The Brand Consulting Group (Omnicom Group) opublikowała najnowszy raport Interbrand 2018. Raport prezentuje listę najbardziej wartościowych marek.
Numerem jeden jest Apple. Wartość tej marki to ponad 214 mld dolarów. Przez rok wartość marki urosła o 16%.
Drugie miejsce w rankingu Interbrand zajmuje Google z wartością 155 mld dolarów.
Najszybciej rosła wartość marki Amazon – aż o 56%.
Według raportu Interbrand 2018 marka B2B Cisco zajmuje 15 pozycję z wartością przekraczającą 34 mld dolarów.
.@SamsungPolska jest 6 najbardziej wartościową marką świata według rankingu @Interbrand https://t.co/5dVVKslZFf
— Olaf Krynicki (@olafkrynicki) October 7, 2018
We rank #68 on Interbrand's Best Global Brands 2018 Ranking. Thank our partners and teams for the support!#Huawei
— Huawei Mobile (@HuaweiMobile) October 6, 2018
Check out the full info here: https://t.co/z68v0WRPjH pic.twitter.com/PvIuDMupxe
Ranked as one of Interbrand’s top 10 for seven consecutive yearshttps://t.co/0jPKRjlE8I
— Samsung Electronics (@Samsung) October 4, 2018