Infinix twierdzi, że Polacy polubili złote smartfony. W Polsce zwykle najbardziej popularne są telefony w wersji czarnej.
W przypadku Infinix NOTE 30 Pro złota edycja stanowi 50% sprzedaży.
Również w przypadku smartfonów z serii HOT oraz SMART kolor ten cieszy się dużym zainteresowaniem.
Każdy smartfon Infinix jest również dostępny w wersji złotej.
Infinix podaje, że Polacy bardzo dobrze przyjęli także najnowsze smartfony Infinix NOTE 40 Pro, które nie są w ogóle dostępne w wersji czarnej, tylko w zielonej i złotej.
Jednym z wyróżników smartfonów Infinix jest ich dostępność w szerokiej gamie kolorystycznej oraz innowacje w tym zakresie — jak w przypadku fluorescencyjnej, świecącej w ciemności obudowy w zielonej wersji (Starfall Green) modeli HOT 40i oraz HOT 40 Pro, czy ekologicznej skóry użytej w modelach Note 40 i Zero 30. W tym roku Infinix zaprezentował koncepcję technologii E-Color Shift, która umożliwia dowolną zmianę kolorów obudowy smartfona bez zużywania energii.
Bardzo pozytywnym zaskoczeniem okazała się dla nas otwartość polskich klientów na różne wersje kolorystyczne naszych smartfonów. — mówi Ryszard T. Lindner, zarządzający sprzedażą w Polsce i krajach bałtyckich.