Siemens ICM D uruchomił 15 października br. nową usługę SMS umożliwiającą uzyskanie informacji o telefonie oddanym do naprawy. do Autoryzowanych Centrów Serwisowych, tj. RR Serwis oraz Cyfrowego Centrum Serwisowego. Usługa przeznaczona jest dla odbiorców końcowych oraz dla dealerów.
W celu uzyskania informacji dotyczącej aktualnego statusu naprawy należy wysłać zapytanie (numer IMEI naprawianego aparatu) pod następujące numery: 0 604 133 900, 0 603 133 901 lub 0 501 133 900. Odpowiedź zostanie wysłana SMS-em pod numer, z którego zapytanie zostało wysłane.
Klient otrzyma jeden z siedmiu komunikatów, w zależności od stanu naprawy:
1. Uprzejmie informujemy, że aparat jest w trakcie naprawy,
2. Uprzejmie informujemy, że aparat jest przygotowany do odebrania/wysłania,
3. Uprzejmie informujemy, że aparat oczekuje na części zamienne od producenta,
4. Uprzejmie informujemy, że oczekujemy na decyzje. Prosimy o pilny kontakt z (nr telefonu CCS lub RR, w zależności, gdzie aparat jest naprawiany),
5. Uprzejmie informujemy, że aparat został przyjęty do serwisu i oczekuje na naprawę,
6. Uprzejmie informujemy, że aparat jest testowany pod względem funkcjonalności,
7. Uprzejmie informujemy, że aparat został odesłany do miejsca nadania.
Informacje są aktualizowane cztery razy w ciągu dnia. Jeżeli stan naprawy się zmieni, użytkownik przy kolejnym zapytaniu otrzyma zaktualizowaną odpowiedź.
Informację zwrotną klient otrzyma w ciągu 30 sekund od wysłania zapytania. Koszt SMS-a pokrywa wysyłający.
Od 9 sierpnia br. informację dotyczącą statusu naprawy można uzyskać pod numerem 0 801 30 00 30 (Infolinia firmy Siemens).