Samsung rozpoczyna współpracę z Fundacją „Amazonki” wspierając akcję Różowa Wstążka w całej Europie. Swoje działania na rzecz profilaktyki raka piersi rozpoczyna współorganizowaniem Marszu Różowej Wstążki, który odbędzie się 29 września w Warszawie. Z okazji miesiąca walki z rakiem wprowadza na rynek różową serię telefonu J600, której ambasadorką została znana modelka Ilona Felicjańska.
Limitowaną edycję telefonu Samsung J600 wyróżnia różowa kolorystyka i specjalny content. Nawiązujący do akcji Różowa Wstążka, zawiera aplikację instruktażową jak poprawnie wykonać samobadanie piersi, tapety z różową wstążką oraz wybrane dzwonki. Twarzą tej wyjątkowej serii została znana modelka, Ilona Felicjańska, która charytatywnie zaangażowała się w akcję.
Pierwszy różowy J600 trafi w ręce zwycięzcy wielkiego konkursu wiedzy na temat profilaktyki raka piersi podczas Marszu Różowej Wstążki, który odbędzie się na warszawskim Nowym Świecie w ostatnią sobotę września. W trakcie trwania imprezy będzie również możliwość bezpłatnego pobrania na telefon komórkowy aplikacji pokazującej, jak prawidłowo wykonać samokontrolę piersi.
Za każdy zakupiony różowy telefon J600, Samsung przekaże Fundacji „Amazonki” 50zł. Dodatkowo, przez cały październik Samsung umożliwia wsparcie akcji wszystkim, którzy zarejestrują się na stronie www.samsungfunclub.pl i zasilą w ten sposób konto Fundacji symboliczną złotówką. Wystarczy być posiadaczem telefonu komórkowego – niekoniecznie jednak marki Samsung.
Seria J600 w limitowanej liczbie 500 sztuk dostępna będzie w sprzedaży w wybranych punktach sprzedaży oraz w internetowym sklepie firmy Samsung na www.sklep.samsungmobile.com.