurat (ze parasol za numer wylaczony) dowodzi ze ich oprogramowanie szwankuje i mozna domniemywac ze nigdy nie wyjda na prosta tylko beda sie dotowac z naszych rachunkow w tepsie ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-01-16 15:23
    Mam popa od 3 lat i z profitu jestem zadowolony. Sporo sobie doladowalem przez ten okres. Coz... czesto popa doladowywalem i to przez bankomat. A tam punkcikow daja wiecej. Z drugiej strony zgadzam sie z opinia, ze doladowania z profitu lub ewentualne nagrody nie sa za darmo. Kazdy placi dzwoniac...
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-01-16 16:21
    Profit jest najlepszym programem lojalnościowym w którym są przejrzyste zasady korzystania, jego minusem jest tylko mały "wachlarz" prezentów które oferuje ... pozatym wprowadzi ostatnio coś strasznie głupiego , mianowicie by doładować konto trzeba zapłacić 1.22brutto tzn wysłać smsa pod numer z serji 71XX a nie pod 300 za grosze - ...
    0
  • Users Avatars Mini
    simonn pisze: 2004-01-16 16:39
    to mnie idea zrobiła i na dzień dobry wyświetlili mi coś takiego " Dziękujemy za korzystanie z serwisu idea.pl Jednocześnie przepraszamy, ale poziom ruchu na serwerach idea.pl i idea.net.pl nie pozwala chwilowo na obsłużenie kolejnych użytkowników. Prosimy spróbować ponownie. " za co dziękują przecież nie mogę kur...w... skorzystać, kiedy oni to gówno dostosują
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-16 16:39
    ***Bysr - osobiście uważam, że równie dobry co Profit jest 5Plus. I tu panują przejrzyste warunki, a katalog nagród jest wyjątkowo szeroki. Uwagę przyciąga również fakt, że w ofercie można znaleźc sporo rodzynków - na przykład torba Samsonite za 4800 punktów, czy też zestaw pióro + długopis Cerrutiego w skórzanym futerale za 5400.
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-01-16 19:47
    PROFIT TO JUŻ NIE TO SAMO CO KIEDYŚ! Większość pewnie z Was tego nie zauważyła, że 22.12.2003 zmienili regulamin tego programu... NA GORSZY zdecydowanie!!! Idea wypięła tyłek na najwierniejszych (długoletnich) klientów! Nie ma już np. punktów za każde 36 miesięcy w sieci (kiedyś 1000) i punktów za każde 72 miesiące (kiedyś 2000). Trzeba zauważyć też, że utrudnili także przystępowanie do programu. Kiedyś wystarczyło mieć oplacone nieważne ile faktur w sumie na 200 zl i można było przystąpić, a teraz 3 ostatnie rachunki muszą wynosić przynajmniej 200 zł. Od teraz nawet KARTA PROGRMU PROFIT KOSZTUJE 3,66 zł!!! Są jeszcze inne utrudnienia, ale już nie chce mi się pisać...
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-01-16 21:18
    co do profitu to jest jak najbardziej ok. nie zrobili takiego bydła jak w erze - zmiana nazwy programu lojalnosciowego, czy tez w plusie nagle ceney terminali podskoczyly 2x wiecej.... z profitu doladowywalem popy, sobie minuty, naprawde warto biroa od uwage ze za 500ptk jes juz 20minut.... stan konta mozna sprawdzac na kilaka sposobo m.in. sms, numer 200, lub przez mBOXa co jest najwygodniejsze. Jedyna co moze wkuzyc to teraz kazde zamowienie kosztuje 1,22pln a nie jak dawniej cena smsa..... jestem zadowolony z profitu....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-16 21:24
    ***Bakx - obwaiam się, że tkwisz w błędzie :). Ceny skoczyły - owszem, ale ca. 4 razy. O ile Nokia 6310i była za 11 tysięcy, teraz jest za 40 :(. Z drugiej strony - pojawiał się masa atrakcyjnych nagród, co tez jest nie bez znaczenia :).
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-01-16 22:09
    *** z innej beczki *** wczoraj i dziś wieczorem (nocą) są przeprowadzane prace "rekonfiguracyjne" w Idei i kontakt z BOKiem jest ograniczony... może coś jeszcze...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-01-16 22:44
    chyba sie kapneli ze to bedzie nie fer brawo
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-17 13:37
    Oj ci co nabyli 6310i w Plusie za 11 tys punktow to mieli szczescie...
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2004-01-17 22:32
    profit nie jest zly i zawsze te punkciki sie przydadza...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-01-18 00:11
    5plus rzeczywiscie sam sie wkurzylem na te punkty. Gdyby te wielekie wartosci punktowe zostaly i mozna bylo roznice doplacic gotowka to byloby super, ale teraz to jesli chodzi o aparaty to zrobili kolo d**y dlugotelnim abonentom. Choc popieram plusa to musze to z przykroscia stwierdzic. Inne nagrody a szczegolnie uslugi bardzo fajne
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-01-18 22:19
    Oczywiście, że w taryfie Dla Każdego w Ideii powinien byc dostępny program Profit, gdy by go nie było to by było nie fair ze strony Ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafales pisze: 2004-01-30 01:11
    Czy wiecie, że z dniem 22.grudnia.2003 r. tj wraz z wprowadzeniem nowego regulaminu "Profit" nie ma możliwości przystąpienia do programu abonentów korzystających z planów taryfowych dla firm. To już jest chamstwo ze strony Idei, że klienci biznesowi nie mogą korzystać z programu lojalności. Nie mówię już o tym, że zlikwidowali punkty za staż tj za 3 lata było 1000 pkt a 6 lat 2000 pkt. Bardzo nie ładnie!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: