iMad, autoryzowany sprzedawca produktów Apple, wprowadził do swojej oferty program lojalnościowy – iMadExtra.
Dzięki programowi klienci otrzymują nie tylko rabaty na akcesoria, ale także na szkolenia, usługę iMadCare czy wybrane usługi serwisowe. Dodatkowo każdy członek programu otrzymuje pakiet 1000 zł do wykorzystania na usługi i szkolenia dostępne przez okres 24 miesięcy.
Wśród korzyści dostępne są urządzenia zastępcze, takie jak iPhone 13, Macbook Air M1 czy iPad 9. generacji. Limit kwotowy dostępny na koncie członkowskim można wykorzystać na czyszczenie, diagnozę, reinstalację systemu bądź podstawowe szkolenia dotyczące obsługi flagowych produktów Apple.
Dołączenie do programu jest dostępne zarówno przy zakupie, jak i wynajmie urządzenia Apple w jednym z salonów stacjonarnych iMad. Klienci muszą jedynie zaakceptować regulamin i wyrazić zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych.
Program jest już dostępny w salonach stacjonarnych iMad w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.