Indyjska marka wykolegowała Samsunga i Huawei

Newsy
Opinie: 0
Indyjska marka wykolegowała Samsunga i Huawei

Counterpoint opublikował dane dotyczące światowej sprzedaży zegarków smartwatch w I kw. 2023 r.

Rynek delikatnie spadł w porównaniu rok do roku i spadł o 8% w porównaniu do ostatniego kwartału 2022 r.

Największą niespodzianką jest pozycja numer 2 – zajmuje ją indyjska marka Fire Boltt, która wyprzedziła na tym rynku Samsunga.

Jedynym rynkiem, który urósł był rynek indyjski, którego wzrost wynosił 121% w porównaniu rok do roku.

Z zestawienia w I kw. całkowicie zniknął Huawei. Podobna sytuacja była już w III kw. zeszłego roku.

Global Smartwatch Shipments Market Share Q1 2023

Global Smartwatch Shipments Market Share Q1 2023 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: