Wygraj Ligę - zabawa dla kibiców piłkarskich, organizowana od blisko 4 lat przez Gazetę Wyborczą, staje się interaktywna. Począwszy od edycji wiosennej 2003 zgłaszanie drużyn, zmiany zawodników oraz pełne informacje na temat bieżących wyników dostępne będą przez SMS. Dostawcą projektu i rozwiązania SMSowego jest One-2-One - operator SuperSMS.pl
Zgłaszanie drużyn przez SMS, dokonywanie zmian w zespołach na godzinę przed rozpoczęciem kolejki ligowej oraz przesyłanie bieżących wyników wprost do telefonu proponuje Gazeta Wyborcza w 8. edycji konkursu dla kibiców piłkarskich Wygraj Ligę. Dotychczas jedynym sposobem komunikacji z uczestnikami gry były kupony drukowane w gazecie i przesyłane pocztą. Z tego powodu wymiana zawodników w trakcie rozgrywek była wcześniej niemożliwa.
Projekt komunikacji interaktywnej z wykorzystaniem technologii SMS opracowała firma One-2-One - operator SuperSMS.pl. Ta sama firma wykonała i wdrożyła odpowiednie oprogramowanie oraz na zlecenie Agory S.A., wydawcy Gazety Wyborczej będzie się zajmować bieżącą obsługą projektu od strony mobilnej.
Zdaniem uczestników wcześniejszych edycji wprowadzone nowości całkowicie zmienią taktykę graczy i zwiększą atrakcyjność całej zabawy. Dotychczas po wysłaniu kuponów czytelnik stawał się biernym obserwatorem, a teraz dzięki SMSom będzie mógł reagować na wszystkie informacje napływające z drużyn.