Plus udostępnił usługę Informatyk. Jest to zdalne wsparcie informatyczne dla małych i średnich firm. Pomoc działa przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku, również w święta.
Usługa zapewnia ona kontakt z zespołem informatyków i obejmuje wsparcie klientów w zakresie takich zagadnień jak na przykład konfiguracja urządzeń typu PC, laptop, tablet, smartfon, rozwiązywanie problemów nieprawidłowego działania sprzętu komputerowego i podłączonych urządzeń typu urządzenie wielofunkcyjne, drukarka, monitor, myszka oraz wsparcie dla obsługi aplikacji biurowych.
Usługę Informatyk można włączyć:
Po aktywacji usługi można korzystać z całodobowego numeru Centrum Wsparcia Informatycznego - 33 444 66 47.
Podczas pierwszego połączenia do konta klienta zostaną przypisane trzy sprzęty: komputer stacjonarny PC lub laptop jako sprzęt główny oraz dwa dowolnie wybrane urządzenia dodatkowe, takie jak tablet, smartfon, drukarka, skaner, kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne.. Od tej pory każdy zgłoszony problem z oprogramowaniem zostanie rozwiązany telefonicznie lub zdalnie przez specjalistów Centrum Wsparcia Informatycznego.
Koszt usługi Informatyk to 29 zł netto miesięcznie i obejmuje trzykrotne w ciągu miesiąca zdalne wsparcie informatyka.