InPost uruchomił usługę międzynarodowych przesyłek, umożliwiając użytkownikom nadawanie paczek do ośmiu krajów Europy: Polski, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Belgii, Holandii, Luksemburga oraz Włoch.
Wysłanie paczki zagranicznej odbywa się podobnie jak przy przesyłkach krajowych, a proces jest dostępny zarówno przez aplikację InPost Mobile, jak i stronę internetową.
Aby skorzystać z usługi, wystarczy wybrać kraj docelowy, określić rozmiar paczki, podać dane odbiorcy i nadawcy, a następnie dostarczyć przesyłkę do dowolnego Paczkomatu w Polsce. Paczki mogą być odbierane w maszynach Paczkomat lub punktach PUDO (Pick Up Drop Off) w miastach takich jak Paryż, Madryt, Bruksela, Lizbona i Rzym. W niektórych krajach, jak Francja i Belgia, obsługą dostaw zajmuje się marka Mondial Relay, której klienci otrzymują powiadomienia od tej firmy.
Cena przesyłki międzynarodowej zależy od rozmiaru paczki. Koszty przedstawiają się następująco:
Ceny te stanowią bardziej korzystną ofertę w porównaniu z innymi dostawcami usług kurierskich.
Przesyłki międzynarodowe docierają do adresatów w 3–5 dni roboczych.
Status paczki można śledzić w aplikacji InPost Mobile lub na stronie internetowej InPost, gdzie nadawcy i odbiorcy są informowani o jej kolejnych etapach.
Nowa usługa dostępna jest dla klientów indywidualnych i firm.