Informatyk – usługa wsparcia informatycznego dla firm w Plusie

Newsy
Opinie: 10
INFORMATYK – usługa wsparcia informatycznego dla Twojej Firmy w Plusie

Plus udostępnił usługę Informatyk. Jest to zdalne wsparcie informatyczne dla małych i średnich firm. Pomoc działa przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku, również w święta.

Usługa zapewnia ona kontakt z  zespołem informatyków i obejmuje wsparcie klientów w zakresie takich zagadnień jak na przykład konfiguracja urządzeń typu PC, laptop, tablet, smartfon, rozwiązywanie problemów nieprawidłowego działania sprzętu komputerowego i podłączonych urządzeń typu urządzenie wielofunkcyjne, drukarka, monitor, myszka oraz wsparcie dla obsługi aplikacji biurowych.

Usługę Informatyk można włączyć:

  • dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta sieci Plus pod numer 601102601,
  • osobiście w dowolnym punkcie sprzedaży Plusa w całym kraju,
  • wysyłając ze swojego telefonu SMSa o treści AKT (PK5) HD1, gdzie (PK5) to PlusKod 5,
  • logując się do Plus Online na stronie www.plus.pl.

Po aktywacji usługi można korzystać z całodobowego numeru Centrum Wsparcia Informatycznego - 33 444  66 47.

Podczas pierwszego połączenia do konta klienta zostaną przypisane trzy sprzęty: komputer stacjonarny PC lub laptop jako sprzęt główny oraz dwa dowolnie wybrane urządzenia dodatkowe, takie jak tablet, smartfon, drukarka, skaner, kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne.. Od tej pory każdy zgłoszony problem z oprogramowaniem zostanie rozwiązany telefonicznie lub zdalnie przez specjalistów Centrum Wsparcia Informatycznego.

Koszt usługi Informatyk to 29 zł netto miesięcznie i obejmuje trzykrotne w ciągu miesiąca zdalne wsparcie informatyka.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Fred pisze: 2015-04-30 17:45
    He he, już to widzę....
    0
  • Users Avatars Mini
    Zorro pisze: 2015-04-30 17:47
    Jutro prawnik, pojutrze lekarz. Wszystko zdalnie.
    -1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-04-30 23:13
    no i elegancko. Jak teraz konkurecyjnemu Orange znowu padnie sieć to będa mieli alternatywę :) zadzwonią do informatyka z Plusa a nie do Karolaka z "orendż" hy hy :D
    -1
  • Users Avatars Mini
    job pisze: 2015-05-01 01:31
    Ciekaw jestem kto wymyśla takie durnoty. Panie Solorz, coś cienko widzę tę pańską sieć, skoro takich orłów pan zatrudnia.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-05-01 01:37
    Nikt nie wymyśla - rynek wymyśla. Od lat było wiadomo że sektor telekomunikacyjny będzie zmierzał i się interesował sektorem usług ICT jako druga część biznesu. I o to właśnie, dzieje się.
    0
  • Users Avatars Mini
    job pisze: 2015-05-01 19:24
    Może masz rację, ale jakoś nie bardzo widzę kto będzie z tej usługi korzystał. No i ta cena.... Po drugie nikt ci zdalnie sprzętu nie naprawi. Dla mnie to lipa. No ale pożyjemy zobaczymy.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-05-01 23:46
    no to zależy czego dotyczy problem. Wiele zdarzeń, które uzytkownicy nazywaja awariami, awariami nie są. To jedynie błędne ustawienia lub niewłaściwa obsługa a do tego typu spraw i problemów taka infolinia się sprawdzi. Większość pytań za pewne to typu "jak zrobić to lub tamto" więc ja widzę światełko w tunelu na sukces :-) Taka infolinia, szczególnie 24h to czasami zbawienie dla obywateli, którzy są senso sctricto konsumentami/użytkownikami a nie informatykami.
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-05-02 06:59
    a warto jeszcze dodać że Polkomtel pochwalił się zasięgiem swego LTE 90% populacji :) :)
    1
  • Users Avatars Mini
    Bartas pisze: 2015-05-06 15:28
    To może być sensowna usługa. Nigdy nie wie się, co się może przydarzyć,, a teraz sprzęt jest głównie mobilny, więc, problemy mogą dopaść w różnych miejscach. Czasem taka konsultacja moze być na wagę złota.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Jerzy Kotnis pisze: 2015-05-07 06:41
    Zapowiada się naprawdę interesująco. Ostatnio pozytywnie zdumiewa mnie rozmach, z jakim Plus wprowadza nowe usługi, produkty, inicjuje akcje i kampanie społecznościowe. Jeśli chodzi o wsparcie technicxzne/informatyczne, które proponują klientom, to musze ich bardzo pochwalić za ten projekt. Widać, że dbają o klientów.
    -2

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: