Idea współczuje abonentom Ery z powodu płatnej bramki SMS

Newsy
Opinie: 85

Sieć Idea nie planuje wprowadzić opłat za korzystanie z internetowej bramki SMS. Rzecznik Idei, Jacek Kalinowski zapewnia: "W odróżnieniu od innych operatorów GSM nie planujemy wprowadzania utrudnień dla użytkownikow tzw. bramki SMS dostępnej na stronie www.idea.pl umożliwiającej darmową i wygodną komunikację pomiędzy klientami sieci Idea."

Według rzecznika wprowadzone w ub.r. zabezpieczenia (tzw. token graficzny) miały na celu ochronę abonentów przez niepożądanymi SMS-ami reklamowymi wysyłanymi przez specjalne programy-automaty i poprawę przepustowości bramki Idei (co miesiąc przesyłanych jest w Idei kilkanście milonów SMS-ów z darmowej bramki). W ocenie operatora zabezpieczenia te
dobrze spełniły swoją rolę i znacznie poprawiła się jakość przesyłu informacji SMS z bramki Idei. Wprowadzona w br. nowa funkcjonalność usługi mBox daje dodatkowe możliwości komunikacyjne wykorzystujące zalety telefonii GSM i Internetu.

Rzecznik Idei dodał: "Darmowe bramki SMS mają w naszej ocenie istotną funkcję edukacyjną oraz dają możliwość praktycznie darmowego kontaktu z użytkownikami sieci Idea, a wprowadzanie restrykcji oceniamy jako przejaw ich stosunku do swoich użytkowników (być może wynika to z ich problemów technicznych), którym współczujemy, że muszą korzystać z takiego operatora. Zapraszamy wszystkich niezadowolonych z 'żetonowych bramek' do korzystania z przyjaznej dla każdego bramki Idei."

Opinie:

Opinie archiwalne (85):

Komentuj

Komentarze / 85

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-27 17:16
    to od kiedy jest platna w erze ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-27 17:19
    A może niech Idea dopłaca swoim klientom za utrudnienia związane z wysyłaniem esemesów przez internet do abonentów Ery? Jacy inni? Plus też wprowadził płatną bramkę? Wydawało mi się, że z nią najmniej jest obecnie (i zresztą od zawsze) problemów?
    0
  • Users Avatars Mini
    emi122 pisze: 2003-03-27 17:28
    jak ktoś korzysta z przesarzałego sprzętu, o słabej przepustowości to musi ratować się takimi "udogodnieniami"
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2003-03-27 17:29
    hehe pan Kalinowski mi wspolczuje a ja wspolczuje jemu i innym uzytkownikom idei bo dobrze poznalem jakosc uslug oferowanych przez ta siec i na pewno juz nigdy tam nie wroce
    0
  • Users Avatars Mini
    znany pisze: 2003-03-27 17:36
    ...tez mi szkoda uzytkownikow ery. tak mi ich zal. szkoda ;-
    0
  • Users Avatars Mini
    rashka pisze: 2003-03-27 17:41
    za to ja wspolczuje i erze i plusowi :D, komar..co Ci sie takiego nie widzi w jakosci uslug idei??!!! u mnie wszysto ok :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2003-03-27 17:42
    I tak najlepszą od zawsze bramkę ma Plus. Tylko, że Plus nie zniża się do takich tandetnych posunięć jak wrowadzanie reklam na swojej bramce, hasełek, czy też czerstwych gadek niedorzecznika prasowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEKZZ pisze: 2003-03-27 17:48
    nicek zgadzam sie z toba a dla ery brawa , maja tak duzo wyludzen ze musza czyms nadrobic ale to dobrze era straci klientow , niech tak dalej postepuja
    0
  • Users Avatars Mini
    Piko pisze: 2003-03-27 18:00
    Nie tak całkowicie bedzie płatna , pozostaje bramka zwykła z której mozna dalej wysyłać smski , troche mniej ale dalej za darmo po uprzedniej rejestracji .Mam ere a brat idejeee i niezazdroszcze ideowcom :P
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 18:04
    Być może ja nie znam dobrze problemu bramki SMS Ery, ale wydaje mi się, że standardowe SMSy nadal można będzie wysyałać za darmo. Płatne mają być tylko MMSy. Czy ktoś zna więcej szczegółów na ten temat? Przecież to niemożliwe, aby Era wprowadziła opłaty za wysyłanie SMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    jack pisze: 2003-03-27 18:08
    No to zaiskrzylo. Dobrze by bylo, by te dwa obozy zaczely prawdziwa wojne na ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-03-27 18:08
    hehe, ale fajny komentarz pana rzecznika :) moze mysla ze przez ta bramke ludzie z ery przerzuca sie na idee ? ja juz bym wolal plusa, mniej obraniczen (tylko to cholerne IP!) a tak na serio, to juz darmowej WOGOLE NIE BEDZIE ? czy zostanie jak jest tyle ze przez omnix'a ?
