W najnowszej wersji aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego IKO klienci indywidualni mogą zarządzać swoją polisą ubezpieczeniową PKO Dom, a właściciele małych i średnich przedsiębiorstw założyć konto lokacyjne. Jest też możliwość wyszukiwania tekstowego w historii konta.
Użytkownik IKO (korzystający z urządzenia z Androidem) może teraz sprawdzić szczegóły zakupionego ubezpieczenia nieruchomości PKO Dom, niezależnie od tego w jaki sposób dokonał tego zakupu (w IKO, w iPKO, w oddziale czy na infolinii). Wystarczy, że wejdzie w zakładkę „Moje produkty” , a następnie w „Ubezpieczenia” i kliknie w kafelek z ubezpieczeniem, by zobaczyć szczegółowe dane tego produktu, jak np. okres ubezpieczenia, jego suma, numer polisy czy wysokość składki. W IKO można też zmienić zakres ubezpieczenia rozwijając menu kontekstowe (ikona 3 kropek) i następnie wchodząc w „zmianę parametrów ubezpieczenia – aneksowanie”. Za pomocą ikony ze słuchawką, widocznej na dole ekranu, klient może także połączyć się bezpośrednio z konsultantem PKO Ubezpieczenia, jeśli ma jakieś dodatkowe pytania.
Natomiast właściciele małych i średnich przedsiębiorstw mogą teraz założyć w IKO konto lokacyjne (do konta firmowego), żeby lepiej kontrolować budżet firmy i oddzielać pieniądze przeznaczone na bieżące wydatki od nadwyżek finansowych. W tym celu muszą wejść w „Moje produkty” i wybrać menu kontekstowe (3 kropki) przy koncie firmowym, po naciśnięciu przycisku „Konto lokacyjne” przejdą do wniosku o konto. Otwarcie konta lokacyjnego na koniec potwierdza się kodem SMS. Funkcja jest dostępna dla klientów używających urządzeń z Androidem.
Nowe funkcje są stopniowo udostępniane dla kolejnych grup klientów używających aplikacji mobilnej IKO.