PKO Bank Polski wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe.
Nowy interfejs umożliwia wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu IKO: sprawdzenie salda, historii konta, zlecenie przelewu, podgląd wszystkich posiadanych produktów. Nowa aplikacja umożliwia klientom także szybki zakup wybranych produktów z oferty banku. Dotyczy to na przykład pożyczki gotówkowej. Nowe IKO oferuje także opcję spersonalizowania ustawień, m.in. poprzez włączenie podglądu salda przed zalogowaniem do aplikacji czy na ekranie płatności BLIK.
Aktywacja nowej wersji aplikacji IKO nie wymaga już potwierdzania tożsamości przez infolinię banku. Wystarczy, aby numer telefonu komórkowego, na którym jest zainstalowane IKO, znajdował się w danych klienta w systemie banku, a cały proces można wykonać samodzielnie.
Nowa wersji IKO dostępna jest na telefonach z systemami w wersjach co najmniej Android 4.0, iOS 7.0 i Windows Phone 8.1.
Obecnie z aplikacji IKO korzysta ponad 370 tysięcy osób.