8 października br. rozpoczęła się kampania reklamowa informująca o starcie Idei Śląsk Wrocław w Eurolidze - tj. udziale najlepszej polskiej drużyny koszykarskiej w najbardziej prestiżowych europejskich rozgrywkach Euroligi koszykarskiej. Każdy z 14 meczów grupowych (czyli do lutego 2002 r.) będzie poprzedzony intensywną kampanią multimedialną w mediach ogólnopolskich i regionalnych (dolnośląskich), wykorzystującą telewizję, radio i prasę.
Przypomnijmy, że w lipcu br. PTK Centertel (operator sieci Idea) podpisał umowę na sponsorowanie męskiej drużyny koszykówki Śląsk Wrocław, w wyniku której zmieniła się nazwa drużyny na Idea Śląsk Wrocław.
W celu budowania znajomości społecznej nowej nazwy klubu oraz jego udział w prestiżowych rozgrywkach międzynarodowych przygotowano specjalną, kampanię reklamową, która wykorzystuje różne media i komplementarne sposoby komunikacji, a skierowana jest z przekazem do grupy mężczyzn w wieku 15-39.
Warto przypomnieć, że od wiosny br. w sieci Idea dostępny jest telefon dwuzakresowy Siemens M35i w specjalnej edycji w barwach mistrzowskiego klubu koszykarskiego Idea Śląsk Wrocław.