Do sieci akceptującej wyplaty gotówki z IKO dołączono 3200 bankomatów należących do sieci Euronet. Usługa jest dostępna zarówno dla posiadaczy aplikacji połączonej z rachunkiem w PKO Banku Polskim i Inteligo, jak i dla użytkowników portmonetki IKO.
Dotychczas dostępna dla klientów IKO była sieć 3000 bankomatów PKO Banku Polskiego. Aby dokonać wypłaty gotówki telefonem z IKO, na ekranie bankomatu Euronet obsługującego wypłaty gotówki z IKO należy wybrać opcję „Wypłata bez karty”, a następnie nacisnąć przycisk oznaczony logotypem IKO. Po podaniu 6-cyfrowego kodu z aplikacji IKO i zatwierdzeniu transakcji, klient otrzymuje gotówkę – bez użycia karty.
Łącznie użytkownicy IKO – zarówno ci korzystający z aplikacji połączonej z rachunkiem w PKO lub Inteligo, jak i użytkownicy portmonetki IKO - mogą wypłacać gotówkę telefonem komórkowym w ponad 6 tysiącach bankomatów w całej Polsce.
Płatności mobilne IKO zostały uruchomione przez PKO Bank Polski w marcu 2013 roku i od tego czasu aplikację aktywowało już ponad 110 tysięcy osób – zarówno klientów PKO, jak i osób niezwiązanych z bankiem. Telefonem z IKO można obecnie płacić w 68 tysiącach terminali płatniczych eService w całej Polsce, między innymi w takich sieciach jak Auchan, Dino, Intermarche, Piotr i Paweł, Real, Simply Market, Shell, Rossmann, Empik, Sushi 77, Dominium, McDonalds, North Fish, Sodexo, Telepizza, Coffee Heaven, Costa Coffee, Green Coffee, Empik cafe, Helios, Multikino, Aldo, Carry, Esprit, GAP, Gatta, Pierre Cardin, Promod, River Island, Smyk, Tatuum, Triumph, Venezia, Decathlon, HiMountain, Avans, Media Expert, MIX Electronics, Sferis, Douglas, Inglot, L’Occitane, Sephora, 1-minute, Inmedio, Relay.
IKO umożliwia także dokonywanie płatności za zakupy w ponad 8 tysiącach sklepów internetowych obsługiwanych m.in. przez Dotpay, eCard, eService, Przelewy24, Transferuj.pl i Blue Media.