Idea przynosi zyski

Newsy
Opinie: 59

PTK Centertel zaprezentował dziś swoje wyniki za 2003 r. Idea posiadała na koniec ub. r. około 33 % udział ilościowy w polskim rynku telefonii komórkowej z 5.700.002 klientów (3,1 mln w ofercie prepaid). Operator osiągnął przychody w wysokości 4.532 mln zł (wzrost o ponad 1 mld zł) oraz pierwszy od 1997 r. pozytywny wynik finansowy netto na jeszcze niewielkim poziomie 23 mln zł. Pozytywny wynik netto udało się uzyskać pomimo niekorzystnego kursu euro. Udział w rynku wartościowo wyniósł 30 %.

W 2004 r. Zarząd PTK Centertel spodziewa się utrzymania tempa rozwoju rynku i planuje zwiększenie liczby klientów o około 1 mln, ale przede wszystkim kładzie nacisk na optymalizację wyników pod względem uzyskiwanych przychodów i zwiększania wartościowości spółki.

Przychody PTK Centertel na koniec 2003 roku wyniosły 4.532 mln zł (3.460 mln zł w 2002 r.), przy zatrudnieniu 2.613 osób (2.728 w 2002 r.). Liczba abonentów w sieci Idea wynosiła (na 31.12. 2003 r.) 2.514 mln (1.740 mln), natomiast użytkowników prepaid było 3.181 mln (2.728 mln), a abonentów sieci analogowej Centertel (NMT450) było 7 tysięcy (12 tys. w 2002 r.). Idea zwiększyła swoją bazę klientów w 2003 r. o ponad 1,2 mln i osiągnęła na koniec ub. r. 5.702 mln klientów (w stosunku do 4.48 mln na koniec 2002 r.). Na uwagę także zasługuje znaczący wzrost udziałów klientów abonamentowych, w większym stopniu korzystających z usług GSM niż użytkownicy prepaid.

Idea pochwaliła się posiadaniem w zeszłym roku około 55% nowych aktywacji na rynku biznesowym. Także oferta IdeaMIX odniosła sukces marketingowy - 200 tys. nowych abonentów w 2003 roku skorzystało z tej oferty, co oznacza ponad trzykrotne przekroczenie planów sprzedaży.

Według prowadzonych badań w miesiącach IX-X 2003 Idea została liderem w intencji zakupu wśród osób nie posiadających jeszcze telefonu komórkowego:

  • Idea 39%

  • Era 34%

  • Plus 18%

Prezes Skrodzki poinformował dziś, że jego firma praktycznie skończyła już budowę sieci GSM osiągając pokrycie siecią Idea na poziomie 99,14% populacji i 92,55% powierzchni kraju. Teraz głównie będą prowadzone prace związane ze zwiększaniem pojemności sieci.

Zdaniem prezesa Skrodzkiego, Grupa TP, ze względu na obwarowania prawne, nie może wykorzystać całego potencjału drzemiącego w konwergencji wspólnej oferty TP i PTK Centertel.

Zarząd Idei przewiduje na ten rok penetrację na poziomie 53 %, w porównaniu do 45 % penetracji w roku ubiegłym.

Nie należy się spodziewać, że w tym roku Centertel zainwestuje w technologię EDGE lub UMTS. Takie plany, ze względu na niedopracowanie tych technologii, nie są raczej brane pod uwagę. Prowadzone są jednak już rozmowy z potencjalnymi dostawcami nowych technologii.

Idea pokazała dziś po raz pierwszy swoje nowe centrum zarządzania siecią. Centrum zostało przeniesione na ulicę Kasprzaka do dawnego budynku firmy Ericsson. W budynku tym znajduje się także jeden z BOK-ów operatora.

Porównanie wyników trzech operatorów komórkowych (dane operatorów, prognozy działu marketingu, prezentacja Dyrekcji Generalnej Spółki)

Opinie:

Opinie archiwalne (59):

Komentuj

Komentarze / 59

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-02-11 17:12
    Pewnie się cieszą wswzyscy akcjonariusze ___1___
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-11 17:19
    Ideo! Pomimo Twych licznych wpadek, życzę Ci jak najlepiej i gratuluję wyjścia nad kreskę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-11 17:20
    Popaki nie placa ale liczbe anonentow podbijaja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kenit pisze: 2004-02-11 17:41
    nic dziwnego że zyski przynosi, skoro zdzierca taki...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-11 17:43
    ... Ciekawe, kim są te osoby z końcówki liczby 5.700.002 Użytkowników;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2004-02-11 17:44
    Ciekawe czy martwe dusze też w to wliczyli.
    0
  • Users Avatars Mini
    Luk pisze: 2004-02-11 17:47
    od 12 lutego stawka na połączenia do 2 osób w usłudze Swojaki w promocji \"Simplus 1 sekunda\" będzie wynosić 60gr. (dotychczasowa stawka wynosiła 80gr.) pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-11 17:52
    Wydaje mi się,że podobne zdjęcie już kiedyś było na gol'u?Widać ciężka praca pana Jacka i pana Sławka,która przyniosła długo ozekiwane zyski,została uwieczniona całą seią zdjęć :D Zwróciliście uwagę jaki p Jacek Murawski ma telefon?Wygląda na P800,fajny fon.Ciekawe czy kupił w promocji? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-11 17:57
    Jaka dokladna liczba użytkowników -5.700.002,no,no.Mogliby dać jakieś fotki z tego centrum zarządzania siecią.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-11 18:02
    Niech odlicza moje 2 popaki lezace w szfladzie i bedzie rowna suma :)
    0
  • Users Avatars Mini
    taaa pisze: 2004-02-11 18:08
    A na jakim poziomie kształtował się ARPU czyli średnia wartośc rachunku miesięcznego ? Czyżby nie było się czym chwalić ???!
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2004-02-11 18:31
    Niestety przysrost klientów nie idzie w parze z jakością, głównie strony internetowej Idei. Spójrzmy: - punkty Profit od jakiś 2 miesięcy nie są w ogóle naliczane przez system, powiadam więc, po co do cholery ten licznik??? - z jakieś 3 dni temu przez okres bodajże 4 dni wyzerowali mi licznik punktów Profit, wpadłem w panike (podobna sytuacja była u brata), po czym dali stan jak z przed 2 miesięcy (no comment) - w promocji "Po znajomości" moja dziewczyna wysłała mój numer jako polecającego z jakiś tydzień temu i do dzisiaj nie dostała hasła, które ja mam wysłać - o wejściu na strone Idei nie będę wspominał... proszę o pójście na nauki do informatyków obsługujących onet.pl, oni wiedzą co to znaczy ruch na serwerach Pozdrawiam TG
    0
  • Users Avatars Mini
    ANTY IDEA pisze: 2004-02-11 18:36
    niech odłączą nieaktywnych \"martwych\" klientów popa i wtedy niech policzą użytkowników
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2004-02-11 18:43
    dziwne nie jest... szczerze trzeba przyznac że idea ma najlepszą teraz oferte....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-11 18:50
    jurak - zysku to oni prawie nie mają :-) Przychód t nie zysk... ja bym się raczej zapytał dlaczego przy dość dużym przychodzie (ma poziomie więcej niż 80% pozostałych operatorów) mają tak niski dochód!!?? Nie da się tego wytłumaczyć tanimi usługami, bo tanie nie są w porównaniu z pozostałymi operatorami...
    0
  • Users Avatars Mini
    aaa pisze: 2004-02-11 18:50
    mam w szuflandii 10 popów i je też policzyli, pewnie tak...
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-02-11 18:51
    podbno pokazali centrum zarzadzania siecia :) Moze na GOLu pokaza sie jego zdjecia i mozena jednym z nich jakis pracownik bedzie mial namonitorze komunikat o awarii sieci np w 3 miesice ;)P zart ale dobrze ze osagja choc zyski :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2004-02-11 19:45
    Taaa Idea przynosi zyski, pewnie najwięcej za niedziałające konta mBox!!! Kurna zdzierają ode mnie 6,10 zł a mBox działa jak chce - normalnie bez komentarza. Jeszcze jak mi zaoferują jakąś kupe przy wymianie aparatu przy przedłużaniu umowy to będą sobie mogli odpisać 3 aktywacje mniej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-02-11 20:08
    Allen3 Napisz do boku pomecz im troche dupe to Ci abonament zniesa za 2 miechy ja napisalem i mila pani odpisala ze za 2 miesiace nie beda mi naliczac abonamentu za mBox-a;);)
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnnyB pisze: 2004-02-11 20:51
    Zgadzam się
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-11 20:54
    Mojaaktywacja w Idei chyba odpadnie.Żenujące niestabilne usługi,beznadziejnie działająca nawet teraz kiedy pisze strona WWW(nie ładuje się!),niepoprawnie działający mBox,złe naliczanie punktór Profit,problemy z zasiuęgiem nawet w miastach!itd itp...Popów pewnie jest ze 3.000.000 w tym aktywnie kożystających urzytkowników z nich wszystkich pewnie 2.000.000....beznadzieja i czym się tu chwalić?
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-11 21:02
    Co to ku...jest?!Ile jeszcze można to czytać:"Dziękujemy za korzystanie z serwisu idea.pl.Jednocześnie przepraszamy, ale poziom ruchu na serwerach idea.pl i idea.net.pl nie pozwala chwilowo na obsłużenie kolejnych użytkowników.Prosimy spróbować ponownie.idea.p.Idea dla Ciebie..IDEA BETON to my heh.Szkooda gadać..
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-11 21:06
    Chcecie zobaczyć najczęściej ładującą sie strone IDEI?:-) kliknijcie na LINK.Normalnie SUPER : www.idea.pl/binaries/ static/info.html
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-11 21:16
    hmm już wiem 3.181.000 POpaków w tym ten 1.000.000 nieaktywnych o którym wspomniałem wcześniej.Czy do tego się IDea przyzna?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-11 21:28
    Mam nadzieje ze za rok bedzie 4 miliony z czego 2 mln popakow szufladowych ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2004-02-11 22:03
    Fak napisałem im mejla - czekam na odpowiedź - ale nie licze że odpiszą, bo tydzień temu napisałem mejla za zapytaniem o "znikające" punkty Profit i jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. Po prostu mają klientów w d**ie. Ciekawe czy teraz raczą odpisać?? Dam znać jak odpiszą ***Tyski Boss ile ich męczyłeś???
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-11 22:13
    ***Allen3 :-) nie licz na emaila ja zrobiłem to z 4x w sprawie tych profitów.Nikt ci nie odpisze,bo by Cie znowu musieli PRZEPRASZAĆ za generowane blędy w IDEI.Robią to regularnie co kwartał na 100% 1szt :-).A jeśli by mieli odpisywac na emaile to musieli by obpisać i PREPROSIĆ swoich 4.702.000 klientów.Jednego miliona nie licze bo to NIEURZYWANIE POPy szyfladkowe..;-) buahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-11 22:23
    Do przychodów Plusa, Ideii dużo brakuje! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-11 22:26
    HMM CZY WY SIE WKONCU KAPNIECIE SKAD ONI MAJA TEN ZYSK, NO PRZECIESZ Z TYCH SERVISOW SMSOWYCH KTORE CIAGLE wprowadzaja a ceny ich sa od 1zl do kilkunastu zlotych, Z tego co zauwazylem to plus i era tesz jusz na ten sam pomysl wpadli, chociasz w mniejszym stopniu!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-11 22:27
    A i jak cos niektorzy pisza ze oni majo nieaktywnych, to jest nieprawda totalna, w idei jak sie konczy waznosc karty to sie konczy i odlaczajo w terminie!!! a w erze i plusie odlaczaja za rok albo za dwa!!! i niepiszcie jak niewiecie!!! karta ma maxa rok czasu waznosc!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-11 22:29
    Hmm a mi profity naliczajo wlasciewie, ele fatalna decyzjo bylo to ze zlikwidowali profit w ofercie biznes!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2004-02-11 22:34
    "Prezes Skrodzki poinformował dziś, że jego firma praktycznie skończyła już budowę sieci GSM osiągając pokrycie siecią Idea na poziomie 99,14% populacji i 92,55% powierzchni kraju. Teraz głównie będą prowadzone prace związane ze zwiększaniem pojemności sieci." *** To chyba jakieś kpiny z abonentów Idei!!! Zasięg dziurawy jak szwajcarski ser, a oni zaprzestali budowy sieci!!! Mapa zasięgu Idei (chodzi o datę - stan na...) prawdę mówi - brak planowanych inwestycji. Tepsa złodziejka postanowiła wydoić w końcu swoją krowę medalistkę Ideę! Liczy się tylko KASA KASA KASA... Idea i jej mamusia to jeden wielki SHIT !!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2004-02-11 22:39
    Ps. Za takie ścierwo ocena tylko jedna: 1! (szkoda że nie ma zera...)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-11 22:45
    ***ciulek słuchaj chłopie.POP deaktywowany sie nie wlicza w to co napisałem.A ja ujołem 1 milion Popów których termin wychodzących nie przekroczył 365dni,a mimo tego nie sa one urzywane w takich i owakich przyczyn(jedną zasadniczą z nich jest brak STABILNOŚCI systemów obsługujących Idee).Więc mowa tu o aktywnych lecz nieurzywanych kartach.A to,że wyłączają po paru dniach od ukończenia ważności czasu dla wychodzących to masz racje.Plus i era robi to puźniej.Z tym,że PLUS zrobił segregacje kart SIM+.Co faktycznie poprawia jego stabilność systemu i całej sieci,poprzez brak zbędnej komunikacji z pseudo-aktywnymi kartami i blokowaniu nr.telefonów dla faktycznie zainteresowanej grupy osób POMKOMTELA.Pozatym w Plusie liczy sie JAkość nie ilość.A jeśli jest jakość to i klient jest,a jak klient jest to i kasa.TAKI jest tok rynku i handlu na nim.Pozdrawiam.;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-11 22:55
    ciulek - to nie operatorzy wpadają na te pomysły :-) W większości te serwisy są we wszystkich sieciach, a organizowane są przez producentów róznych produktów. Np. chipsy - wyślij esemesa a zdobędziesz 50 gr - nr 7xxx w sieciach Era, Idea, Plus... Problem w tym, że tylko Idea się tym chwali - jakby było czym. Chociaż jest czym - z każdego takiego esemesa mają niezłe pieniądze a jesli się ogłaszają to ludzie, którzy to czytają myślą, że tylko oni to robią...
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-02-11 22:57
    ZASIĘG ERY JEST O WIELE GORSZY !!! Era już chyba dwa lata temu zaprzestała budowy BTS-ów, no i mamy efekty- Wielkopolska, pokrycie poza miastami- prawie żadne !!! Ale nie, ERA spioera się, że jest idealny zasięg, podczas, gdy na piętrze łapie jedną kreskę !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2004-02-11 23:43
    ***krissj10 - mam sim+, któremu wychodzące skończyły się 2 (dwa!) lata temu i przychodzące śmigają cały czas elegancko (trzymam go do odbierania rozmów jak bardzo często brak jest zasięgu Idei prezes Skrodzki \"błysnął\" wypowiedzią o zasięgu Idei - buachacha!!! - patrz wyżej^ Mam w razie czego przekierowanie gdy niedostępny i adapter na 2 karty sim w fonie (naliczanie sekundowe, więc wiele nie ryzykuję).
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2004-02-11 23:43
    Ps. Mam też TakTaka, którego nie nabijałem przez ok. pół roku - też przychodzące śmigały bez zarzutu, ale dałem go córce - niech tam ma tą Era Love. Nabiłem 50,-PLN i nie dość, że dodało się do poprzedniego stanu (było tego ok. 15,-PLN) co w Erze i Plusie jest normalne (tylko w POPie jest nienormalne, bo czego nie zdążysz wydzwonić to złodziejka Idea Ci z miejsca zakosi!), to jeszcze Era w podzięce za doładowanie po tak długim czasie dorzuciła od siebie drugie 50,-PLN (chciałem niniejszym podziękować!). Więc razem jest 115,- na dzień dobry!
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2004-02-11 23:43
    Ps2. Czy każdemu Era dokłada ekstra kwoty po nabiciu konta, gdy długo się tego nie robiło? Jakaś ukryta promocja??? :o)
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-11 23:58
    no z tym ze zasieg ery jest o wiele gorszy to tesz sie zgodze oni wogol enic nierobia od dwuch lat, w miejscach tkzw czarne dziury jest albo w idei albo w plusie,
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-12 00:01
    No konto nabija kazdemu gdy dlugo nieuzywa, tylko potem przychodzi taki sms typu ze z rpomocji mozna skorzystac tylko jeden raz:P ja tak skorzystalem tez po okolo 2 latach. Ale w sumie tgzw martwe dusze w erze i plusie sie nieliczo tam wiekszosc ma na abionamet:P:P
    0
  • Users Avatars Mini
    kij ci w oko pisze: 2004-02-12 01:01
    %#$@ im w dupe
    0
  • Users Avatars Mini
    ziom pisze: 2004-02-12 01:07
    ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! POPAKI ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Mamy tradycje je..... policje, peace
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-12 03:05
    tak tpsa zbija kase, a ściagalność jak to powiedziała mi moja koleżanka, plus prosi potem straszy, a idea straszy i straszy klienta i straszy
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-02-12 08:59
    czepiacie sie ilosci abonentow, a chodzi o zysk
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-12 10:35
    Sprawdzilem moje popaki szufladowe. W jednym mozna odbierac jeszcze rozmowy przez 8 dni a w drugim przez 28 ;-) Jak ktos chce sa do wziecia za free :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacze pisze: 2004-02-12 11:45
    ci co narzekaja na idee chyba nie wiedza ze np. era tez nie ma zasiegu w piwnicy z ziemniakami u was tam we wiosce.itp. proponuje edukacje na poziomie gimnazjum.
    0
  • Users Avatars Mini
    Klerikal_Hell pisze: 2004-02-12 12:02
    Podaje adres gdzie można zobaczyć centrum zarządzania Ideii shitcity.com poprosze o komentarze czy coś poprawić :)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-12 12:02
    nic tego nie zmieni że idea ma najgorszy zasięg w polsce
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-12 14:08
    ***jacze słuchaj..zdaje sobie sprawe iż Era czy plus też ma słaby zasięg w budynkach.Taka jest zasada propagacji fal na beton,a tym bardziej na stal.Budynki tłumią sygnał "standard" i nowośći tu nie ma.Lecz wg mnie niedopuszczalne jest by zasię ginoł w budynku na parterze w samym centrum np.Olsztyna!W Warszawie terz to jest sprawdzone w paru miejscach.Zdażyło mi sie w Gdyni i w Toruniu,ale nie w centrum.Mam dwa aktywne telefony i jest taki problem,że jak nie ma zasięgu Idei musze wziąść Plusa,a w nim jakoś poważniejszych dziur nie zauważyłem.Pozatym jeśli jest słaby sygnał w idei to często słychać cisze w słuchawce.Plus tego nie ma o dziwo.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-12 15:06
    ****allen3 słuchaj rewelacje mam fdla Ciebie chłopie!Idea mi odpisała!Ale zgadnij co?Jak to co to co pisałem wyżęj czyli Przeprosiny..SUPERRRR
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-12 15:08
    Sprawa deaktywowanych znikających punktów PROFIT.Email cyt"Witam serdecznie,Niestety lecz sprawdzanie stanu konta punktowego poprzez stronę www było chwilowo niemożliwe.Dana sytuacja spowodowana była rekonfiguracją systemu. Jednak sprawdzanie punktów poprzez stronę www zostało już wznowione i jest już możliwość potwierdzenia stanu konta punktowego.Za wynikłą sytuację bardzo Pana przepraszamy, mamy nadzieję, iż podobnesytuacje nie będą miały już miejsca.Z poważaniem."CIESZY FAKT,ŻE PRZEPRASZAJĄ ZA SYTUACJE
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-12 15:10
    IDEO MY KLIENCI "jeszcze aktywni"WYBACZAMY.Tylko prosimy o mniejszą iliść tych Przeprosin...POZDRAWIAM Centertel.
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2004-02-12 16:31
    Yo ziomale. Jestem u kumpla właśnie mi przyszedł e-mail od Profitu z przeprosianmi za znikające punkty profit. A qrwa w sprawie mBoxa nic a nic. Nawet nie wspomnieli nic. Czekam jeszcze kilka dni i dzwonie to BOK'u i zapytam się czy wszystkich abonentów traktują tak samo, czyli jak śmiecia. Zobaczymy. Jeżeli nic nie wskóram to za 3 miechy dziękuję IDEI i ide do Ery i kupuje Nokie 6800 w biznesie. Niech sie walą jak coś!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    batol pisze: 2004-02-12 22:21
    krissj10-chlopie ty masz chyba jakies kompleksy,nie dzwie sie ze chca cie wywalic od siebie,prawdopodobnie w zadnej sieci dlugo nie wytrzymasz
    0
  • Users Avatars Mini
    Valerisse83 pisze: 2004-02-12 22:43
    Brawo Ideo!!! Gratuluję!!! :-) ...w końcu też przyczyniam się do tego sukcesu ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-13 18:23
    to co tylko era jeszzcze przynosi straty czy cos przeoczylem
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-02-15 19:37
    Dlaczego, jeżeli wszyscy tak narzekają na IDEE, tak wiele ludzi staję się jej klientem ??? Bo jakoś tego nie rozumie. Jak dla mnie - IDEA jest bardzo pożadną siecią, choć denerwuje mnie zdeczka brak usługi MMS w Popie. Ale to przecież pre-paid to się nie ma co dziwić... IDEA to naprawde dobra sieć, a wyniki sprzedaży mówią same za siebie...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaska pisze: 2004-02-18 10:50
    nie przepadam za idea ale nigdy nie miałam problemu z zasiegiem w polsce a nawet z rumingiem w popie. moim zdaniem narazie niestety dominuja cenowo na rynku polaczen (choc osobiscie wole ere- sentyment?)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: