Idea ulepsza sieć sprzedaży

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 22

Idea powiększyła swój Salon Firmowy, mieszczący się w Warszawie przy Alei Niepodległości 24/30 (przy stacji metra Wierzbno). Z okazji ponownego uruchomienia salonu dla klientów przygotowano akcję promocyjną odbywającą się w nowym Salonie i jego okolicach. W konkursie „Na najlepsze hasło” nagrodą główną jest Zestaw POP z telefonem Nokia 2600. Ponadto każdy klient, który przyjdzie do salonu i zakupi aktywacje w sieci IDEA otrzyma upominek ufundowany przez firmę Siemens.

W salonie pracuje 18 osób, a jego kierownikiem jest Jowita Pruszkowska. Powierzchnia Salonu Idei wynosi 202,96 m2. W punkcie sprzedaży znajduje się część sprzedażowa z czterema stanowiskami, jedną kasą, recepcją oraz trzema stanowiskami Biura Obsługi Posprzedażnej.

Salon otwarty jest dla Klientów Idei od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 20.00, a w soboty w godz. 10.00 – 16.00. Kontaktować się można pod numerami telefonu: (22) 853 34 10 oraz (22 ) 853 34 15; adres e-mail: Salon.Niepodleglosci@centertel.pl

Akcja promocyjna z okazji uruchomienia nowego Salonu Firmowego Idei w Warszawie odbywa się w dniach 22 – 23.03.2005 r. i opiera się na aktywności zespołu promocyjnego działającego (w godzinach od: 10.00 do 18.00) w okolicach Salonu Idei. Para promocyjna – dwoje młodych ludzi, ubrana w widoczne z daleka żółte kostiumy z logo IDEI, kolportuje przechodniom ulotki i zachęca do odwiedzenia salonu, zakupu aktywacji i odebrania upominku oraz wzięcia udziału w specjalnym konkursie na najlepsze hasło. Ulotka jest elementem konkursu na najciekawsze hasło promocyjne. Wszyscy potencjalni klienci informowani są także, ze w Salonie Idei przy zakupie aktywacji w dowolnej ofercie sieci IDEA, otrzymają upominek ufundowany przez firmę Siemens, a przy zakupie aktywacji z telefonem Siemens – otrzymają także dodatkową niespodziankę.

Dodatkowo dla lepszego wypromowania inauguracji Salonu przy Al. Niepodległości zaplanowano insert do darmowego dziennika „Metropol” ulotki (oferta „Darmowe Rozmowy w Jednej Idei” wraz z danymi Salonu) z kuponem konkursowym (kolportowane także w okolicach Salonu Idei). Ponadto przeprowadzona zostanie akcja kolportażu ulotek- zawieszek do drzwi okolicznych mieszkańców.

Ogólnopolską sieć sprzedaży sieci IDEA w całej Polsce stanowią:

  • Salony Firmowe (własne) – 25

  • Salony Firmowe (franchising) - 79

  • Punkty Sprzedaży Autoryzowanych Przedstawicieli (dealerzy) - 882

  • Przedstawiciele Handlowi – 559

  • Telepunkty TP – 207

  • Autoryzowani Dystrybutorzy POP – 1.500

  • Sieci Handlowe i Hipermarkety – 392

Salon Firmowy - składa się z: min. 2 stanowisk sprzedaży i stanowisk obsługi posprzedażnej oraz kasy. Natomiast Centrum Idea obejmuje: min. 6 stanowisk sprzedaży i stanowisk obsługi posprzedażnej, Salon Usług Dodanych i kasę.

 
Jowita Pruszkowska, szefowa salonu Idei  
Jacek Raczyński, szef sprzedaży w Okręgu Warszawa Leszek Narowski, dyrektor pionu sprzedaży sieci Idea

Opinie:

Opinie archiwalne (22):

Komentuj

Komentarze / 22

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: