Aplikacja mobilna IKO została wzbogacona o kilka nowych funkcji i udogodnień dla użytkowników, którzy korzystają z urządzeń z systemem Android. W najbliższym czasie dostępne będą też dla użytkowników z iOS.
IKO umożliwia teraz aktywację karty debetowej po zeskanowaniu kodu QR. Z tej opcji mogą skorzystać klienci, którzy wraz z nową kartą otrzymają instrukcję z wydrukowanym kodem QR. Po zeskanowaniu kodu smartfonem klient zostanie przekierowany:
- jeśli ma już IKO - od razu do procesu aktywacji karty po zalogowaniu do aplikacji,
- jeśli nie ma IKO - do pobrania aplikacji ze sklepu.
Teraz także kolejne płatności w aplikacji – a dokładnie płatności BLIK i doładowania telefonu - można zatwierdzić biometrią.
W zakładce „Inwestowanie” użytkownicy aplikacji PKO Banku Polskiego mogą sprawdzić dodatkowe szczegóły dotyczące Pracowniczych Planów Kapitałowych i Pracowniczych Programów Emerytalnych. Po wejściu w „Szczegóły rejestru” mogą skorzystać z przycisku „Podział składek”.
Przedsiębiorcy, którzy robią przelewy split payment mają w IKO możliwość zapisania odbiorcy i wyboru z listy odbiorcy przy następnych przelewach. Po zleceniu płatności split payment przy potwierdzeniu, że „Przelew został wykonany” klient może wybrać przycisk „Dodaj odbiorcę” i przy kolejnej takiej płatności może wybrać odbiorcę ze swojej listy.