W lipcu w IKO został przekroczony poziom 1,5 miliona aktywnych aplikacji oraz 100 tysięcy aktywnych mobilnych kart zbliżeniowych w technologii HCE.
W ostatnich tygodniach i miesiącach w aplikacji IKO pojawiło się między innymi czasowe blokowanie karty, pożyczka gotówkowa, dodawanie i zarządzanie zleceniami stałymi, ustawianie serii przelewów i przelewów z datą przyszłą, złożenie wniosku o dopuszczalne saldo debetowe, a także aktywacja IKO i iPKO w jednym procesie za pomocą hasła pierwszego logowania.
W czerwcu 2017 roku Bank odnotował w IKO średnio ponad 700 tysięcy unikalnych użytkowników i ponad 5 milionów logowań do aplikacji tygodniowo. W ciągu ostatniego miesiąca (czerwiec 2017) klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo dokonali za pomocą IKO 2,8 miliona transakcji. Biorąc pod uwagę dwa pierwsze kwartały 2017 roku, transakcja w IKO jest dokonywana średnio co 1 sekundę. Klienci Banku mają też obecnie 100 tysięcy aktywnych kart w IKO do płatności zbliżeniowych, i zapłacili w ten sposób łącznie już 1,2 miliona razy. W czerwcu klienci płacili zbliżeniowo telefonem z IKO średnio 57 tysięcy razy w każdym tygodniu.
18 lipca startuje promocja „cHCE płacić IKO”, w której za dokonanie mobilnych płatności zbliżeniowych za pomocą IKO na łączną kwotę minimum 50 złotych można otrzymać 20 złotych premii. Z promocji mogą skorzystać ci klienci Banku, którzy mają aktywną aplikację IKO, aktywną usługę płatności zbliżeniowych w technologii HCE i wyrazili zgodę marketingową, ale od 1 czerwca 2017 roku nie dokonali żadnej płatności zbliżeniowej telefonem. Mogą to być zarówno dotychczasowi, jak i nowi klienci korzystający z IKO. Promocja potrwa do 18 września lub do wyczerpania puli premii, która wynosi aż 295 tysięcy złotych.