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 18:09
    ***Piko, no własnie, o tym pisałem. Sorry, dopiero po wysłaniu swojego komentarza odczytałem Twojego. Poza tym faktycznie uważam, że bramka Plusa do pewnego czasu była najlepsza, a najgorsza zawsze była bramka Idei. Faktem jest także, że po wprowadzeniu tych hasełek z Ideą jest już lepiej. Natomiast kiedy przerzuciłem się z Plusa na Erę, byłem także bardzo pozytywnie zdziwiony jakością bramki Ery. Nie jestem wielbicielem jakiejkolwiek sieci, bo istotne są dla mnie fakty i dlatego piszę: bramka Ery jest bardzo dobrej jakości moim zdaniem. Ostatnio za to strasznie zawodziła bramka Plus GSM. To są fakty.
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-27 18:13
    **kRk** skasowali ci ? hahahahha
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 18:18
    -Bramka Omnix - ma najpełniejszą funkcjonalność, udaje telefon GSM; przeznaczona tylko dla zarejestrowanych użytkowników Era Omnix; -Bramka Płatna - przeznaczona głównie dla osób nie mających telefonu GSM; -Bramka Podstawowa - bramka umożliwia wysyłanie SMS tylko do osób w sieci Era, które zgodziły się na otrzymywanie wiadomości z tej bramki; serwis zawiera dołączanie komunikatu dodatkowego do wysyłanej wiadomości; dzienna ilość SMS z tej bramki jest ograniczona. To jest kopia informacji z newsu o zmianach w bramce Ery. Jeżeli ja dobrze rozumiem definicję Bramki Podstawowej, to wypowiedź rzecznika Idei jest dużym nadużyciem. Czekam na reakcję rzecznika Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maruda pisze: 2003-03-27 18:18
    Cóż, płatna bramka sms to efekt promocji w stylu T68i z kamerką za 50pln... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-03-27 18:20
    no i bardzo dobrze wkońcu porządny krok z stroy idei
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 18:22
    No i na koniec. Suma sumerum wynika z tego, że Era nie dość, że nie utrudni korzystania ze swojej internetowej bramki, to jeszcze daje użytkownikom dużo więcej możliwości. Płatne są tylko dodatkowo oferowany możliwości.Czy ja się mylę? Jeśli tak, poproszę o sprostowanie moich błędnych interpretacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-03-27 18:24
    Beznadzieja. Bramke od zawzze ma dobra Plus.... nigdy ne zdzrylo sie, zeby sms nie doszedl w przecuiągu 1 sekundy- czego nie mozna pooiwedziec o erze i Judei
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-03-27 18:27
    A ja współczuję Idei za "bardzo dobry i przemyślany" pomysł z tokenami i urzytkownikom Ery za wprowadzenie płatnej bramki SMS ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-03-27 18:31
    rhat: nie, nie mylisz sie. Bramka podstawowa pozostaje i to jest fakt, dodatkowe mozliwosci sa platne. Jest tylko jedno ale, aby korzystac z bramki podstawowej musisz sie zarejestrowac w Era Omnix, a rejestracja przebiega z koniecznoscia podania numeru telefonu!! lub maila. Czyli takie "darmowe" zbieranie danych o klientach. Do tego jesli zarejestrujesz sie podajac maila to masz dziennie mozliwosc wyslania AZ 5 smsow, podajac numer telefonu mozesz wyslac 10 smsow. Co sie tyczy samej wypowiedzi rzecznika Idei - mysle ze dal sie nieco poniesc fantazji i sypnal to co poczatkowo przychodzilo na mysl po przeczytaniu na stronie Ery "bramka w dotychczasowej formie zostanie zlikwidowana", czy jakos tak :-)) Chyba nie doczytal do konca... co nie zmienia faktu ze bramka darmowa pozostaje ale z tym ALE o ktorym napisalem powyzej. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2003-03-27 18:33
    Mattle: nie wiem od czego to zalerzy, ale bramka Plusa u mnie nie chodzi wogóle!!! Za to od chwili wprowadzenia tokena, bramka ideii działa szybciutko i bezproblemowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-27 18:33
    **Mattle** powiem ci ze własnie czesto jest co takiego ze z plusa nie dochodza, idea to norma zze nie dochodza, bo jak mowilem, ze idea jest operatorem o niskiej jakosci usług i nie ma polotu do ery, plus juz ciu lepszy jest
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-27 18:39
    Niech Idea sie od.. odczepi od Ery !
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-03-27 18:40
    WojteX: bramka Plusa jest bardzo dobra ale z jednym zastrzezeniem - jest tutaj limit smsow na 1 adres IP. Jesli np korzystasz z internetu przez siec lokalna i masz lokalny adres a nie publiczny, to zapewne dlatego masz klopoty z bramka plusa. Po prostu liczba smsow na IP ktory ma przydzielony wasz serwer zostaje przekroczona i stad te problemy. Co sie tyczy bramki Idei- uwazam ze token moze troche utrudnily wysylanie smsow ale poprawilo to znacznie szybkosc dzialania bramki Idei - teraz smsy dochodza zaraz po wyslaniu. moze raz od wprowadzenia tokena mialem z nia problem ale to byl sylwester wiec wszystko moglo sie zdarzyc ;-)) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-27 18:41
    **pafnucy** popieram i jak najbardziej za toba, telefonik sie sprawuje dobrze ?
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 18:43
    ***Hipo zgadzam się z Tobą. Ale korzystając z tego, że wspomniałeś o zbieraniu danych, opiszę Ci zaraz zabawną sytuację. Sytuacja, po której byłem wręcz zdegustowany. Otórz mój koleżka, użytkownik sieci Idea chciał przesłać na mój telefon MMS(zdjęcie fajnej dupeczki tak na marginesie). Nie wiedzieliśmy o tym, że MMS można wysyłaś tylko w ramach jednej sieci. No i on wysłał, a ja dostałem SMS, że aby otrzymać MMS, muszę zarejestrować się na stronie Idei. Więc wlazłem na tę stronę i się zarejestrowałem (warunkiem prawidłowej rejestracji było podanie swoich danych i numeru telefonu). No i fajowo. Tylko, że MMS nadal do mnie nie przychodził. Wczytałem się w te beznadziejne komunikaty i doszedłem do wniosku, że może coś źle zrozumiałem, że może MMS mogę obejrzeć tylko na stronie bramki po zarejestrowaniu. No to już byłe wściekły, ale dobra, przełknąłem to. Ale co się okazuje? Moje próby obejrzenia MMSa na stronie Idei także spaliły na panewce. CDN...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 18:47
    ***Hipo. Komunikat brzmiał: "Brak możliwości obejrzenia MMS". No to ja Ci powiem, że poczułem się cholernie oszukany przez Ideę. a) nie obejrzałem MMSa wysłanego do mnie; b) Idea wyłudziła ode mnie moje dane osobowe. I tyle. Wydaje mi się po prostu, że Era stawia sprawę jasno. "Będziecie wysyłać SMSy z naszej bramki, ale zapłacicie za to swoimi danymi osobowymi". Czy to w porządku, czy nie, to osobna kwestia, ale chociaż jasna. Pozdrawiam oszuścików z Idei!
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-03-27 18:55
    rhat: z tymi MMSami to fakt, tez slyszalem o tym problemie z ogladaniem na ich stronie. Ale tu jest podobnie jak z Mboxem - ogolnie wszystko wyglada spoko, funkcje tez ma niezle tylko ta szybkosc dzialania - to pozostawie bez komentarza, choc nieraz kiedy probuje tam wejsc chodza mi slowa wielu krzykaczy z GOLa po glowie :-) Wracajac do naszej dyskusji - zgoda ze Era stawia sprawe jasno. Pomimo tego uwazam ze SMSy poki co sa usluga troche popularniejsza od smsow. Nie mowie ze tak pozostanie na zawsze ale na chwile obecna uwazam iz lepiej nie miec mozliwosci obejrzenia MMSa na stronce niz brak mozliwosci wyslania smsa np. z gg choc najlepiej zeby bylo i to i to ;-) Na mozliwosc przesylania MMSow miedzy sieciami jeszcze troche poczekamy...To ostatnie zdanie z oszuscikami jest bardzo trafne choc podciagnalbym pod to tez erke ;-))Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-03-27 18:57
    rhat: zapomnialem dodac iz wszystkie nasze OPKi sa good tylko czasami inaczej pojmuja to slowo. Ale o tym chyba wiesz... ;-)) Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    DJPi pisze: 2003-03-27 18:59
    Wszystko fajnie ale jak chce wyslac sms z idei to co drugie wyslanie wyswietla sie komunikat "Bramka chwilowo niedostepna" - po ponownym zaladowaniu strony dopiero idzie
    0
  • Users Avatars Mini
    wilcek pisze: 2003-03-27 19:15
    po pierwsze strona idei sie zaladuje raz od wielkiego dzwonu, po drugie akurat uwierze ze z brami idei jest wysylanych klikanascie milionow sms. tak powodzenia idea - najgorsza siec w polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    blue_ pisze: 2003-03-27 19:17
    a od kiedy bramka Idei jest taka wygodna ??? od czasu wprowadzenia tokenu ? od casu jak strona otwiera sie raz na 10 wejsc ? najpierw niech sami zrpbia porzadna bramke a dopiero potem krytykuja innych !!!!! Pozdrawoam blue_
    0
  • Users Avatars Mini
    doktor_mgr pisze: 2003-03-27 19:45
    Ale się idea ośmieszyła. Gdzie Era wprowadziła płatną bramkę??
    0
  • Users Avatars Mini
    Kwiatek pisze: 2003-03-27 19:56
    strona ideii to jest jeszcze nic!!! ja naszczescie nie kozystam z tej sieci!! mam za to dosc duzo znajomych ktorzy popelnili taki blad!! ci co maja Popa masowo uciekaja, nie maja problemu!! problem maja ci co maja cyrofraf!! poniewaz nie maja jak zmyknac z tej sieci!! a dlaczego tak sie dzieje?? nie wiem jak u was w innych miastach polski ale w Lublinie w godzinach od okolo17 do okolo22 wykonanie polaczenia oraz wyslanie smska ganiczy z cudem!! jesli sie juz ktos polaczy to rozmawia wiedzac ze w kazdej chwili moze go rozlaczyc przy pelnym zasiegu!!! moze dzieje sie tak przez to ze w lublinie jest BOK?? siec jest w kazdym razie przeciazona!! to jest tan bol!! co z tego ze i interneta da sie wyslac smsa do uzytkownikow ideii ak oni sami nie beda mogli nam na niego odpowiedziec gdzy nie maja stycznosci z bramka internetowa!! POZDRAWIAM i krzycze wszyskim NOWYM IDEOM PRECZ (bez podtekstow zwiazanych z ptc centertel:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2003-03-27 20:06
    kwiatek: w Tychach na POPie to samo wieczorem i czasami rano. Piszesz SMS wysylasz i co i DUPA - awaria sieci (komunikat na telefonie) !
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-03-27 20:09
    Kwiatek**podobny problem zaobserwowalem we wroclawiu.Pisalem juz o tym. z karta niemiecka chcialem wybrac idee-spoko,ale juz zeby ktos sie do mnie dodzwonil-nie idzie-sprawdzalem-slyszalem tylko komunikat o nieosiagalnosci-pelny zasieg byl. gdy zalogowalem sie do Ery nie bylo problemu! Dodam ze mieszkam w absolutnym centrum wroclawia i to mnie lekko zdziwilo! ale z drugiej strony-kumpel ma popa i nie ma zadnych problemow-wiec ta idea nie moze byc taka zla jak niektorzy pisza!
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-03-27 20:42
    kwiatek** a to mi klina zagiales...3 i pol roku w idei,w tym 3 miesiace w popie ,mieszkam w lbnie na delikatnie mowiac peryferiach i NIE MAM I NIGDY NIE MIALEM zadnych problemow z wyslaniem smska ani z przeprowadzeniem rozmowy,niezaleznie czy od siebie z domu czy z uniwerku czy ze szkoly...i powiem ci wiecej-mam wieeeeeeeeeelu znajomych z popami i NIO i nie slyszalem zeby sie kots bardzo skarzyl...
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-03-27 20:44
    a i jeszcze cos odnosnie plusa...moja mama przez dluuugi czas miala w plusie tel z ktorego nie mozna bylo wysylac smsow(po prostu nie mial takiej funkcji) a od czasu do czasu na fakturze miala doliczone pare min rozmow i SMSOW(tak tak,tych ktorych nie mogla wysylac...)a od sieci to ja chyba ze 2 miesiace po rozwiazaniu umowy odlaczali...:))
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-27 21:09
    Debilna Idea!
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-03-27 21:15
    ***maruda zgadzam się z tobą w 100%
    0
  • Users Avatars Mini
    ANTYK pisze: 2003-03-27 21:18
    CO ZA DEBILNA IDEA!!! ZGADZAM SIE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-27 21:18
    Ale dobrze, że Era zrobiła odwet.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANTYK pisze: 2003-03-27 21:19
    A KTO WPROWADZIL WPISYWANIE GLUPAWYCH SLOWEK JESLI CHCE SIE WYSLAC SMSA Z NETU?? NO JASNE ZE GLUPAWA IDEAAAA!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ANTYK pisze: 2003-03-27 21:21
    GLUPIE SLOWKA JAK OPERATOR! ABY WYSLAC MUSISZ WPISAC!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-27 21:24
    Operatorzy powinni bronić swoją opinią przed zakłamaniem. Ale dlaczego jest taka ogromna nienawiść i konkurencja wśród operatorów???
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2003-03-27 21:39
    oo, komentarzy juz sporo, ale dodam cos od siebie okreslajac sytuacje na rynku. plus zawsze byl drozszy od reszty. idea i era oferuja podobne ceny na uslugi, a roznice wlasnie wychodza w takich "detalach" jak np. obsluga darmowej bramki sms. ewidetnie tych, ktorzy wysylaja duzo i maja dostep do sieci, takie podejscie ery zacheci do przejscia do konkurencji. na ile to sie erze oplaca... czas pokaze
    0
  • Users Avatars Mini
    lang pisze: 2003-03-27 21:41
    czyli co? era ma darmowa bramke sms? bo ja sie juz zgubilem ale pamietam ze jeszcz niedawno korzstalem z bramki ery i bylo za free
    0
  • Users Avatars Mini
    korek pisze: 2003-03-27 21:54
    ja zawsze powtarzam ze Era jest beznadziejna i będzie nadal
    0
  • Users Avatars Mini
    darth_vader pisze: 2003-03-27 21:59
    Ja tam korzystam z bramki Tlena i nic sie nie stało zawsze dochodzi czy idea czy ściera czy + ludzie to najlepsza bramka (i najlepszy komunikator przy okazyji) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-27 22:10
    robi się niezdrowa konkurencja:((
    0
  • Users Avatars Mini
    polkmn pisze: 2003-03-27 22:27
    chociaż idea jest wyrozumiała dla kilejntów i za to ją cenie
    0
  • Users Avatars Mini
    vinde pisze: 2003-03-28 00:23
    Popieram Ci polkmn! I dodam że token w idei jest ok - a ty ANTYK jak nie wiesz do czego służy to może nie zabieraj głosu.
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-03-28 00:51
    Lepiej wpisywac hasło z tokena i pisac długie SMS-y,niz jak w ERZE nie wpisywac i wysyłac SMS-y po 100 znaków(albo i mniej)z reklamami,gdzie co chwile wyskakuje za długi tekst!
    0
  • Users Avatars Mini
    wilcek pisze: 2003-03-28 01:32
    no to w tym momencie duzy minus dla Ery, ale czy bramka idei tak dobrze chodzi to ja bym spekulowal, czesto gesto zdarza sie ze nie da sie wyslac smsa, bo bramka ma przekroczony limit. to samo tyczy sie plusa, tez maja lipna bramke.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-03-28 03:05
    buahahahahahaha !!!! To mnie rozbawili...podobno taka bezpłatna bramka!!! A zeby dostawac sms z netu trzeba wydac na smsa aktywujacego usługę - a to juz kosztuje. Niech Idea zamknie twarz...no pysk, twarz dawno stracili.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-03-28 03:06
    a co do samej bramki w Erze to pomysł jest troche poroniony i moze sie okazać ze nagle spadnie zainteresowanie sms;ami do ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-03-28 09:40
    Widac kazde takie wystapienie to walkoa o klienta - chca dogonic za wszelka cene Erę - ale jeszcze chyba sporo czasu upłynie zanim to się stanie. A co do bramki to moze i racja ze maja ja najgorszą wśród pozostałych - Idei i Plusa ale za to w innych usługach przodują. I tak to jest w jednym lepi w drugim gorsi - tak jak i pozostali operatorzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    krz pisze: 2003-03-28 10:06
    \"nie planujemy wprowadzania utrudnień\" ?? przeciez oni juz utrudnili, wprowadzajac limit na odbiorce!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-03-28 11:28
    era i idea - nie maja co robic i sie chlopcy bawia. zenada.
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-03-28 11:59
    cieplix,a na to ze sa ludzie ktorym na przyklad jakas nadzwyczajna sytuacja nie pozwala na otrzymywanie smskow z netu lub sprawia ze po prostu NIE CHCA otrzymywac smsow z netu to nie pomyslales zapewne??a ciebie jak na 24 grosze nie stac to wyrazy wspolczucia i powodzenia w korzystaniu w dalszym stopniu z lipnej sciery lub taniego jak danie w 5 minut plusa...:) pozdrawiam...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2003-03-28 13:16
    Ja uważam , że jak narazie "odpukać" to do Panów z Plusa , ta sieć jest najlepsza jeśli chodzi o wysyłanie SMS-ów z internetu !!!!! Żadnych dopinanych reklam , brak ograniczeń , brak dodatkowego "okienka" jak w IDEI po prostu jest najlepsza - zresztą zawsze była na pierwszym miejscu jeśli chodzi o jakość . Teraz tylko użytkowincy mogą się martwić by nie poszli śladem Ery , ale mam nadzieję , że nie są na tyle bezmyślni by tracić przez to klientów . Pozdrawiam .....
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2003-03-28 13:44
    a zauwazyliscie zmiany w programie era premia(dawniej stokrotka)?
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-28 16:55
    ***Jack zgadzam się z Tobą co do tego, że bramka Plusa do niedawna była doskonała. Ostatnio niestety mam z nią problemy, często nie mogę wysłać z niej SMSa. Nieprawdą jest także, że nie ma w niej ograniczeń. Można wysłać 10 SMSów. ***GSManiac cieszy mnie, że są tuatj userzy, którzy są poza ideologicznie agresywnymi frakcjami - wielbicelami poszczególnych operatorów i potrafią obiektywnie opisywać rzeczywistość. ***lookanio słuszna uwaga do ***cieplixa, choć zdaje się, że Ty już należysz do którejś z wyżej opisywanych przeze mnie frakcji. ***Cieplix wyjaśnij mi co poronionego jest w zwiększaniu funkcjonalności bramek internetowych? Wszyscy piszą o tym, co w temacie zmiany jakościowej w bramce Ery jest złe, nikt nie zwraca uwagi na to, co jest dobre (ogromne zwiększenie funkcjonalności, przy minimalnym zmniejszeniu możliwości wysyłania najprostszych SMSów). Natomiast Twoja uwaga, co do aktywacji odbioru SMS w sieci Idea jest bardzo słuszna i zgadzam się z nią. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-03-28 17:57
    rhat**czy wielbicielem??hmmm,trudno powiedziec...po prostu przechodzilem przez nie wszystkie i gdybym mial jakies zastrzezenia do idei to po prostu bym z niej zrezygnowal...na moje skromne potrzeby mi po prostu wystarcza:)po prostu nie lubie jak ktos krytykuje doslownie caly swiat wokol siebie:)24 gr...jessssu,co za narod:)
    0
  • Users Avatars Mini
    shado pisze: 2003-03-28 19:26
    tak kurna Idea tez jest niezla.wykupilem sobie to gowniane Mbox i non stop nie moge dostac sie ne konto bo strona jest za bardzo obciazona.niech sie zlodzieje udlawia...
    0
  • Users Avatars Mini
    pioded pisze: 2003-03-28 19:44
    Czy wszyscy są tak leniwi, że nie potrafią przeczytać i wpisać jednego słowa, żeby wysłać smsa. Mi to wcale nie przeszkadza.
    0
  • Users Avatars Mini
    niki pisze: 2003-03-29 01:14
    Facet (Kalinowski) nie raz dał dowód,że jest palantem. W + bramka działa świetnie od zawsze. Idea jest mistrzem ogłaszania prawd wirtualnych :-) Liczy sie zgłosić do prasy dowolną prawdę. Kto sprawdzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2003-03-29 01:51
    Ja wciaz dostaje spam i zaden token nie pomogl.Ostatnio o czyms tam w Proficie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2003-03-29 03:34
    Pala, to nie jest spam, to są smsy wysyłane przez ideę, o ich promocjach..
    0
  • Users Avatars Mini
    Krissvette pisze: 2003-03-29 12:12
    Jak narazie nie mam żadnych zastrzeżeń co do usług Ideii a do takiego stanu rzeczy trzeba też chyba mieć szczęście.
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-03-30 19:31
    "...Zapraszamy wszystkich niezadowolonych z 'żetonowych bramek' do korzystania z przyjaznej dla każdego bramki Idei..." dziękuje, może innym razem. Wczoraj wysłałem koledze sms-a z tejże wspaniałej bramki i dobrze, że zadzwoniłem do niego później, żeby o co innego zapytać, bo niestety do dzisiaj jeszcze nie doszedł (sms). A co do innych usług, to niestety różnie bywa...
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-31 17:36
    ciekawe jak długo rzecznikj ideidotrzyma słowa tj. "W odróżnieniu od innych operatorów GSM nie planujemy wprowadzania utrudnień dla użytkownikow tzw. bramki SMS " - obraski az tak bardzo nie przeszkadzają, bardziejby mnie wkurzały reklamy w erze
    0
  • Users Avatars Mini
    Adas1924 pisze: 2003-03-31 21:59
    Jacek Kalinowski sraj sie
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-01 16:03
    "...współczujemy, że muszą korzystać z takiego operatora. Zapraszamy wszystkich niezadowolonych z 'żetonowych bramek' do korzystania z przyjaznej dla każdego bramki Idei." Piekny tekst.Ladnie zjechal Ere!Brawo brawo dajcie mu nobla! A co do tresci to ja tez im wspolczuje ze maja taka durna siec!
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-04-02 02:01
    idea może ma fajną bramkę (?) ale jakość usług do dupy( no przynajmniej w popie) wczoraj nie dało sie dzwonić, dzisiaj też. dzwonie ( z tepsy) na infolinie i uprzejma pani mi tłumaczy że coś tam konserwują więc popy nie działają. optima i meritum tak, a pop nie. na pytanie czemu użytkowników popa mają w dupie, pani powiedziała że w końcu kiedyś trzeba coś konserwować. tylko k... czemu wtedy jak ja tel potrzebuje. i pomyśleć że zrezygnowałem po 3 latach z +. no ale teraz abonamentu nie płace, to i jak mam wymagać???
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-04-03 18:28
    ***ghostdog jestem pewien, że nie czytasz komentarzy pod newsami. Sam powinieneś domyślić się dlaczego. I wiesz co? Teraz zgadnę, że masz około 16 lat, a później sprawdzę i pewnie przekonam się, że miałem rację. Pozdrawiam i polecam termin "merytoryczny". Przyda Ci się.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-04-03 18:36
    ***ghostdog pomyliłem się o rok. Niestety tak naprawdę na Twoją niekorzyść. Jeśli nie wiesz o co chodzi, zapoznaj się ze znaczeniem słowa "niedomówienia", a także z podstawami logiki oraz znaczeniem słowa "treść". W ogóle na Twoim miejscu więcej czytałbym książek, a mniej bawiłbym się telefonem i komputerem. I nie obraź się, poniewarz to wszystko dla Twojego dobra. Martwię się o Ciebie tak zupełnie bezinteresownie. No chyba, że 01-04-2003 o godzinie 14:03 miałeś po prostu zły dzień. Wiem, że to zdarza się każdemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-04 13:17
    Widzę że idea próbuje sobie zrobić niezłą reklame na tym że era wyłącza bramkę...
    0
  • Users Avatars Mini
    marek55 pisze: 2003-04-05 17:22
    a jest platna ?
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2003-04-06 18:00
    hehhe... dobrze powiedziane... idea rzadzi!!!! nie uwazacie, ze platna bramka sms... to jakas totalna bzdura???? przeciez to obled... zeby placic za sms\'y wysylane z netu... przesada... era zawsze miala jakies dziwne pomysly... nie mowiac juz o plusie.... PEACE!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    red_fork pisze: 2003-04-07 23:36
    Ja tam z ideą nigdy nie miałem problemów... Mam 220 min. za ok.100 zł i jest spox.(120 min z promocji studenckiej + 100 min z promocji przyjaciel) Jeśli chodzi o MMSy to dochodzą ode mnie do Idei i Ery (nie wiem nic o plusie bo nie znam osoby, która miałaby telefon obsługujący MMS w plusie...).Nigdzie nie musiałem sie rejestrować itd... Nigdy w Krakowie nie straciłem zasięgu ani nie zdarzyło mi sie żeby nie można było wykonać połączenia. Wcześniej byłem abonentem Ery i też było wszystko OK. Ale z płatną bramką to przesada...
    0
  • Users Avatars Mini
    rever pisze: 2003-04-09 01:58
    powiem tyle SMIESZYCIE MNIE :) tak naprawde osoby co pisza ze idea ma uslugi na niskim poziomie pewnie kupily - rzucily sie na telefon w promocji tak jak wiele osob z plusa na sl45i a teraz w erze na eriki i taka jest prawda dla was nie liczy sie usluga tylko telefon! i nie wyjezdzac mi z tekstami typu oni maja tragiczne uslugi bo jakby plus dal wam nokie 7650 za 50 zl na 4 lata to pewnie wszyscy byscie plusa mieli :D i taka prawda o was ... ja mam ere i idee i nie nazekam na rzadna narka dresiki
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-04-10 13:08
    red_fork**ja to samo-zero problemow z idea...i nie mam zamiaru zmienic sieci za nic w swiecie:) rever**powiem tyle-100% racji...nie ccha wyjsc na matolkow to sie dra ze plus jest the best bo im glupio ze maja w sumie fajne foniki(zl45i) w beznadziejnej sieci...trudno,ja mam 3510i(4 fon w ciagu 18 mies.abo) ale sie ciesze ze z czystym sumieniem korzystam z normalnej sieci oferujacej uslugi na wysooooooookim poziomie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-07-15 02:32
    no mam idee, ale czasem trzeba przyznać mułowato dochodzą smsy z bramki, niemniej to jeden na 50 przypadków.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: