Infinix pochwalił się, że sprzedał w Polsce do tej pory 250 tysięcy smartfonów.
Marka Infinix jest obecna na polskim rynku od ponad dwóch lat.
W polskim portfolio dotychczas pojawiło ponad 30 modeli smartfonów z serii ZERO, NOTE, HOT i SMART z różnych półek cenowych, dostępnych w różnych wersjach kolorystycznych i wariantach pamięci.
Z ostatniego badania dla tej marki wynika, że chociaż o wyborze smartfona najczęściej decyduje cena, to 75% użytkowników tych urządzeń w Polsce uważa, że pojemna i wytrzymała bateria to jedna z najważniejszych cech telefonu. Szczególnie zwracają na to uwagę osoby w wieku powyżej 50 lat. Stres związany z rozładowaniem się baterii urządzenia towarzyszy aż 3 na 4 użytkownikom smartfonów.
80% użytkowników smartfonów chce mieć opcję szybkiego ładowania. Blisko połowie z nich często zdarza się wyłączać funkcje lokalizacji, transmisję danych czy Bluetooth, by oszczędzić energię, a blisko ⅓ często unika korzystania ze smartfona poza domem, jeśli wie, że nie będzie miała możliwości podładowania go w międzyczasie.
Nieco ponad ¼ zawsze nosi ze sobą powerbank.
Aż 80% przebadanych przez nas polskich użytkowników smartfonów przyznaje, że funkcja szybkiego ładowania w smartfonach jest potrzebna.