BKO BP podał, że liczba aktywnych aplikacji mobilnych IKO przekroczyła 8 mln.
Od momentu uruchomienia, w marcu 2013 roku, użytkownicy w sumie logowali się do niej 9,3 mld razy, zrobili 2,8 mld transakcji na łączną kwotę 778 mld złotych.
Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo średnio wykonują w IKO co sekundę 9 płatności mobilnych w internecie, co minutę – 361 przelewów, co godzinę – 295 tys. logowań, codziennie – ponad 32 mln tapnięć (dotknięć ekranu).
Aplikacja PKO Banku Polskiego ma już ponad 100 funkcji. Wśród wdrożeń zaplanowanych w IKO w najbliższej przyszłości jest m.in.: czat z konsultantem, możliwość złożenia reklamacji, zakup i obsługa ubezpieczenia na życie i wniosek o karty kredytowe dla klientów firmowych.
Aplikacja mobilna IKO została uruchomiona ponad 11 lat temu.
Klienci PKO Banku Polskiego logują się do IKO co godzinę średnio 295 tys. razy. Dla porównania – w pierwszym pełnym roku (2014) działania aplikacji takich logowań było ponad 1,6 tys., w 2019 roku – prawie 90 tys., a w ubiegłym roku ta liczba przekroczyła 270 tys. W ciągu ponad 11 lat użytkownicy wykonali za pomocą IKO 2,8 mld transakcji na łączną kwotę 778 mld zł. Porównując początki z czasami obecnymi – w ciągu prawie 10 miesięcy 2013 roku w IKO wykonano ponad 260 tys. transakcji, w 2016 –11,5 mln, w 2019 - 170 mln, zaś w całym roku 2023 było ich już ponad 859 mln.
Średnio codziennie w IKO realizowanych jest prawie 2,7 mln różnych operacji finansowych. Najczęściej użytkownicy płacą BLIKIEM w internecie – to 29 proc. ze wszystkich transakcji, robią przelew na rachunek (20 proc.) oraz przelew na telefon (16 proc.). Dziś klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo, korzystający z IKO, płacą w internecie 9 razy w każdej sekundzie, co minutę zlecają 361 przelewów, a w ciągu doby bank notuje 32 mln interakcji, czyli dotknięć ekranu smartfona w aplikacji.
Dużą popularnością wśród klientów cieszy się możliwość zakupu biletów komunikacyjnych. Od startu usługi w lipcu 2019 roku użytkownicy IKO kupili w ten sposób ponad 56 mln biletów – najczęściej w Warszawie i Krakowie.
Klienci dwóch największych sklepów z aplikacjami wystawili aplikacji PKO Banku Polskiego ponad 1,2 mln ocen, których średnia to 4,8 na 5 możliwych gwiazdek.