Idea wyprzedzi w tym roku Plusa

Newsy
Opinie: 142

Sieć Idea ma już ponad 4 mln abonentów. Taką informację podał rzecznik firmy Jacek Kalinowski na dzisiejszej konferencji prasowej we Wrocławiu. Idea zamierza w tym roku pozyskać jeszcze 400 tys. nowych abonentów i objąć druga pozycję na polskim rynku telefonii komórkowej.

Opinie:

Opinie archiwalne (142):

Komentuj

Komentarze / 142

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-10-07 17:09
    Przy pomocy TPSA nie jest to trudne. Ale naszczęście idzie to w parze z cenami i jakością usług (oj, chyba wywołam wojnę...). Brawo Idea! Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    raschke pisze: 2002-10-07 17:11
    I za dwa lata zbankrutują Zostanie tylko era i +:)
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-10-07 17:17
    Idea staje się coraz lepsza i większa :) Tak dalej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-10-07 17:18
    joachim : co z tego ze nawet 60% w popie przeciez prepaidy generuja duze zyski, zreszta jak tak dalej pojdzie to plusowi zaczna uciekac wszyscy , juz nie moge sie doczkeac kiedy skoncza mi sie umowy z nimi bo napewno ich nie przedluze.
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2002-10-07 17:18
    ciekawe ile z tych 4 mln to aktywni uzytkownicy? np. moj POP lezy sobie od dluzszego czasu nie uzywany - pewnie tez podwyzszyl statystyki.. ten ma 3, a tamten 4 mln.. i co z tego, skoro niewiele(?) jest osob (na pewno ta sporo mniejsza "polowa"), ktore przedluzaja umowe po wygasnieciu cyro.. poza tym jakosc uslug (nie tylko w ideii) pozostawia wiele do zyczenia.. a moze przeprowadzic anonimowa ankiete (rozsylana razem z rachunkiem / dostepna w pkt. sprzedazy - dla pp) wsrod wszystkich uzytkownikow danej sieci? dopiero wtedy moznaby zobaczyc czy ilosc idzie w parze z jakoscia.. no, ale na bezrybiu i rak ryba - niektorym telefon jest niezbedny (np. do pracy) i musza sie zdecydowac na ktoregos z opow..
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-07 17:22
    Wszystko fajnie i pięknie. Ale jak chcą pozyskać w tym roku jeszcze 400 tys to muszą zdecydowanie obniżyć ceny telefonów. To załatwi sprawę. Czekamy na takie propozycje może na święta SE T68i za 99zł. albo coś takiego..
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-10-07 17:31
    pierwsz asprawa nie napisano prawdy do konca z tego około 1 000 000 to centertel , wypadało by zaznaczyć . co do kwesti obniżenia cen za aparaty owszem moze być tylko churn bedzie wynosił w idei nie 40 % jak teraz tylko 60 a to już jest w plecy . No i wkońcu mamusia (tp) przestanie dawać kaske i co wtedy.
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-10-07 17:32
    i jeszcze jedno jezeli ktos nastawia sie na ilośc a nie jakośc to nie widze przyszłości dla tej firmy
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-10-07 17:33
    a w ramach ścisłości wtedy wyprzedzi nawet erę obecnie ma 4300000
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-10-07 17:35
    Plan ambitny, ale z reguły jest tak, że liczy się nie ilośc a jakość... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-10-07 17:38
    400 tys. abonentów do końca roku, mało prawdopodobne. Zresztą niech im tam, ja i tak nie zostanę ich abonentem i takich jak ja jest z pewnością wielu a to im nie ułatwi sprawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-10-07 17:39
    tylko gdzie liczy sie jakosc a nie ilosc? , bo na pewno nie w polsce
    0
  • Users Avatars Mini
    Niemczycki Zdzisław pisze: 2002-10-07 17:39
    A co wy tam wiecie , Centertel dazy do tego co kiedys mial tzn. przewaga nad innymi operatorami patrz rok 1996-97 . Zobaczycie w przyslym roku o tej porze bedzie news "Idea posiada najwiekszy udzial w rynku" i to wlasnie chodzi centertelowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel_k pisze: 2002-10-07 17:40
    nie dziwie , ze IDEA wyprzedzila PLUSA .... brawo dla IDEII , do **byku** ten 1 000 000 abo Centertela to gruba przesada ... z tego co IDEA podaje to jest ich jeszcze paredziesiąt tydięcy .... więc nie wymyślaj bzdur ..... pozdrawiam pawel_k
    0
  • Users Avatars Mini
    dobi pisze: 2002-10-07 17:48
    a czy uzytkownikow + mozna nazwac abonentami?czy dziadami placacymi w wieksosci abo w cenie 25 plus wata
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-10-07 17:50
    i idz sobie franek do ideii. nikt nie bedzie za toba plakal. ja znam osoby ktore po przejsciu z ideii do plusa placa nawet 30 zł mniej przy rachunkach okolo 100 zl. a dlatego ze kazdy powinien liczyc co sie komu oplaca. jezeli 4 mln oplaca sie idea to im gratuluje. ja jestem za + !
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-10-07 17:58
    a czy ja mowilem ze ide do idei , ja poprostu nie rozumiem tego waszego glupiego kibicowania tym trzem zlodziejom! . DOBI masz racje co do tych dziadow z rachunkami po 25 zl netto w +. joachim : co mnie obchodzi te twoje CHURN ja napewno nie bede sie zailczal do lojalnych klientow plusa , zrezygnuje jak tylko skoncza sie umowy. Gadek a co ty mozesz wiedziec jakie ja kase place co miesiac plusowi napewno nie zaliczam sie do takich co placa nedzne 100zl tylko o wiele wiecej
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-10-07 18:01
    no kibcujcie sobie dalej dzieci przeciez pisanie jaka ta moja siec jest extra(kubiczek,Gadek) jest smieszne i pewnie to jest wasza jednyna rozrywka
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-10-07 18:06
    *pawel_k * to nie ja to wymysliłem takie info było tutaj na gsm chłopcze
    0
  • Users Avatars Mini
    turek pisze: 2002-10-07 18:09
    byku:Centertel to parenascie tysiecy aktywacji.Jakosc?Odsetek klientow najbardziej zadowolonych z sieci ma wlasnie idea, wiec komentarze o braku jakosci a nastawianiu sie na ilosc sa nietarfione
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-10-07 18:10
    to było do przewidzenia od mniej więcej roku, ze idea wyprzedzi plusa w ilosci abonentów. Co do komentarzy to franek ma rację, abonenta nie powinno obchodzić to czy jakaś sieć ma zyski i jaki ma wskaźnik churn - no chyba, ze dany abonent jest udziałowcem sieci. Klienta powinno obchodzic tylko to na jakim poziomie sa świadczone usługi i ile musi za to zapłacić. Znam ludzi, którzy sa zagorzałymi zwolennikami jednej sieci nawet jak im sie udowodni, że za to samo w innej zapłaca mniej i sa to duże sumy przy duzych rachunkach. Po prostu fanatycy:)) Plus dla ideii, ze wykosi plusa, teraz kolej na erę jesli nie chce być druga i na plusa jeśli chce wyprzedzić idee - my klienci, mozemy na tym tylko zyskac, choc nasze zyski nie będa wielkie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-10-07 18:17
    do joachima najbardziej przemawiaja wyniki finansowe przy wyborze opertaora i cieszy sie z tego jak by mu krowa nasrala w kieszen :))) Nie rozumiem takich skrzywionych fanatykow. Hansen zgadzam sie z toba w 100%.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-07 18:18
    czyli tak jak w zeszłym roku wprowadzą w duzej ilosci jakis walący na kolana model za psie pieniądze (tak jak 8210 w zeszłym roku na gwiazdkę) Miejmy nadzieje że bedzie to 6310 za 49 zł a wtedy niech Plus się schowa ze swoimi drętwymi taryfami
    0
  • Users Avatars Mini
    RM pisze: 2002-10-07 18:25
    100000 w Centertelu? ZTCP Centek ma ok 20000 abonentów teraz...
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2002-10-07 18:31
    do ***jachim*** : Plus ma tak lojalnych klientow ze traci ich wlasnie na rzecz Idei, wez ty sie chlopie zastanow, to tylko matematyka, a Plus ma tak dobre wyniki finansoe tylko dlatego ze wstrzymal inwestycje podczas gdy Idea inwestuje od 2 lat zdecydowanie najwiecej w rozwoj sieci, myslisz ze przy zlej jakosci sieci ktos by sie odwazyl na pierwsza masowa promocje GPRSa, mity o zlej jakosci zasiegu Ideai to jedyne co zostalo Plusowcom, a wlasciwie to juz nie zostalo bo zostali w tym temacie rowniez w tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-07 18:33
    Mnie nie obchodzi kto ma ilu abonetów. Mnie obchodzą comiesięczne rachuneczki i jakość :P
    0
  • Users Avatars Mini
    INTERFON pisze: 2002-10-07 18:38
    Może i dynamika rozwoju w postaci pozyskiwania klientów jest widoczna ale co z usługami i zasięgiem ???
    0
  • Users Avatars Mini
    ZbiR pisze: 2002-10-07 18:43
    jachim: nie pisz głupot na temat churn Plusa! Wejdź na jego stronę i sprawdź! W Polkomtelu wskaźnik ten leży i kwiczy. Zdecydowanie najlepiej wypada on w Erze. Celowo nie podaję liczb: znajdź je sobie, leniu, sam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-10-07 18:43
    ***Franek jak palcisz taka duza kase a operator tak bardzo Ci nie odpowiada to chyba te 600 zl za rozwiazanie umowy nie powinno stanowic dla Ciebie problemu. A z tego co zauwazylem to juz od dawna narzekasz na swojego obecnego opa. Jak jest tak drogo i tak do dupy to moze jakbys polroku temu policzyl dokladnie to by Ci sie oplacalo zerwac umowe. I nie pokazuj co to nie Ty, "nedzne 100zl", opwie chcieli by samych takich "nedznych" abonentow. A poza tym czytajac wiekszosc komentarzy to ludzie generalnie kieruja sie cena telefonu przy zakupie a nie cenami polaczen, co oznacza tylko to ze chca miec fajny telefon zeby kazdy widzial. A operatorzy wykorzstuja takie podejcie i w latwy sposob moga sobie poprawic liczbe klientow :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-07 18:49
    statystyki sobie zapewne zdołaja poprawić wprowadzeniem na rynek atrakcyjnego aparatu w atrakchjnej cenie - ludzie na to pójdą. Dopiero za rok bedą sie martwić co zrobić by zatrzymać 150 tys jelonków którzy nabyli na gwiazdkę 8210. Dla mnie też nie ma zadnego znaczenia czy moja sięć ma 2 miliony czy 5 mln abonentów. A na usługi Idei jak na razie nie narzekam ( jedynie do meritum mogliby wprowadzic jakąś skromną liczbę sms-ów do abonamentu)
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-10-07 18:52
    Franek! nie denerwuj się. Tu każdy pisze o swoich odczuciach, o tym jak postrzega świat. Myślę że jest fajnie. Ja mam dwa telefony w Idei ( miałem 12 razem z centertelem) z reszty wycofałem sie z powodu marnej jakości usług. I tu pewnie na mnie większość ryknie. Jest to jednak moje spostrzeżenie i mam do tego prawo. Ciągle powtarzam " masz IDEE to kup jeszcze telefon". IDEA zbiera klientów reklamami które nie mają wiele wspólnego z prawdą a rezultat w ilości przybywających klientów jest rewelacyjny. Tylko czy to jest KLIENT????. Ja mam nr.telefonu łudząco podobny do BOA w Erze i spotykam się z takimi problemami u abonentów tej sieci że włos jerzy się na głowie i takich w Ideii zapewne również nie brakuje. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-10-07 18:59
    giewont: no tak ale jezeli to jest kilkanascie aktywacji to nie jest 600zl , dlatego lepiej poczkeac jeszcze te pare miesiecy i wydzwaniac bezplatne minuty.Joachim jakosciowo zasieg plusa w porowniwniu do idei jest dziurawy zwlaszcza na peryferiach no i ten brak EFR czy jak mu tam (jakosc rozmow). A Idea znowu to burdelarska firma , mnie zadnen operator nigdy nie bedzie odpowiadal w 100% , widocznie jestem zbyt wymagajacy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-07 19:01
    A ja wiem czego potrzebuję i takiego operatora wybieram,nie obchodzi mnie nazwa ani opinia,ale czy jego oferta mi odpowiada.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-07 19:08
    A jeżeli wiekszość klientów Idei jest zadowolona,co wykazały sondarze,znaczy odpowiada im jej oferta,więc lamenty na GOL-u jaka to sieć denna chyba nie bardzo jest prawdziwe,opinia uzytkowników GOL-a choć jest ważna,jest tylko promilem w całej poddanej badaniom sondażowym grupie klientów opów.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-07 19:16
    **Kan** i własnie o to chodzi POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-10-07 19:17
    Franek, Plus i Era jedynie mają "Dziurawy zasięg wWesołej k/Warszawy i jest to jedyne miejsce gdzie łatwiej mi korzystać z Idei. Zastrzegam sobie że nie znam wschodniej części Polski jeśli chodzi o pokrycie zasięgiem. Należy jednak dodać że wskazania mocy sygnału w telefonie nie zawsze świadczą o możliwości uzyskania połączenia w Ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sito pisze: 2002-10-07 19:19
    Plus jest najlepsza siecia na swiecie , a ci co gadaja ze jest do dupy to niech sie wykastruja !!!!! PLUS tylko PLUS !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-10-07 19:23
    a kubiczku to to jestes ewenement w skali swiatoej jezeli chodzi o zadowolenie z wlasnej sieci plus(wiekszego fanatyka nie widzialem) i wspanialego abonamentu dla emerytow :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-10-07 19:35
    moze plus stanie sie elitarna siecia ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-10-07 19:37
    A ja jestem zadowolony z Plusa. I co? Mam sobie w łeb palnąć?
    0
  • Users Avatars Mini
    Samsung T100 pisze: 2002-10-07 19:41
    grzesiu: chyba na to wyglada . Trapi : a co marzysz dziecko o elitarnej sieci ? :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-10-07 19:57
    Myślę że i w IDEI jest możliwość nie tracenia zasięgu i kontaktu z otoczeniem. Proponuję przekierowanie na konkurencyjną sieć...... warunkowe.Mająć wysokie "meritum" koszty będą znośne.
    0
  • Users Avatars Mini
    mores pisze: 2002-10-07 20:00
    m.kubiczek: Jesli chodzi o to zadowolenie, to ostatnie sondaze wykazaly, ze i te w Idei najwieksze :P.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-07 20:18
    m.kubiczek***niskie (zbyt) ceny np w Idei,jeżeli,o te ceny chodzi,to posłuchaj reklamę Plusa,gdzie się chwalą najtańszym abo na rynku,coś Ci się sumy nie zgadzają.Bo według tych reklam,to Plus chce pozyskać,tych co mają najmniejsze rachunki.Zresztą sądząc po tym co napisałeś kiedyś w taryfach i Ty do nich należysz,zresztą na takie rachunki Ci mama pozwoliła.Szkoda,tylko,że nie nauczyła Cię jeszcze liczyć i słuchać reklam,może wtedy Twoje komentarze bardziej by odzwierciedlały prawdę.A tak nawiasem,jeżeli Idea ma tak niskie ceny,to tylko się cieszyć i niech inni jej dorównują,tu akurat nie ma przymusu operatora,jak w telefoni stacjonarnej,gdzie nie zawsze jest możliwość wyboru.
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-10-07 20:33
    ale zes Kan pojechal :-) ale slusznie bo kubiczek takie bzdety napisal ze w pelni ci popieram :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-10-07 20:34
    bo przeciez jak mozna napisac ze sa ceny w idei ZBYT niskie????????? kiedy sie caly czas narzeka ze jest za drogo bez sensu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-10-07 20:38
    O czym tu dyskutować, chyba każdy wybiero to co jest dla niego odpowiednie, a nie patrzy na opinie innych.
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-10-07 20:38
    mialo być "wybiera"
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2002-10-07 20:46
    Komentarze w stylu "osoby płacące 25 PLN to dziady" świadczą o poziomie autora takiego komentarza. Poza tym obejrzyjcie sobie reklamę ERY "oceniaj ludzi według serca a nie portfela". Dobi - nie chwal się swoją forsą! Szkoda słów...
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-10-07 20:53
    hehe skoro Idea chce pozyskac az 400tys klientow do konca roku to musi pomyslec o jakies bajeranckiej akcji swiatecznej(np. jak w zeszym roku N8210)
    0
  • Users Avatars Mini
    mops pisze: 2002-10-07 20:58
    byle lasek, byle wiocha i Idea traci zasieg. I to ma byc siec??
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2002-10-07 21:05
    niestety plus jest za drogi!!!! nic dziwnego ze ludzie do idei odchodza!ceny abonamentu powinny byc w Plusie takie jak w tej promocji-Kameleon czy jak on sie tam nazywa+10minut wiecej w kazdym obnizonym abonamencie i Plus moglby dalej konkurowac. Jestem klijentem tej sieci juz troche i na dzien dzisiejszy mam zamiar zmienic-zostalo mi jeszcze 4 miesiace. Jednak idei nikomu bym nie polecal-nie przekonuje mnie ta siec, jak zmienia takt to moze sie zastanowie!
    0
  • Users Avatars Mini
    erik pisze: 2002-10-07 21:16
    mops: gdzie ty mieszkasz ze tak strasznie tracisz zasieg?? w buszu,na tratwie koło helu...??? bo mi sie to nie zdarza a jeżdze po calej polsce!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-07 21:29
    ukash***tak chyba się trochę zagalopowałem,ale poniosło mnie,gdy czytam komentarz,którego każde słowo zaprzecza samemu sobie i faktom.I nie bronię Idei,ale przeinaczonym faktom.Do m.kubiczek przepraszam jeżeli Cię uraziłem,ale opieraj się na faktach i komentuj.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2002-10-07 21:51
    ***erik*** To mało jeździsz: jeśli chodzi o Hel najgorszy zasięg ma właśnie JUDEA! Pojeździj też troszkę wokół 3miasta: otoczony Trójmiejskim Parkiem Krajobrazowym (tereny mocno zalesione) i cóż tam z zasięgiem? ERA i PLUS - max, a JUDEI brak! Zasada prosta póki co: ERA i PLUS albo są na max albo słabiej - ale są, z JUDEĄ inaczej: albo jest jako taka, albo jej niem i już! Taka jest prawda. Ale fanatycy JUDEI "wiedzą" swoje ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-07 22:03
    Plusowcy chyba się zagotowali. Ludzie troszkę luuuuzu :P
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2002-10-07 22:07
    Ostatnio Plus GSM stracil kolejnego klienta korporacyjnego na rzecz IDEI. Jest nia SKANSKA. Brawo dla obu sieci!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    fx pisze: 2002-10-07 22:32
    W Warszawie się utarło, że firma i ma aktywację w plusie to już przeszłość. Nowocześnie jest mieć meritum lub era biznes. Myślę że plus jeszcze dużo straci klientów biznesowych w tym roku. Nadrobi SIMplusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    odys pisze: 2002-10-07 22:41
    Jachim, a moze palnij sobie w leb, co?Zrobisz przysluge wszystkim.Twoja rodzina z twojego powodu musi strasznie cierpiec. Uzytkownicy kazdej sieci beda jej bronili i probowali dyskredytowac pozostale, ale czy to ma jakikolwiek sens???Raczej nie, a wszyscy, ktorzy tak robia powinni zaczac sie zastanawiac nad swoim zyciem, bo cierpia na syndrom malenkich polaczkow. Oby takich jak najmniej!
    0
  • Users Avatars Mini
    sumer pisze: 2002-10-07 23:12
    Franek idz sie leczyc !! :-)) i kup telefon w Idei, najlepiej w Popie
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-07 23:29
    Śmiać mi się chce jak czytam coniektórych.
    0
  • Users Avatars Mini
    sumer pisze: 2002-10-07 23:40
    OK poniosło mnie, ale prawda jest taka, że tutaj nie chodzi o ceny jakie narzucaja nam nasi "opowie" , ale o to , że nie zarabiamy jak normalni ludzie !!!!!!!!!!!! A kto jest temu winien? Era, Idea, Plus??? Panowie zastanówcie się ....
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2002-10-07 23:55
    nieeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sumer pisze: 2002-10-07 23:59
    kosio co nie? nie rozumiesz? ...........
    0
  • Users Avatars Mini
    czlowiek pisze: 2002-10-08 00:09
    Panie i Panowie, sprawa jest prosta - każda sieć stara się o jak największa liczbę klientów, klient wybiera tego operatora który mu najbardziej pasuje. To że Idea zyskuje klientów najszybciej musi o czymś świadczyć - przecież (w większości) ludzie którzy decyduję się na jej usługi nie są debilami i wiedzą co robią. Plus i era powinny wziąść przykład z Idei i zacząć walczyć o klienta, a nie zadowalać się tymi których już przyciągneli. Gadanie, że Idea czy + czy Era jest gorsza od innej sieci jest bezsensowne. Każda ma plusy i minusy.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-08 00:26
    Idea ostro walczy!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-08 00:30
    czlowie**** Zgodzilbym sie z toba ale piszesz ze"ludzie którzy decyduja się na jej usługi nie sa debilami i wiedza co robia."Moze nieznasz takiego pojecia jak marketing-w wiekszosci fir jest taki dzial i on zajmuje sie tym zeby ludzie wybierali dany produk choc niekoniecznie jest on najlepszy.Tak wiec to ze idea najszybciej zyskuje klientow nie musi byc rownoznaczne z tym iz jest najlepsza i moze to poprostu media tak dzialaja na ludzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-08 00:31
    A tak juz na koniec to ja jestem zadowolony z ideii mimo iz czasami moga czlowieka doprowadzic do frustracjii to ogolnie jestem zadowolony.Ale zawsze moglo by byc lepiej!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-08 00:33
    ***człowiek*** ma rację POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-10-08 00:34
    go go go... ;-)) moze jak sie nachapie klientow to obnizy ceny polaczen :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Piter pisze: 2002-10-08 00:41
    pozostaje złożyć gratulacje i trzymać kciuki:)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-10-08 00:54
    O cho cho!! Ile komentarzy w tak krótkim czasie.Che to było z góry wiadome ze tak prędzej czy później się stanie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mela pisze: 2002-10-08 00:57
    I bardzo dobrze !
    0
  • Users Avatars Mini
    Michal pisze: 2002-10-08 01:03
    I tak niewinny news zamienił sie w kolejny konkurs pieknośći opów. Kazdy ma to, na co go stac albo co mu pasuje. Wszyscy maja po trochu racje... np dla jednych + ma taryfy do bani bo są relatywnie skomplikowane i mocno promuja rozmowy wewnątrzsieciowe, dla innych to Era i Idea sa do bani bo mają plaskie taryfy. Moje zdanie - szalony wyścig o nowych abonenntów skutkuje tylko tym, ze oferty opów dla obecnych abonentów są zwykle gorsze niż w bieżącej promocji. Są wyjątki jak Plus Tobie, ale innych zachet prawei nie ma.. i nie opowiadajcie o różnych punktach itd. Ceny połączeń są wysokie i jeszcze długo tak zostanie. Pa szaleńcy.. i ci rozsadni też
    0
  • Users Avatars Mini
    jersie pisze: 2002-10-08 01:06
    Ciekawe kto obsluzy tych Klientow. Salony idei dzialaja na skraju bankructwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    sylwester_cz pisze: 2002-10-08 01:08
    idea jest najlepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-10-08 01:09
    chłopaki wyluzujcie i tak każdy op nastawiony jest na wielkie profity i co z tego ze ten ma 4 mln abonentów a tamten 4,5 liczy sie JAKOŚĆ a tu jest o wiele więcej do zrobienia pozdrawiam nerwowych judeowców erowcoów i plusiakow
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-08 03:48
    już wkrótce będzie100 komentarz a newsik był taki króciutki
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2002-10-08 08:22
    To jakas bzdura na resorach!Ja i tak wolę Plusa. (Ładne panienki są jak Idea-----------poza zasięgiem) :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-08 09:28
    Z tymi uzytkownikami to sprawa sporna! Dobrze wiadomo, ze niektore karty zostaly sprzedane (pop), a nie sa wogole jeszcze uzywane, ale to tez sie liczy! Do do samej konkurencji to nie ma co sie dzwic, ze idea przegoni plusa z jego dziwnymi i malo ciekawymi promocjami! Potem juz zostanie tylko jeden! Natarcie na ere moze wymagac ciezkiego sprzetu, lub poprostu obnizenia oplat za polaczenia w idei i era sama sie pogrzebie!
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-10-08 09:29
    tak tak a plus bedzie stał w miejscu...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel_k pisze: 2002-10-08 09:45
    jersie****ciekaw jestem dlaczego tak twierdzisz .... ???? obserwując salony ideii w Poznaniu to sądzę , że jest zupełnie odwrotnie .... ***byku*** nie jestem dla ciebie chłopcem ....jak chcesz to to zostań w tym twoim śmiesznym PLUSIE...!!!! ja wolę IDEE i jestem bardzo zadowolony z ich usług jak i moi znajomi .... pozdrawiam i życzę sukcesów IDEII a wszystkim abonentom IDEII tańszych połączeń ...
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-10-08 10:05
    *pawel_k* widzisz jest demokracja i nazwać Ciebie mogę jak chce to po pierwsze.Po drugie wyniki finansowe też maja znaczenie dla klienta , a z tym zadowoleniem klientów jedni odchodzą inni przychodza , prawda jest tak aże najbardziej lojalnych klientów ma Plus , druga Idea, era trzecia. A niepokojące jest tylko jedno że w ślad za zachodem można zauważyć tendencję nastawiania się opow na prepaid
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-08 10:47
    byku***A niepokojące jest tylko jedno że w ślad za zachodem można zauważyć tendencję nastawiania się opow na prepaid,a dlaczego by nie,to całkiem dobry trend.Czy warto opowi trzymać abonenta z taryfami rzedu ponizej 50zł.chyba nie.I dlatego robią wszystko by Ci przeszli do prepaidów.jest jeszcze jeden plus takiego rozwiazania,to włączanie za niskie ceny słuchawek,do zestawów,które zalegaja magazyny,a na które w abo ktoś je weżmnie,poprostu w promocjach za parę złotych można dostać bardziej nowocześniejsze słuchawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-10-08 11:11
    Wiesz Kan, taryfy ponizej 50 zł też są oplacalne dla opa - choćby dlatego, ze rozkłada sie ryzyko - zwykle Ci ludzie płaca rachunki sumiennie i terminowo (a abo jest przecież z góry), rośnie wykorzystanie sieci - biznes jednak najwiecej nabija w tzw szczycie czyli realnie pewnie gdzieś od 7 do 18, a co z resztą czasu? Np dla mnie - ponieważ mam drugi służbowy telefon; stacjonarny i net - Czasami (10+15 ) zupełnie wystarcza, ze wzgledu właśnie na tanie rozmowy poza szczytem, 3 wybrane numery; tanie SMSy i rewelacyjna taryfe weekendową w Plusie. W rezultacie min rozmowy kosztuje mnie ponizej 1 zł. ( wysokośc rachunku - SMSy / ilośc minut z bilingu) W najniższej taryfie w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-10-08 11:11
    cd Dla kogos kto uzywa telefonu zupełnie inaczej, taryfa ta bedzie nie do przyjecia. Ale tylko w Plusie jest tak indywidualny dobór taryf. I co jeszcze na Plus - masz dostęp do tych samych taryf jako prywatna osoba i jako (mały) biznes. I ja nie kłoce sie o cechy telefonów, zasieg - choć irytujące było latyem na Kaszubach, gdy w Erze i Idei słaby ale był, a u mnie wPlusie nie Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Martinez pisze: 2002-10-08 11:28
    eljocik ** tylko ze TPSA sklada do klienta oferte nie do odrzucenia , obnizymy wam ceny za abonament na stacjonarki o 20-30% i znajda sie kable ktorych nie moglismy dla was znalesc a wy tylko zmiencie operatora na IDEA. co do ery biznes i meritum -Plus zostal stworzony wlasnie dla potrzeb biznesu Era dostala koncesje jako operator powszechny nagle im szajba odbila ze chca biznes robic i wypowiedzieli wojne plusowi a efekt taki ze IDEA tylko zyskuje , a plus na sile pcha sie z tanim abonamentem ktory stawia go w zlym swietle i podkopuje marke.
    0
  • Users Avatars Mini
    Martinez pisze: 2002-10-08 11:29
    Ale zapytajcie sie w Erze albo Idei ile prywatnych APN-ow do GPRS-u maja ? czy jakas powazna firma oferujaca lokalizacje GPRS+GPS jest w tych sieciach (o zabawce o dokladnosci 0,5 kilometra w Idei czy Finderze na SMS w erze nie wspomne)? WAP za 10zl jest dobry ale do zabawy w gadu-gadu a do powaznych zastosowan lepsza jest siec ktorej malolaty zabawkami nie zapychaja. O HSCSD to nawet nie warto wspominac , pozostali operatorzy w ofertach opowiada cuda o swoim GPRS-ie nazywajac go szybkim dostepem , a sprobojcie wyslac maila, albo duzy plik z laptopa. Tylko ze marketing w Plusie to maja do d.... i oferte zbyt skomplikowana dla przecietnego kowalskiego ;-(.
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-10-08 11:46
    ja chyba naleze do grona ludzi zapychajacych lacza, a nie wiedzialem ze jest gadu-gadu na wapie ;PP chyba sobie zaraz zainstaluje ;-)) jeszcze tylko potrzebuja fona z GPRSem
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-10-08 11:49
    dlaczego prepaid nie z prostej przyczyny szybko nie stanieją poł , na zachodzie sa tańsze od abonamentu i to sie opłaca , u nas jak na razie nie widac tendencji do obniżania ołat
    0
  • Users Avatars Mini
    Kasia pisze: 2002-10-08 13:51
    I bardzo dobrze, bardzo dobrze. Niech konkurencja rośnie w siłę, niech bądą zwolennicy każdej sieci, bo bez konkurencji to marnie zgniniemy....
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-08 14:07
    **Kasia** w Polsce konkurencjia jest troszkę inaczej spostrzegana :P
    0
  • Users Avatars Mini
    INTERFON pisze: 2002-10-08 14:08
    powinni oddzielić i podać statystyke na post i pre
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2002-10-08 14:43
    Jak rozdawali te POPy na prawo i lewo przy okazji każdego Big Brothera to nie ma się co dziwić. A tak nawiasem mówiąc to ciekaw jestem ile z tych numerów tak naprawdę dzwoni choć raz w miesiącu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemo pisze: 2002-10-08 14:54
    wyprzedzi chyba w klientow pre paid :) a i tak moim zdaniem to najgorsza technichnicznie siec w Polsce!!!! wiem bo sie z nimi mecze od pol roku!! siec zajeta i klony smskow to dzien powszedni,wolny gprs :(( bleeeeeeeee dobrze ze mam jeszcze karty sim innych opkow :) aha a na papierze to wszystko dobrze wyglada-ilosc abonentow bilansy :) popatrzcie na Kolodke :)))) showmana :) pozdro 4 all!
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemo pisze: 2002-10-08 14:55
    a tak na marginesie ja mam w szafie 3 karty POP :) no i Ideaa ma 3 klientow ktorzy przynosza zyski ?? :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    brunoo pisze: 2002-10-08 16:16
    Pozdrawiam te 4 miliony i jeszcze porzyszle 400 tysiecy nieszczesliwych ludzi bedacych abonentami Ideei. Moze jeszcze bedzie wam dane zrozumiec swoj blad i przeniesc sie do jakiejs szanowanej sieci. p.s. trzymam kciuki za te wasze wieszajace sie nokie 8210 z promocji - no coz, komus musieli to wcisnac :(
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-10-08 17:09
    jak konkurencja to konkurencja - wszystkie chwyty dozwolone ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-08 17:23
    brunoo : chyba sam jesteś nieszczęśliwy, ale nie martw się wszystko ci się jakoś ułozy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-10-08 17:41
    hehee plus dostaje baty.zle prowadzi polityke promojaca siec,ceny sa za wysokie (pre-paid),a to juz polowa sukcesu.2 polowa sukcesu to przyjazne klijentom promocje.to wystarczy.brawo dla idei, mimo iz nie jest moja ulubiona siecia.
    0
  • Users Avatars Mini
    ppp pisze: 2002-10-08 18:11
    Jak widzę najgłośniej krzyczą rozgoryczeni użytkownicy plusa, których to przereklamowana sieć znalazła się na końcu stawki. O zasięgu idei czy też rzekomo niedochodzących smsach, wolnym gprsie, jak zwykle najwięcej "wiedzą" osoby które z usług idei nie korzystają lub miały kontakt kiedy to sieć pracowała jeszcze jedynie w 1800MHz. Argumenty że idea jest córką złodziejskiej TP do mnie w ogóle nie trafiają. A skoro już mowa o złodziejach to nazwa ta idealnie pasuje do plusa. Bo 2,40 netto w godzinach szczytu do własnej sieci, w najniższych taryfach plusa to jest moim zdaniem szczyt złodziejstwa. Na audiotele jest taniej. Odnośnie kometarza brunona. też skorzystałem z promocji 8210 i telefon do dzisiaj działa bez zarzutu. A jeżeli już trafiła się felerna partia to zarzuty chyba trzeba kierować pod innym adresem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Shade pisze: 2002-10-08 18:43
    a moze by tak zamiast ilosci abonentow porownywac przychody danej sieci?
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-08 19:26
    ***ppp*** dobry koment :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bigi pisze: 2002-10-08 20:08
    ja powiem tylko jedno nie ma idealnej sieci ale jest IDEA
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-10-08 20:13
    ppp: Jaką taryfę ma idea? Płaską. A jaka ma plus? Płaską-jeśli chcesz (non stop). Quasi płaską jeśli chcesz (często). bynajmniej nie płaską-jeśli chcesz (czasami). Jak widzisz wszystko jest kwestia wyboru, ja go cenię :-)P.S. A kasowanie do własnej sieci w weekend więcej niż 30 groszy (ile więcej? 50? 60 groszy?) uważam za złodziejstwo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bigi pisze: 2002-10-08 20:17
    I jeszcze jedo PLUS kojarzy mi się tylko i wyłącznie z więśniakami i promocjami w których zawsze jest jakiś chaczyk(ci z plusa coś o tym wiedzą)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-10-08 20:28
    ppp - ja nie krzycze, mimo ze jestem z plusem od samego poczatku. Za to nie musze sie martwic ze 1) transmisja gprs spadnie mi ponizej 40 kilobitow jak wysylam pliki przez apn plusa, 2) ze dostane zyczenia noworoczne 3 minuty po polnocy 1.01.2003 a nie 2 dni pozniej, 3) ze o 15.30 w centrum W-wy dodzwonie sie do kazdego miejca i nie bede miec "network busy", 4) ze idea przegoni mojego operatora, bo na tym mi wcale nie zalezy. Jak juz kiedys powiedzialem, wole miec komfort korzystania z uslug za niewygorowane pieniadze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-08 20:43
    brunoo**ciekawy komentarz,ale kazdy wybiera,a przynajmniej powinien według potrzeb,więc jeżeli ktoś wybiera Idee,to znaczy,że mu pasuje i chyba błędu nie robią.A jeżeli zrobią to zawsze jest możliwość zmiany,więc wszelkie lamenty są niezrozumiałe.Lamentować powinni ci co są zmuszani,ale w kwesti wybór operatora jest zawsze sprawa potrzeb wyboru.Miałem Plusa i nie narzekałem,bo spełniał moje potrzeby,teraz mam idee bo potrzebuję mieć możliwość dzwonienia o każdej porze nie patrząc na ceny a dzwonienie w nocy mimo taniochy mnie nie interesuje do tego mi sluży pp jeżeli musze.Tak więc wybrałemm według potrzeb,nawet nie według opini o BOK-u bo mam o idei złą,ale oni za mnie rachunków ok.100 co miesiąc za abo nie płaca.Wolny wybór,to podstawa zadowolenia z operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-08 20:51
    i jeszcze jedno abo wybiera się według potrzeb,a prepaida na zasadzie zawsze mogę o ile jest sciągnięty SIMlock,a używam według potrzeb zamiennie tak-taka i pop-a,bo niestety,ale simplus mnie jeszcze w pp niczym niezadowolił.I na koniec klient zadowolony,to ten który umie wybrać,a nie słucha różnych doradców,a póżniej narzeka.Zresztą narzekać można najwyżej 2lata i znów wolny wybór i chyba to się najbardziej liczy a nie nazwa operatora,czy wiadomość,że np.gdzieś tam dany operator nie ma zasięgu,tym bardziej,że nie ma idealnej pod tym względem sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2002-10-08 23:32
    ***ppp*** ty ta stawke do plusa w szczycie z ksiezyca wytrzasneles? Do innych sieci w taryfie czasami 10 jest 2.20, a do PLUSA 1,60 netto, a nie 2,40!!!! im wyzszy abonament tym taniej. Nie uwazam mimo to, ze w plusie jest tanio, ale popieram opinie CiepliXa. Szczegolnie punkt 2 i 3. Przez 2 miesiace bylem userem popa, ale przez pojawiajacy sie komunikat "siec zajeta" i ogormne problemy z wysylaniem i odbieraniem smsow zrezygnowalem. Uznalem, ze wole jakosc niz cene!!! Co do 8210 w idei na gwiazdke, to w plusie tez wtedy byl za 49 zl, ale az tak tego nie reklamowali jak idea. A tak przy okazji mam pytanie: czy moja aktywacja popa lezaca w tej chwili na biurku przedemna, ktora jest wazna jeszcze przez jakies 2 miesiace tez sie liczy do tych 4 mln userow?
    0
  • Users Avatars Mini
    *mirek pisze: 2002-10-08 23:42
    Niestety Idea obrasta w nowych abonentow ale nie posnosi jakosci uslug... moze i przegoni +) ale i tak bedzie go gonic w nowosciach... ja mam IDEalna siec juz 3 lata i czekam az cyrograf wygasnie a wtedy uciekam do +) albo ery.... no chyba ze wprowadza taktowanie co 1 sekunde.... ale wtedy znowu ludzie zuca sie na to dziadostwo i sie bedzie zatykac... niedawno czytalem ze IDEA podala iz 75% uzytkownicy to POP!!! Wiec jacy abonenci.... w tych wyliczeniach winnni podac kto w tych 4 mln jest kto... he he a moze te 4 mln to centertel+idea+TP... bo ostatnio TP tracila klientow ;))))) (MODLE SIE OTO) HI HI HI!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bio5 pisze: 2002-10-09 02:11
    Czytam te posty i zastanawiam sie czy wy nie macie wiekszych problemów w życiu?? Jeśli nie to zazdroszcze. Sam mam numer w Idei od kwietnia 98, płace średnie rachunki i choć miałem jedną nieprzyjemną sprawę z nimi, to nie zraziłem się i za swoją lojalność mam teraz indywidualną ofertę "Zostańmy razem".Założe się, że zmieniając opa co roku nie miałbym tego. Mam tylko nadzieję, że będąc w grupie kapitałowej Orange, będą prowadzić podobną politykę co inne sieci (np Globtel) a konkretnie mam tu na myśli sekundową taryfikację. Po wprowadzeniu tego u nas na 100% przegoniliby Plusa a Era poczułaby na swych plecach oddech PTK.
    0
  • Users Avatars Mini
    ppp pisze: 2002-10-09 12:24
    Nut & CiepliX: racja 2,40 brutto, nie netto, mój błąd. 2,38 (2,90 brutto) to oczywiście SIMPLUS. I jedno pytanko: czy plus w swoich statystykach uwzględnia też mojego simplusa który leży zakurzony na półce od jakiegoś już czasu??
    0
  • Users Avatars Mini
    barteq pisze: 2002-10-09 16:27
    Idea może się pokusić o coś co zrobił we Francji Orange (czyli przyszły Orange Polska) - czyli taktowanie co sekundę. No i wtedy nie tylko Plusa ale i Erę zakasują. Zwłaszcza że właściciele pozostałych sieci nie bardzo mają pomysły na nowe rozliczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-10-10 01:50
    ppp - jak jest aktywny i go "dokarmiasz" to tak. Z tego co wiem, w sim+ szybko deaktywuja karty ktore maja zerowe konto i przekroczony limit. Ja np. kupilem kumpeli sim+ startowego, wyslalem z 1 sms'a kontrolnie ;-) po czym lezal u niej 2,5 miesiaca (czyli juz powinni i mieli prawo go wylaczyc)...ale po zasileniu konta (mimo ze bylo 30,00 zł na wyswietlaczu) telefon dziala. Mysle ze gdyby konto bylo na minusie to juz by sie z nim pozegnala.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-10 20:04
    ja chyba mam pech bo przez 5 lat w idei ani razu nie widziałem komunikatu "network busy" gdzieś na podlaskim zdupiu zdarzało sie ze nie ma zasiegu ale z powodu przeciązenia sieci nigdy problemów nie miałem
    0
  • Users Avatars Mini
    koszar pisze: 2002-10-11 21:12
    idea do przodu!!!!! jest ok!
    0
  • Users Avatars Mini
    qqczka pisze: 2002-10-12 00:51
    Pracuję w plusie i w najbliższym czasie , zadam cios idei na 200 kart. hłe hłe
    0
  • Users Avatars Mini
    sylwester_cz pisze: 2002-10-12 22:05
    idea jest i tak najlepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-10-12 23:54
    ja tam wole +, jakos nie mam przekonania do idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-10-13 12:35
    idea jest najlepsza bo najtansza :-) przynajmniej dla mnie sie ona najbardziej oplaca, tylko gdyby nie ten kapital TPsa to byloby idealnie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mizex pisze: 2002-10-13 20:33
    wymiekam czytajac opinie wielu "znawców" (np.franek..marnuje sie, powinien zostac specem od badania rynku i potrzeb i w ogole zalozyc wlasna siec Plus 2 z najlepszymi i najtanszymi uslugami a reszte wyrznac w pien).
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-14 04:10
    a ja idei statystyki poprawię do wymiany aparatru dorzucą mi kolejnego POP-a i tym sposobem przybedzie im kolejna sztuka do statystyki (co mi w zupełności nie przeszkadza bo tego prepaidea sprezentuje rodzince)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bodzio pisze: 2002-10-14 13:03
    Ja się ciesze! Plus może ma coś do zaoferowania dla rynku biznesowego, ale klientów indywidualnych maja w powazaniu... Stanowczo wybieram Idee i Ere! Natomiast uwagi na temat zasięgu uważam za dywersję - zasięg jest IDEALNY w IDEI... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-10-14 13:57
    jak dla mnie Idea była w porządku, ale musiałem przejść do Ery i też jestem zadowolony. Ale szczerze mówiąc na Plusa nigdy się nie skuszę... jak dla mnie odpada.
    0
  • Users Avatars Mini
    bart pisze: 2002-10-14 21:16
    Operatorzy to jedna wielka rodzinka. Kazdy jest dobry w jakiejs dziedzinie. Roznia sie szczegolami, ogolna zasada taka sama - zbic jak najwieksza kase z klienta! Mialem ere i idee, z tego moge powiedziec, ze za idea sa ceny a za era jakosc. Jakosc idei jest tragiczna....co 2-3 dni mam problemy, w erze bylo raz na 2 lata. O plusie nie mowie bo nie mialem, slyszalem tylko ze wysokie rachunki.... wbrew reklamie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kwiatkos pisze: 2002-10-14 23:54
    zeczywiscie ostatnio baje sie zauwazyc obciazenie w ideii. ja uzywam plusa nigdy nie mialem problemow!! problemy pojawiaja sie jak chce sie wyslac smsa na nr ideii ostatnio raport wrocil mi po 3 dniach!!!! a uzytkownik mial wlaczonego phona bo dzwonilem!!! znajomy 2 godziny uzupelnial konto w popie bo go rozlanczalo!! i co z tego ze idea wyprzedzi w plusa jak nie bedzie dalo sie korzystac z tej sieci!!1 czy to sie oplaca???
    0
  • Users Avatars Mini
    digi pisze: 2002-10-15 12:34
    korzystalem z ery - zrezygnowalem - nawet z tym byly problemy.. jakosc byla w erze wtedy mierna a obsluga rzenujaca. przeszedlem do IDEII - jest ok mam to co chce i w takich granicach jak chce - zawsze sie dodzwonie, zawsze wysle sms, zawsze otrzymam owiadomienie o poczcie, polacze sie tanio przez GPRS - czego chciec wiecej. telefon to wynalazek do komunikowania sie - idea wywiazuje sie dotad w stosunku do mnie wysmienicie i jestem zadowolony z ich uslug. Kochani drazycie problem o 10 zł / mc a czy to duzo?.. moze i tak moze i nie ale dla mnie najwazniejszy jest komfort i mam go w ideii pozdrawiam i prosze nie krytykowac mnie za moje slowa - to moja opinia o uslugach mojego operatora jesli ktos ma inne zdanie niech idzie tam gdzie mu dobrze - mnie jest dobrze tutaj - MAM SWOJA IDEE;-) plusy zbieram za dobre uczynki a era latania tam dgzie taniej juz sie skonczyla ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Jeleń pisze: 2002-10-15 20:47
    *digI* - \"zawsze wysle sms\" - co to, to już w przypadku Idei przesada...
    0
  • Users Avatars Mini
    christopher pisze: 2002-10-16 03:01
    Ludzie! Zachowujecie się jak kibole. I tak nikt nikogo nie przekona, który op jest najlepszy. Darujcie sobie, kazdy ma prawo mieć własne zdanie, a ten komunikat świadczy tylko o tym, że jednak jest konkurencja, a o to chyba wszystkim chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-17 10:58
    Plus darej nic nie pokazal, a czas plycie nieublaganie! plus mzoe znacznie uderzyc przed swietami, a przed swietami to juz pod koniec listopada! pozyjemy zobaczymy!
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-10-17 15:34
    Nie wiem czy ktokolwiek zauważył - ale o czym by news nie był i tak przeradza się w dyskusję typu: mój OP jest lepszy, a ten jest gorszy bo np. zdarza mu się komunikat "sieć zajeta, tu jest drożej o 2 gr+VAT, itp bzdurne kawałki. Wydaje mi sie że 95% komentarzy jest nie na temat!!! TEN TEŻ!!! Ludzie czytajcie treść newsów i piszcie na temat!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kasia pisze: 2002-10-18 00:49
    ake jazda
    0
  • Users Avatars Mini
    Galeo pisze: 2002-10-18 12:40
    Ja mam Plusa już cztery lata. Nie moge powiedzieć, że to zła sieć. Kiedy ukradziono mi telefon i "wydzwoniono" rachunek na niebagatelną sumę w roamingu to oni mi go anulowali! Ciekawe czy inne sieci też są takie hojne. Poza tym jestem stale informowany o różnych promocjach. Dostaję też za friko różne ciekawe usługi np. 5 groszy za minutę przez cały dzień. A z Erą miałem styczność i muszę powiedzieć, że poza słabym GPRS'em (u mnie w domu wysiada a w mieście też nie lepiej - Koszalin). A nachalni są do bulu. Aby zerwać umowę trzeba się nieźle nagadać z różnymi konsultantami. Nawet w dzień przed wygaśnięciem umowy dzwonią z tekstem "A może jednak pan zostanie?". Opłaty w sieciach już nie różnią się tak znacznie. Tak więc wybór zależy od własnego gustu lub polecenia znajomych. Ja na początku kupiłem plusa bo większość znajomych go miała. Teraz nie żałuję. To tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    VEGETA pisze: 2002-10-18 14:25
    IDEA RULEZ!!! ^_^
    0
  • Users Avatars Mini
    Loverboy pisze: 2002-10-19 01:06
    Idea jest jak dla mnie ogólnie najlepszą siecią, a chyba właśnie o to chodzi. Nie ważne ilu ma abonentów i gdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dariush00 pisze: 2002-10-19 19:52
    No to ładny nam wyszedł konkurs piękności. Nikt tu nikogo nie przekona do innej sieci bo kazdy juz gdzies ma telefon i bedzie chwalil swojego (z malymi wyjatkami). Pozatym pewnie polowa bluzg na innych operatorow (a ze to nie ma zasiegu, a ze to wysokie rachunki, ze ma 100 POPow w biurku, itp.) jest wyssana z palca i ma sluzyc oczernianiu innych opow. News mowil ze Idea doscignie Plusa i wcale sie temu nie dziwie. Patrzac na cennik Plusa mozna dostac oczopląsow i pewnie czesc sprzedawcow w salonach Plusa ma problemy z jego zapamietaniem. Co do zasiegu Idei to tez sa niezle mity. Jezeli chodzi o moje tereny to Idea jest najlepsza (Lubelskie, Zamojsckie, Chcełmskie).
    0
  • Users Avatars Mini
    Dariush00 pisze: 2002-10-19 19:54
    Co do POPow lezacych w biurkach rok czasu to dotyczy to takze innych sieci, a ze numer w POPie bedzie deaktywowany dopiero po roku czasu to chyba swiadczy to tylko na plus ;) a nie jak w innych sieciach po np. 3 czy 6 m-cach. ...i tak mozna by gadac i gadac i nic z tego nie wyjdzie. Tak pozatym to IDEA jest najlepsza i niedlugo dogoni takze Erę. I tego im życzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    niuniek pisze: 2002-10-21 01:19
    raczej nie dogoni bo jak juz chodzi o wynik to plus tez bedzie do konca roku walczyl o 500 tys nowych abon.a z reszta idea to monopolista i juz nie polski tylko francuski...
    0
  • Users Avatars Mini
    Dariush00 pisze: 2002-10-22 21:19
    Ale Plusowi raczej nie uda sie zdobyc tych 500 tys. zdobyc chyba ze drastycznie zmieni swoje usługi i cenniki. Era tez juz siegnela po rozum do glowy i zmienila calkowicie swoja oferte upodobniajac sie do Ideii... ale o tym juz jest w innym newsie.
    0
  • Users Avatars Mini
    christopher pisze: 2002-10-27 00:16
    *** niuniek*** nie lubisz żabojadów?
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-03 01:15
    Od kiedy idea ma konferencje we Wrocku?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: