Idea zwiększa zasięg

Newsy
Opinie: 52

Idea poinformowała, że z początkiem września 2001 jej zasięg objął ponad 96% Polaków. Jest to zasięg porównywalny do zasięgu konkurencji.

Opinie:

Opinie archiwalne (52):

Komentuj

Komentarze / 52

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Arkadiusz Zawisza pisze: 2001-09-08 03:21
    Taaak, usmialem sie! Idea oczywiście obejmie zasiegiem 96% Polakow, przy zalozeniu ze zaden Polak nie porusza sie. A to moi kochani jest okolo 30% obszaru Polski! Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    minik pisze: 2001-09-08 04:13
    Twoj komentarz mnie rozwalil - smialem sie z niego przez 30 min zanim zdolalem napisac swoj komentarz. 30% to mozesz miec jak wytniesz sobie taki obszar z mapki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Vindix pisze: 2001-09-08 04:33
    Do A.Z. Kolego, Plus i Era podają mniej więcej taki sam zasięg (mierzony w % ludności w zasięgu sieci). Więc najpierw pomyśl 2 razy zanim coś napiszesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2001-09-08 06:05
    Arek masz rację ta sieć nie ma zasięgu nawet w miastach na obrzeżach a co dopiero 96 procent ludności w głąb kraju. Założenia 1800 było uzupełnienie 900 w miastach a nie budowanie sieci ( nie dotyczy e-plus Niemcy oni robią cuda choć też są wyjątki ) Idea otrzymując koncesję na 900 rozsiała te nadajniki na trasach i w polach i myśli, że ma rewelacyjny zasięg. Tylko pytanie jak traktujemy słowo zasięg? Dla nerwusów minik-a i Vinsix-a zasięg to " cegiełki na telefonie przy symbolu antenki " Zasięg dla mnie ,( koordynator handlowy cała polska ) to nieprzerwana i czysta rozmowa ZAWSZE !!!. Moja firma ma sieć firmową w plusie. Jest 12 miejsc w Polsce gdzie mamy rezerwowego TAK TAK-a aby się porozumieć. Zawsze z ciekawości sprawdzam dostępność sieci.Idea wypada jeszcze bardzo tragicznie zasięg i jakość. Wielkie brawa dla IDEI - działa 12 km. od granicy z Niemcami przejście kołbaskowo. Era zaczeła pierwsza razem z plusem. Idea dołączyła po 3,5 roku z 900 Era i Plus powoli " zapinają cały kraj " więc IDEALIN takie info proszę napisac w 2005 roku uwierze i sprawdzę w praktyce. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Barty pisze: 2001-09-08 06:49
    Panowie, jestem maniakiem komorek i fascynuje mnie GSM od 1996 roku. Najpierw to bylo tak ze Plus mial najlepszy zasieg, potem Era a teraz z moich pomiarow i obserwacji IDEA ma najlepszy zasieg w Polsce - jest tam gdzie konkurencji nie ma wogole i zanim sie na mnie wydrzecie radze wam to sprawdzic. W kazdym badz razie majac wszytskie pre-paidy, korzystam w podrozy z IDEI (choc Plus ma takie fajne informacje sieciowe o miejscu BTSa)
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtas pisze: 2001-09-08 06:56
    Bosy: niestety Era i Plus naprawde bardzo powoli "zapinaja caly kraj". nie jezdze duzo pociagiem, ale kilka razy w roku jade magistrala kolejowa z Warszawy do Krakowa i nie do konca rozumiem dlaczego polowe podrozy spedzam bez zasiegu. a w pociagu, jak to w pociagu dosc nudno i pewnie dalbym operatorom wiecej zarobic.
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-09-08 11:05
    Ostatnio byłem w Bieszczadach i miałem wszędzie zasięg, a moje zdziwienie osiągnęło szczyt kieyd pojechałem na Słowację i co przechodzę przez przejście w Barwinku przeszedłem ze 3 km i dalej widzę zasięg IDEII a co najważniejsze nie mam roamingu aktywnego i dla testów zadzwoniłem, bez problemu się dodzwoniłem do domku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2001-09-08 11:43
    Trudno się nie zgodzić z rzeczową i wyważoną opinią Bosego. Proponuję w szczególności przeczytać (i z kilka razy dla ociężałych) ten ustęp Bosego o tym jak niektórzy rozumieją pojęcie "zasięgu". Zanim efektywnie zbliżą się pokryciem do + czy R minie jeszcze z 2 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    amapi3d pisze: 2001-09-08 13:44
    Bosy poprostu zaczyna szukac dziury w calym!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Zygi pisze: 2001-09-08 13:44
    Niewątpliwie Idea ma 96% zasięgu jednak łącznie z budkami telefonicznymi tepsy. Nie ma nic gorszego jak zależność komunikacyjna od tego IDEAlnego operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2001-09-08 13:46
    Barty chyba masz pryszczyce
    0
  • Users Avatars Mini
    semco pisze: 2001-09-08 14:15
    Pisałem o tym już kilka razy ,ale sie powtórzę. Dla fascynatów Idei: zapraszam w podróż z Trójmiasta do Poznania potem proszę o opinie co do zasięgu. Mam 2 telefony: w Idei pop i w Erze abon. Idea wypada biednie. Sprawdźcie też Mazury potem piszcie o rewelacjach Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Barty pisze: 2001-09-08 14:54
    No i co Marcin debilu? co sie wyzywasz? dlugo Cie bede szukal? Wystarczy jeden telefon do Administratora cwaniaku jeden... Co do zasiegu IDEI, powiem tak, tam gdzie ja bywam IDEa ma najlepszy zasieg - na mazurach tez sprawdzalem i bylo ok. Polecam za to wam IDEE jak jedziecie na SLOWACJE bo tam jest nawet 15 km od granicy i jezeli ktos ma pre-paidy na pewno bedzie zadowolony (konkretnie Vyzne Ruzbachy). A do Plusa sie zrazilem bo w Pruszkowie gdzie mieszkam czyli 17km od palacu kultury ma podajacy zsieg.. bez sensu
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2001-09-08 15:12
    Do Barty i temu podobnych. To, że Idea będzie gdzieś na wieży NMT na polach zamojszczyzny, lasach puszczy Piskiej czy wetlinach bieszczadzkich nie przekłada się na całą Polskę. Jeśli ktoś wyciąga z tego, mimo wszystko, takie ogólne wnioski to jest pieniaczem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Master pisze: 2001-09-08 15:22
    Jo Zygi! Popieram twoje rozszyfrowanie zasięgu Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    HUBI pisze: 2001-09-08 15:46
    96% zasięgu ludnosci a 96% terytorium to zasadnicza rórznica, bo są tereny gęsto zaludnione i odwrotnie, proszę nie mylić pojęć. O ile pamiętam era ma 95% terytorium naszego kraju w zasięgu a 98% ludności a od 96 do 98% ludności to jest barrrrrrdzo daleko biorąc pod uwagę gęstość zaludnienia na mazurach czy bieszczadach pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Barty pisze: 2001-09-08 16:59
    Ok , zgadzam sie z wami. Wiec niech i tak bedzie ze IDEA ma najgorszy zasieg - co mi w tym wypadku odpowiada. Ale naprawde, podrozujac po Polsce i majac ze soba 2 telefony (IDEA i PLUS) a ERE w portfelu To Idea jednak lepiej wypadala i nic ta no nie poradze. Jezeli sa tu jacys ludzie z PLUSA to niech sie zlituja nad swoimi abonentami i niech zrobia w koncu nie znikajacy zasieg w Warszawie i okolicach - z gory dziekuje (kierunek PRUSZKOW-KOMOROW)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2001-09-08 17:10
    Co tu daleko szukać . Dawne woj.warszawskie jest pokryte w 100% (tak podaje Idea),zapraszam do Konstancina-okolice. Tu nie ma czym się podniecać Idei jeszcze dalekoooooooo do zasięgu Ery czy Plusa-taka jest prawda. pozdrawiam: Abonent Idealnej Sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    Yogi Bear pisze: 2001-09-08 17:13
    Mam telefon w PLUSIE, moja dziewczyna w IDEI, moj kumpel w Erze (jak wiekszosc moich znajomych). Czesto podrozujemy (Polska i Slowacja, Czechy). Plus pada pierwszy, potem Era. Jezeli gdzies Idea nie miala zasiegu - NIC go nie mialo. moze to kwestia samych sluchawek (czulosci?) - nie wiem. Nie mam zadnych preferencji odnosnie operatorow (ten sam shit...) - opisuje obiektywne fakty. Mysle jednak, ze zalezy to od tego, gdzie kto jezdzi... Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    Yogi Bear pisze: 2001-09-08 17:16
    P.S. jako ciekawostke dodam, ze w PLUSIE na drodze do Morskiego Oka włacza sie roaming (GLOBTEL). To jesli chodzi o slynny zasieg PLUS w gorach. W Dolinie Chocholowskiej mozna sobie komorke wsadzic w ... Tymczasem ludzie w IDEI i ERZE gadali swobodnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    szewczenko pisze: 2001-09-08 17:37
    Ja od ciebie dodam, że byłem na wycieczce statkiem z Gdańska do Bałtijska (Rosja - obwód kaliningradzki). Spójrzcie se gdzie Bałtijsk leży na mapie. I w Bałtijsku, znaczy na wodzie, bo nie wiem jak w mieście, normalnie gadałem se z POP-a, podczas gdy era i plus dawno wysiadły.
    0
  • Users Avatars Mini
    Damian pisze: 2001-09-08 18:10
    Czy ktoś posiada informacje na temat planowanej rozbudowy zasięgu w poszczególnych sieciach bądź jego poprawy w miejscach już istniejących? Pozdrawaim
    0
  • Users Avatars Mini
    pafcio pisze: 2001-09-08 20:35
    w 2000 bylem na polnocy kraju tzn.:braniewo,olsztyn,lidzbark warminski,nidzica,szymbark,szczytno,reszel,frombork - wiekszosc male miejscowosci i idea wszedzie miala super zasieg.
    0
  • Users Avatars Mini
    TV man pisze: 2001-09-08 21:14
    a Vibovit i tak jest najlepszy! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sebastian pisze: 2001-09-08 22:37
    TVman - Złota Komórka dla Ciebie za podsumowanie tych wszystkich komentarzy tutaj ;-) Dodam do tego: Ja nie lubie IDEI bo nienawidze teorii Einstein\'a,wolę Plusa za jego zielony kolor. Era jest do dupy bo ich taktakowe pingwiny kojarza sie z zakonnicami a tych nie znoszę :-PPPPPPPPPP, choc pozdrawiam KRAKÓW...(też...)
    0
  • Users Avatars Mini
    etarchi pisze: 2001-09-08 23:02
    NIe macie innych problemow?
    0
  • Users Avatars Mini
    bahor pisze: 2001-09-08 23:24
    W te wakacje mialem okazje przetestowac zasieg IDEI, zasieg byl w najwiekszych zadupiach (min. Bieszczady), ale dlaczego na obrzezach wiekszych miast zasieg pada tego nie fiem? :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    go-go pisze: 2001-09-09 01:52
    Ludzie, to wszystko jeden kanał! Miałem najpierw ere (zaraz po jej uruchomieniu), potem przez rok plusa i wreszcie zdecydowałem się na JUDEE, oczywiście pełen obaw o zasięg. Było to w styczniu tego roku. Jeszcze przez jakiś czas korzystałem z plusa, więc miałem porównanie, zwłaszcza że w obu sieciach miałem te same telefony. I szczerze mówiąc idea wypadła lepiej - i piszę to zupełnie bezstronnie - jako że jak już napisałem wcześniej uważam że to wszsytko jedno g.... .Mogę wypisywać tutaj konkretne przykłady, z Tatrami włącznie. Tak więc mimo ogólnych tendencji zasięg IDEI uważam za bardzo dobry. Wbrew powszechnej opinii odpowiada mi też pasmo, w jakim pracuje IDEA w dużych miastach. Telefon przełączając się na 1800 mHz nadaje z mocą mniejszą niż w przypadku 900 mHz. I co prawda zdania są podzielone, ale ja uważam, że komórki mają związek ze zdrowiem i lepiej katować się połówką wata przy mózgu, niż dwoma watami.
