Informacje o naprawianych Siemensach poprzez SMS

Newsy
Żródło: Siemens
Opinie: 25

Siemens ICM D uruchomił 15 października br. nową usługę SMS umożliwiającą uzyskanie informacji o telefonie oddanym do naprawy. do Autoryzowanych Centrów Serwisowych, tj. RR Serwis oraz Cyfrowego Centrum Serwisowego. Usługa przeznaczona jest dla odbiorców końcowych oraz dla dealerów.


W celu uzyskania informacji dotyczącej aktualnego statusu naprawy należy wysłać zapytanie (numer IMEI naprawianego aparatu) pod następujące numery: 0 604 133 900, 0 603 133 901 lub 0 501 133 900. Odpowiedź zostanie wysłana SMS-em pod numer, z którego zapytanie zostało wysłane.


Klient otrzyma jeden z siedmiu komunikatów, w zależności od stanu naprawy:
1. Uprzejmie informujemy, że aparat jest w trakcie naprawy,
2. Uprzejmie informujemy, że aparat jest przygotowany do odebrania/wysłania,
3. Uprzejmie informujemy, że aparat oczekuje na części zamienne od producenta,
4. Uprzejmie informujemy, że oczekujemy na decyzje. Prosimy o pilny kontakt z (nr telefonu CCS lub RR, w zależności, gdzie aparat jest naprawiany),
5. Uprzejmie informujemy, że aparat został przyjęty do serwisu i oczekuje na naprawę,
6. Uprzejmie informujemy, że aparat jest testowany pod względem funkcjonalności,
7. Uprzejmie informujemy, że aparat został odesłany do miejsca nadania.
Informacje są aktualizowane cztery razy w ciągu dnia. Jeżeli stan naprawy się zmieni, użytkownik przy kolejnym zapytaniu otrzyma zaktualizowaną odpowiedź.
Informację zwrotną klient otrzyma w ciągu 30 sekund od wysłania zapytania. Koszt SMS-a pokrywa wysyłający.

Od 9 sierpnia br. informację dotyczącą statusu naprawy można uzyskać pod numerem 0 801 30 00 30 (Infolinia firmy Siemens).

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-06 16:04
    WoW, szkoda ze moj byly SiemensC35 byl w serwisie blisko rok temu. Bardzo przydatna usluga i godna nasladowania!
    0
  • Users Avatars Mini
    rmrm pisze: 2001-11-06 16:09
    moim zdaniem to porazka bo jak ktos odda telefon do naprawy to nie dostaje drugiego w zamian (wyjatkiem sa service point Ericssona ktore daja drugi telefon na czas naprawy) a z samej karty sim bez telefonu nie da sie wyslac sms-a. Rozwiazanie dobre ale dla osob ktore maja wiecej niz jeden telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-06 16:16
    to mi sie podoba. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 16:19
    hehe siemens wpadl na pomysl jak wykorzystac szablony wiadomosci ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-06 16:30
    rewelacja to sie nazywa dbanie o klienta!!! tylko jeszcze niech wcisna wkoncu opom te nowsze sluchawki...bo klijentela juz sie niecierpliwi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-06 16:45
    swietna sprawa, choc wolalbym nigdy nie korzystac z tego rodzaju uslug.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 16:57
    ja tam wiem ze jak mi telefon siadzie to bedzie to awaria pod tytulem koncowka mocy ;) no i wiadomo jaka czesc do wymiany , kiedy zrobia itp ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-06 17:02
    korzystam jest ok
    0
  • Users Avatars Mini
    Neon pisze: 2001-11-06 17:30
    Fajna usluga, tylko tzba miec z z czego wyslac tego sms-a :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2001-11-06 17:41
    niestety nieprawda ze czas sie skroci. Sprawdzilem na sobie. od 24 wrzesnia telefon jest juz ponad 30 dni w serwisie. W sumie 3 razy. Teraz mam miec nowy. Aha - dodam ze telefon nabylem w salonie idei - model S35i. Niepolecam idei wiec. Telefon polecam - to moj drugi siemens s35i. Z pierwszego (aktywacja Era) korzystalem pol roku zanim oddalem zonie. Naprawde jest swietny - szczegonie ma poreczny dyktafonik. W koncu nie musze szukac kartki i dlugopisu.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-06 17:42
    Pomysł mi się podoba, tylko dwie kwestie - 1 (poruszana już wcześniej) z czego wysłać i odebrać SMSa, 2 dlaczego tylko siemens na to wpadł?
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-11-06 18:08
    jakiś krok na przód pod warunkiem że przez ponad miesiąc nie będę dostawł SMSa nr 1, 3, albo 5. sandrzej akurat w tym wypadku to nie wina IDEI tylko serwisu producenta telefonu...... A nie lepszym rozwiązaniem jest wydawanie telefonu zastępczego, krótki czas naprawy i powiadomienie telefonicznie klienta o możliwości odbioru sprawnego telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    MacF pisze: 2001-11-06 18:16
    bardzo dobry pomysl.
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-11-06 18:54
    jestem pod wrażeniem - mam nadzieję że inne firmy też to zauważą...
    0
  • Users Avatars Mini
    scout131 pisze: 2001-11-06 20:12
    1. Do rmrm i Neon: Nie wiem jak inne sieci ale w Salonie Ery dostajesz telefon zamienny i nie ma problemu. Ja w zeszłym tygodniu oddałem R310 (problemy z oprogramowaniem) i dostalem R320. Wczoraj dzwonili i jutro odbieram telefon. Wcześniej też oddawałem telefon do serwisu-ale tak jest wygodniej i nie wiele dłużej.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-06 21:25
    Scout131, szczęsciaż z Ciebie - akurat jak ja oddawałem telefon do serwisu to nie mieli tel zastępczych. A moja koleżanka owszem, dostała, tyle, że jakiegoś baaaaaardzo starego siemensa i to jeszcze bez antenki (za to z gustowną sprężynką ;) )
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-06 21:25
    Aha, oczywiście mowa również o punkcie ery
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-06 22:43
    sandrzej: powinienes miec raczej pretensje do telefonu Siemens a nie do idei:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-06 23:21
    Kolejne sms-owanie po big braderze i konkursach telefonicznych, ale musze sie przyznac, ze ten jest calkiem dobry! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-06 23:22
    Oby sienna w Warszawie nie wpadla na takie pomysly bo wtedy to juz bedzie znaczylo ze mamy nadchodzacy koniec swiata! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-07 00:49
    MOj Niemcy to jednak naród bardzo solidny. Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał korzystać z tej usługi :-), ale jak już się zdarzy to jestem zawsze lepiej doinformowany. A co do wcześniejszych postów na temat salonów i zamiennych telefonów, to jest tak: każdy salon ma/powinien mieć jakieś stare, zastępcze telefony. Jednak jak napraw jest dużo, to wiadomo, że te zastępniaki są u ludzi, no i wtedy skąd oni mają to wziąć? Przecież nowego z półki nie dadzą, bo nikt by tego nie kupił. Zrzoumcie ich.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-07 11:47
    PlaYMode, rozumiem ich doskonale! Tyle, że nie miałem ochoty czekać na telefon 2 tyg. (no dobra, to był telefon mojego ojca) więc wymieniłem na nowy z rękojmi zamiast czekać na naprawę z gwarancji
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-11-07 13:08
    PlaYMode: zgadzam sie z Toba. Kazdy klient ktory oddaje aparat do naprawy powinien dostac telefon zastepczy. W koncu placi abonament za caly miesiac, nawet wtedy kiedy telefon jest w serwisie. Tak wiec w moim punkcie sprzedazy kazdy klient dostaje aparat na czas naprawy i wiem ze prawie w kazdym innym punkcie rowniez wydaja takie aparaty. Po powrocie telefonu z naprawy informuje sie o tym klienta telefonicznie. Usluge, ktora udostepnil serwis Siemensa uwazam wiec za dobra sprawe, poniewaz kazdy zniecierpliwiony klient bedzie mogl sprawdzic, co dzieje sie z jego telefonem.
    0
  • Users Avatars Mini
    $implu$ pisze: 2001-11-07 15:28
    świetny pomysł, ciekawe czy inne serwisy pójdą za przykładem
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-07 18:31
    To mi sie podoba.Ciekaw jestem co jeszcze wymysla.Bo ten pomysl jest na 10
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: