Z początkiem lipca firma IMIGe Poland rozpoczęła realizację kampanii reklamowej dla PTC. W najpopularniejszych miejscowościach wypoczynkowych w Tatrach, Beskidach oraz Karkonoszach promowana jest usługa „tanie rozmawianie” w systemie pre-paid ERA TAK-TAK. Wzdłuż tras wyciągów krzesełkowych funkcjonujących latem, rozmieszczone zostały nośniki reklamowe typu ski-poster i banery reklamowe promujące usługę pre-paid.
Oferowana przez firmę reklama na wyciągach narciarskich pozwala dotrzeć do dużej liczby turystów preferujących aktywny sposób spędzania czasu, zarówno do ludzi młodych, jak i całych rodzin z dziećmi oraz osób starszych.
Niewątpliwą zaletą zastosowanego medium jest możliwość wielokrotnego kontaktu odbiorcy z przekazem reklamowym w miejscu, w którym nie ma innej reklamy. Potwierdzają to badania przeprowadzone zimą. Według nich 90 % odbiorców poprawnie, spontanicznie wymienia reklamowany na nich produkt.
Letnia oferta na wyciągach jest uzupełnieniem oferty zimowej, która obejmuje sieć ponad 1000 nośników reklamowych na wyciągach narciarskich w polskich górach.
Letnia oferta IMIGe Poland na kolejkach linowych jest kontynuacją strategii firmy, zakładającej rozwój w dziedzinie niestandardowych rozwiązań reklamowych, szczególnie na rynkach niszowych.
Oprócz reklamy w niemal wszystkich polskich ośrodkach narciarskich, obszar działalności firmy obejmuje uczelnie, szkoły średnie, lodowiska oraz sieci handlowe.
W zakresie reklamy w miejscu sprzedaży firma współpracuje z sieciami hipermarketów Geant, Real i Hypernowa, oferując reklamę na wózkach sklepowych, podświetlanych stoperach regałowych, naklejkach podłogowych, taśmach podawczych przy kasach, separatorach kasowych oraz bramkach wejściowych.