    0
  • Users Avatars Mini
    samsung a300 pisze: 2001-09-09 05:25
    Nie na temat, ale mam pytanie. Jak znalesc dyktafon- samsung a300? Moze byc tak ze go niema? Dzienkuje
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-09-09 15:57
    W a300 nie ma dyktafonu chyba....w wogule jest to kiepska konstrukcja , nie mowie nic tu o baterii bo trzyma podobno do 50 godz tylko jak sie nic nie robi, czy mam racje , czy ktos moze mnie oswiecic?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2001-09-09 16:06
    Na 1800 MHz jest jeden minus: słabo przenika przez grube mury. Pewnie z tego powodu w Krakowie (rynek główny) od niedawna widze na netmonitorze 3 BTSy na 900MHz.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzys pisze: 2001-09-09 18:00
    No idea ma dobry zasieg ale porownajcie ilos btso wszystkich sieci i co wyjdzie ??? Wyjdzie ze plus powinien miec najlepszy zasieg dlaczego tak niejest??? Pamietajcie ze idea to ma troche mniej kanalow wiec zasieg jest ale czy napewno mozna zadzwonic Ciekawe jest to ze jak kiedys siedzialem na strasznym zadupiu wszystkie siec zlaby zasieg ideea wygladala najleoiej ale podczas rozmowy idea rozlaczala srednio po minucie a plus nie
    0
  • Users Avatars Mini
    KRZYS pisze: 2001-09-09 19:09
    nIE PSIOCZYC MI TU NA PLUSA BYL KTOS W SZWED (TO W NIEMCZECH) ZGADNIJCIE JAKA SIEC MA TAM ZASIEG WEWNATRZ BUDYNKOW - pLUS!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2001-09-09 19:56
    Do Pawła: dopóki Idea nie zacznie stawiać przekaźników 900 w takich miastach jak Kraków (podobno lada chwila ma cos drgnąć w tej materii) to zasięg tej sieci wewnątrz budynków bedzie wciąż teoretyczny i beznadziejny w porównaniu do + i R
    0
  • Users Avatars Mini
    tommen1 pisze: 2001-09-09 20:07
    Dobrze by było żeby te 96%odnosiło się tagrze do gór.W Karkonoszach ciezko znaleść miejsce gdzie jest zasieg.ERA I PLUS działa dobrze.A poza tym IDEA jest OK!
    0
  • Users Avatars Mini
    rokko pisze: 2001-09-09 23:20
    Co do zasięgu Idei: łatwiej postawić im nadajnik w górach (vide: Bieszczady) bo tzw. oddzwięk jest lepszy (w tzw. środowisku, jak np.pmtg zaczyna się mówić: "Słuchajcie, Idea ma zasięg w Bieszczadach, gdzie Plus i Era juz dawno padły !"). A to, że na drodze Łask-Wieluń szybko zasięg znika (w samochodzie), to co ? To tylko 30km od Łodzi... Grotniki: 10km od Łodzi... Ale i Plusowi mozna przyłozyć (i pewnie Erze, jak się chce)... Tylko PO CO ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Neon pisze: 2001-09-10 00:05
    Na wakacjach mialem kilka okazji porownac zasieg naszych ukochanych operatorow telefonii komorkowej. W bieszczadach tam gdzie ja bylem zasadniczo wszystkie sieci mialy porownywalny zasieg, natomiast na Mazurach(jezioro Luterskie-Kikity) mnie posadzilo. Bylo tak: Siemens c35i abonament Idea kumpla, moja Motka V2288 Pop, oraz V2288 w Simplusie. V2288 POP miala prawie zawsze b. dobry zasieg w budynku (zarowno na wyswietlaczu, jak i w rozmowach sie to odczuwalo), Siemens troche gorszy (co swiadczy o czulosci tego telefonu-beznadzieja), V2288 sim+ miala zasieg na ktorym dalo sie nawiazac rozmowe, ale trzeba go bylo "szukac" i w pomieszczeniu nie bylo nawet co probowac. Znalazlem tylko 1 miejsce w ktorym Era byla "dostepna". I mialem rowniez wiele okazji przekonac sie ze zasieg +) wcale nie jest taki dobry jak sie powszechnie sadzi. NAprawde jestem zaskoczony. Idea ma u mnie kolejnego plusa :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzieciak pisze: 2001-09-10 01:11
    Jeśli chodzi o zasięg IDEI skasowałem ostatnio z salonu jakąś mapke na której zaznaczono zasięg i co sie okazało: w sumie jest dobry jednak dużo do życzenia pozostawia zasięg wewnątrz budynków. Musimy pamiętać że pare lat temu CENTERTEL oficjalnie mówił że jest siecią dla dużych aglomeracji teraz musi nadrabiać zaległości.
    0
  • Users Avatars Mini
    The taxidriver pisze: 2001-09-10 11:43
    Czesc, czytam te dyskusje i mam taki wniosek - pytanie ? Otóż, co można się dowiedzieć, gdy ktoś pisze "jeżdżę dużo po Polsce" albo "bywam często w terenie i tam to xxx ma najlepszy zasięg". Chciałbym wiedzieć konkretnie gdzie xxx ma najlepszy zasięg, odcinki dróg, miejscowości. Każda sieć ma w danym rejonie lepszy sygnał od innej w zależności od umiejscowienia nadajnika. I wszyscy tu mówicie o aspekcie lokalnym. Co to oznacza np. "xxx ma lepszy zasięg w Bieszczadach" nie wynika z tego gdzie w Bieszcadach, i nie ma rownież metody badawczej. Albo pisze ktos "na drodze do M. Oka" z Plusa ne szlo pogadać". To jest obszar stanowiący ułamek ułamka procenta powierzchni kraju. Piszcie konkretnie a nie będzie bicia piany.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2001-09-10 13:30
    Bicie piany będzie dalej trwało.... Te "wysepki" zasięgu Idei (gdzie nie ma R czy +) łatwo zweryfikować. W Bieszczadach będzie to uruchomiona na przełomie czerwca i lipca Cisna. Ktoś tam pojechał, nie zobaczył R i + i pieje z zachwytu nad Ideą. Tak samo to wygląda na Mazurach i części tzw. ściany wschodniej. Niestety nawet kilka jaskółek wiosny nie czyni i globalnie patrząc Idea jest i za Plusem i za Erą w kwestii zasięgu i jeszcze będzie tak długo bez względu na pobożne życzenia różnych "narwańców" z gsmonline
    0
  • Users Avatars Mini
    TomaszS pisze: 2001-09-10 14:06
    Czytam Wasze komentarze i nie wiem naprawde skad te uprzedzenia do Idei. Ja jestem 6 dni w tygodniu w delegacjach po calym kraju. Charakter pracy zmusza mnie do jezdzenia w terenie, malutkie wioski, bagna, lasy, gory, morze, Mazury itd, itp... i zmusza mnie do pozostawania w ciaglym kontakcie tel. Mam sluzbowego Plusa (a wlasciwie kilka) i prywatna Idee (te same sluchawki). I wielokrotnie potwierdza sie, ze gdy trace zasieg w Plusie przechodze na prywatna Idee i nie mam najmniejszego problemu. A jesli juz nie ma Idei to pozostaje tylko i wylacznie stary Centertel. I tak juz jest od kilku miesiecy. I nadal systematycznie zmienia sie na korzysc Idei. A co do Bieszczad-pozostawiam bez komentarza fakt, ze wszystkie urzedy gmin w tym rejonie przeszly lub przechodza na Idee (zreszta chyba dotyczy do wszystkich UG w Polsce). A mapki zasiegu wszystkich operatorow sa wyssane z palca, a zasieg Ery I Plusa jest juz tylko mitem.
    0
  • Users Avatars Mini
    The taxidriver pisze: 2001-09-10 14:24
    Tomasz S: U mnie na odwrót. Jak wyjezdzam np. na Kaszuby ze znajomymi, to kolega majacy Idee dzwoni do mnie i prosi o wziecie anteny zewnetrznej. :-) Ta dysupta jest bez sensu. Polecam ewentualnie niezalezne tabele porownawcze dolaczana zwykle do regionalnych mapek zasiegu. Tam wynika jasno kto ma ile stacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2001-09-10 14:36
    Śmieszy mnie podawanie zasięgu w % ludności. Mi zależy na tym, by w zasięgu był tylko jeden człowiek: JA! ale za to WSZĘDZIE, gdzie się udam. Proszę, nie opisujcie: A ja byłem w Pipidówie i tam był zasięg sieci MinusGSM, czy innej cholERY, bo to nie ma najmniejszego sensu. Wszystkim sieciom daleko jeszcze do ideału... Co do DCS: we Francji również Bouygtel pokrywa 1800 nieomal cały kraj.. Więc można. W GB też któraś z sieci.. Yogi Bear: fakty z definicji są obiektywne ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alek pisze: 2001-09-10 15:14
    Ludzie kochani !!! Waleczni obroncy poszczegolnych sieci. Przeczytajcie sobie wszystkie komentarze a wnioski same sie nasuna. Kazda siec ma jakies braki. Jedna ma dziury tam gdzie inna ma ladny zasieg i na odwrot. Kazdy ocenia sieci po wlasnych doswiadczeniach. Warto by na to spojrzec jednak w skali calego kraju a nie wlasnego podworka. Tak na prawde wszystkie sieci sa porownywalne w zasiegu. Takie klotnie mozna bylo toczyc 2 lata temu. Pozdrawiam wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    ROBBO2K pisze: 2001-09-10 15:30
    Polecam miejcowosc Kruklanki kolo Gizycka. Idei i Plusa tam nie ma :( Zreszta Idea kreskowo ma duzy zasieg tylko co z tego
    0
  • Users Avatars Mini
    The taxidriver pisze: 2001-09-10 15:57
    W Kruklankach site Plusa jest oprotestowywany :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacol pisze: 2001-09-10 16:31
    A świstak siedzi i zawija w te papierki :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Piter pisze: 2001-09-10 16:58
    A łyżka na to: "Nieeeeeemożliweeeeee!!!"
    0
  • Users Avatars Mini
    maciej pisze: 2001-09-10 17:14
    Kończy mi się niedługo cyrograf z ERĄ i zastanawiam się, czy warto mi przejść do konkurencji. Niestety, po przeczytaniu wazych komentarzy nie jestem nic mądrzejszy. Zdania są bardzo podzielone.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarecki pisze: 2001-09-10 17:18
    Maciej: hmm zrób symulację kosztów, uwzględnij dodatkowe atuty/wady sieci (długość cyrografu, cena usług dodatkowych, kultura obsługi klienta, niezawodność dostarczania smsów) i wtedy reconsider. Pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    maciej pisze: 2001-09-10 18:04
    nie chodzi mi o koszty, tylko o temat, na który się wypowiadamy, czyli zasięg
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2001-09-10 18:10
    Na mapkach Ery i Plusa jest zasięg teoretyczny-kółka wokół BTSów, a na mapce Idei-zasięg rzeczywisty. W praktyce stwierdziłem że Idea ma zasięg większy niż wg mapki, w wielu miejscach mam zasięg, gdzie na mapce go nie ma, przyczym jest tak od dawna więc nie jest to spowodowane nowymi BTSami. Zalezy to na pewno tez od czulosci posiadanego telefonu. Nie potępiam pozostałych operatorów i ich zwolenników, po prostu są to moje spostrzeżenia.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: